Τέσσερα σχήματα διεκδικούν το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο. Οι μνηστήρες που έδωσαν το «παρών» στον διαγωνισμό των 175 εκατ. ευρώ της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ένωση ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η ένωση ΙΝΤΡΑΚΑΤ – Σιδηροδρομικά Έργα, η ΑΒΑΞ και η ΑΚΤΩΡ. Πρόκειται για έναν από τους δύο μεγάλους διαγωνισμούς που «τρέχουν» για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής που θα φέρει το τρένο στις πύλες της Πάτρας.
Το εν λόγω έργο αφορά στην κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες, το σχήμα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, μειοδότησε στον δεύτερο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ που στοχεύει στην ολοκλήρωση της διπλής σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώσει την Αθήνα με την Πάτρα. Πρόκειται για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Μάλιστα, η σύμπραξη μεταξύ των δύο εταιρειών φαίνεται πως εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον κατασκευαστικό χάρτη της χώρας.
Τα δύο έργα θα ολοκληρώσουν τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας που σήμερα φτάνει από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη και τα σύνορα, ενώ συνδέεται και με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Στόχος του έργου είναι η βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού σιδηροδρόμου, δίνοντας ώθηση στις διασυνδεδεμένες μεταφορές. Τα έργα αυτά στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου αλλά και της εθνικής οικονομίας γενικότερα.
Latest News
Ακόμη πιο ακριβή η οικοδομή - Διψήφια άνοδος σε 3 κατηγορίες υλικών [πίνακας]
Χωρίς τέλος είναι η άνοδος του κόστους στα οικοδομικά υλικά - Και οι 18 κατηγορίες υλικών κατέγραψαν άνοδο από 4% έως και 12,9%
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024