
Τέσσερα σχήματα διεκδικούν το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο. Οι μνηστήρες που έδωσαν το «παρών» στον διαγωνισμό των 175 εκατ. ευρώ της ΕΡΓΟΣΕ είναι η ένωση ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η ένωση ΙΝΤΡΑΚΑΤ – Σιδηροδρομικά Έργα, η ΑΒΑΞ και η ΑΚΤΩΡ. Πρόκειται για έναν από τους δύο μεγάλους διαγωνισμούς που «τρέχουν» για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής που θα φέρει το τρένο στις πύλες της Πάτρας.
Το εν λόγω έργο αφορά στην κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες, το σχήμα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, μειοδότησε στον δεύτερο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ που στοχεύει στην ολοκλήρωση της διπλής σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ενώσει την Αθήνα με την Πάτρα. Πρόκειται για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Μάλιστα, η σύμπραξη μεταξύ των δύο εταιρειών φαίνεται πως εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον κατασκευαστικό χάρτη της χώρας.
Τα δύο έργα θα ολοκληρώσουν τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας που σήμερα φτάνει από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη και τα σύνορα, ενώ συνδέεται και με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Στόχος του έργου είναι η βελτίωση των ελληνικών μεταφορών και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού σιδηροδρόμου, δίνοντας ώθηση στις διασυνδεδεμένες μεταφορές. Τα έργα αυτά στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου αλλά και της εθνικής οικονομίας γενικότερα.


Latest News

Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Παράκαμψη Ψαχνών»
Το έργο, την ένταξη του οποίου υπέγραψε ο Νίκος Παπαθανάσης, είναι συνολικού μήκους περίπου 28 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 238.430.480 ευρώ

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Έτοιμο το 73% του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος - Το πλάνο παράδοσης του έργου
Τον Ιούλιο παραδίδεται το πρώτο και μεγαλύτερο τμήμα της Πατρών - Πύργου και τον Νοέμβριο το δεύτερο

Η AKTOR υπέγραψε τη σύμβαση για το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ των φοιτητικών εστιών Κρήτης
Θα κατασκευαστούν δωμάτια και διαμερίσματα συνολικών 4.846 κλινών εκ των οποίων 2.710 στο Ρέθυμνο και 2.136 στο Ηράκλειο
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε η οικοδομική δραστηριότητα κατά 15,6% το Δεκέμβριο [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/DSC9655-2-1024x569-1-600x333.jpg)
Πόσο αυξήθηκαν οι οικοδομικές άδειες - Οι top περιοχές [πίνακες]
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Δυτική Μακεδονία, στη Κρήτη και την Ανατολική Μακεδονία

Όμιλος AKTOR: Παραδόθηκε το έργο αποκατάστασης της γέφυρας του Αξιού
Παραδόθηκε στην Εγνατία Οδό ΑΕ το έργο δομικής επάρκειας και συντήρησης της γέφυρας του Αξιού

Αναβαθμίστηκε η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές
Η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές τροφοδοτεί το 60% του Λεκανοπεδίου της Αττικής με νερό

Σιδηροδρομικοί: Τι πάει λάθος με τα τρένα στην Ελλάδα – Χτυπούν «καμπανάκι» σε κυβέρνηση και Hellenic Train
Ποιες είναι οι δράσεις που ζητούν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος και να λειτουργήσει με ασφάλεια

Υπουργείο Υποδομών για Γραμμή 4: «Κανένα ζήτημα ασφάλειας, καμία λάθος χάραξη»
H ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών μετά την αυτοψία του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ

Ομιλος AKTOR: Δόθηκε σε κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Παλιάς ΕΟ Αθηνών – Κορίνθου
Ο Ομιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών μετά από σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024