Τα χειρότερα στο κλάδο δεξαμενοπλοίων έχουν περάσει δήλωσε ο Hugo De Stoop, Διευθύνων Σύμβουλος της Euronav, ναυτιλιακής εισηγμένης στο ΝYSE, με έδρα το Βέλγιο, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου της εταιρείας.
«Έχουμε κάθε λόγο να είμαστε σίγουροι ότι περάσαμε το κατώτατο σημείο του κύκλου, μετά από ένα τρίτο τρίμηνο που ήταν μεταξύ των πιο απαιτητικών της πρόσφατης ιστορίας του κλάδου, σημειώνει ο Hugo De Stoop και προσθέτει ότι παράλληλα μπροστά υπάρχει μια άνοδο λόγω εποχικότητας, λόγω του ερχομού του χειμώνα. Πολλοί παράγοντες συνηγορούν σε μια ανοδική κίνηση των ναύλων σύμφωνα με το ‘αφεντικό» της Euronav όπως η ζήτηση για μεταφορά πετρελαίου που ανακάμπτει χάρη της παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης μετά την COVID-19, η επιπλέον ζήτηση για μαζούτ καθώς οι παραγωγοί ενέργειας στρέφονται σε φθηνότερη λύση και ο ΟΠΕΚ+ αυξάνει την παραγωγή που σημαίνει άνοδο των εξαγωγών. Μεσοπρόθεσμα η διοίκηση της Euronav παραμένει αισιόδοξη καθώς εκτιμά ότι η ζήτηση πετρελαίου θα συνεχίσει να ανακάμπτει πλησιάζοντας τα προ πανδημίας επίπεδα.
Η Euronav με ένα στόλο 79 δεξαμενοπλοίων, ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο έσοδα μόλις 991, εκατ. δολ έναντι 240,9 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020 και ζημιές 105,9 εκατ. δολ έναντι κερδών 46,1 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons