
Ο γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM συμφώνησε να αγοράσει μια εταιρεία διαχείρισης Containers στο λιμάνι του Λος Άντζελες, την Fenix Marine Services (FMS) με μία συμφωνία αξίας 2,3 δισ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένου του χρέους.
Η CMA CGM ήλεγχε ήδη το 10% της εταιρείας και τώρα απέκτησε το υπόλοιπο 90% καταβάλλοντας 1,8 δις. δολ. ενισχύοντας έτσι την θέση της στη κύρια πύλη των ΗΠΑ για το εμπόριο από την Ασία.
Ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων FMS είναι ένας από τους μεγαλύτερους στη Βόρεια Αμερική, διακινώντας περίπου 2,3 μέτρα κοντέινερ 20 πόδια ετησίως.
Ο Rolfe Saade, διευθύνων σύμβουλος της CMA CGM, της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, δήλωσε ότι η νέα επένδυση θα βοηθήσει στην ενίσχυση της ταχείας ανάπτυξής του γαλλικού ναυτιλιακού ομίλου στην αγορά των ΗΠΑ και στο διατλαντικό εμπόριο.
«Η ταχεία ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας απέδειξε τη σημασία των λιμανιών και των υποδομών logistics», ανέφερε σε δήλωσή του.
«Για να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τις λιμενικές μας δραστηριότητες στη δυτική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, αποφασίσαμε να αποκτήσουμε την Fenix Marine Services».
Τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς έχουν πληγεί σοβαρά από το χάος που έχει επικρατήσει στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Από την προηγούμενη Τρίτη, 77 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονταν αγκυροβολημένα ή καθηλωμένα στη θάλασσα, έξω από τα δυο λιμάνια.
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν έχει καλέσει τις εταιρείες logistics, τους λιμενεργάτες και τους μεγάλους ναυλωτές να εντείνουν τις προσπάθειες τους για να αμβλύνουν τα σημεία συμφόρησης της εφοδιαστικής αλυσίδας που περιορίζουν την οικονομική ανάπτυξη.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»