
Ο γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM συμφώνησε να αγοράσει μια εταιρεία διαχείρισης Containers στο λιμάνι του Λος Άντζελες, την Fenix Marine Services (FMS) με μία συμφωνία αξίας 2,3 δισ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένου του χρέους.
Η CMA CGM ήλεγχε ήδη το 10% της εταιρείας και τώρα απέκτησε το υπόλοιπο 90% καταβάλλοντας 1,8 δις. δολ. ενισχύοντας έτσι την θέση της στη κύρια πύλη των ΗΠΑ για το εμπόριο από την Ασία.
Ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων FMS είναι ένας από τους μεγαλύτερους στη Βόρεια Αμερική, διακινώντας περίπου 2,3 μέτρα κοντέινερ 20 πόδια ετησίως.
Ο Rolfe Saade, διευθύνων σύμβουλος της CMA CGM, της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, δήλωσε ότι η νέα επένδυση θα βοηθήσει στην ενίσχυση της ταχείας ανάπτυξής του γαλλικού ναυτιλιακού ομίλου στην αγορά των ΗΠΑ και στο διατλαντικό εμπόριο.
«Η ταχεία ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας απέδειξε τη σημασία των λιμανιών και των υποδομών logistics», ανέφερε σε δήλωσή του.
«Για να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τις λιμενικές μας δραστηριότητες στη δυτική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών, αποφασίσαμε να αποκτήσουμε την Fenix Marine Services».
Τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς έχουν πληγεί σοβαρά από το χάος που έχει επικρατήσει στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Από την προηγούμενη Τρίτη, 77 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονταν αγκυροβολημένα ή καθηλωμένα στη θάλασσα, έξω από τα δυο λιμάνια.
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν έχει καλέσει τις εταιρείες logistics, τους λιμενεργάτες και τους μεγάλους ναυλωτές να εντείνουν τις προσπάθειες τους για να αμβλύνουν τα σημεία συμφόρησης της εφοδιαστικής αλυσίδας που περιορίζουν την οικονομική ανάπτυξη.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ