
Η Ελλάδα και η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας γιόρτασαν την Κινέζικη Εθνική Εορτή (1η Οκτωβρίου), με προωθητικές διαδικτυακές δράσεις, σε συνεργασία με το WeChat Channels, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας.
Οι εν λόγω δράσεις γνώρισαν μεγάλη επιτυχία εν μέσω του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Κίνας 2021, καθώς προσέλκυσαν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο με αντάλλαγμα φιλοφρονητικά δώρα, όπως ελληνικό ελαιόλαδο, κρασί, κουπόνια, σουβενίρ κ.α στους συμμετέχοντες με τις περισσότερες θεάσεις.
Πιο συγκεκριμένα:
Α) Διαγωνισμός Ελληνικής Εβδομάδας Live Streaming
Η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας σε συνεργασία με το Chat, διοργάνωσε διαγωνισμό live μεταδόσεων μέσα από το κανάλι Channels του WeChat, ο οποίος διήρκησε δυο εβδομάδες με καθημερινές μεταδόσεις από διάφορους προορισμούς και μνημεία ανά την Ελλάδα.
Δεκάδες Έλληνες και Κινέζοι bloggers που διαμένουν στην Ελλάδα δέχθηκαν το σχετικό κάλεσμα να πραγματοποιήσουν live μεταδόσεις από τους αγαπημένους τους ελληνικούς προορισμούς. Η δράση είχε τεράστια επιτυχία και απήχηση όπου οι συνολικά 39 live μεταδόσεις συγκέντρωσαν πάνω από 4,5 εκατομμύρια προβολές.

Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά όπως μεταξύ άλλων:
1. Η κυρία Sun Youlian και ο κ. Τσιούδας, ζευγάρι που διαμένει στην Ελλάδα, πραγματοποίησαν συνολικά 21 μεταδόσεις από διάφορους προορισμούς, μεταξύ των οποίων, η Αθήνα, τα νησιά του Αργοσαρωνικού και το Ναύπλιο. Η μετάδοσή τους από τον εμπορικό δρόμο της Ερμού και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας συγκέντρωσε 252.990 viewers.
2. Οι δίδυμες αδελφές Μαριάννα και Σοφία Ερωτόκριτου, δημοφιλείς influencers και Πρέσβειρες του Ελληνικού Τουρισμού στην Κίνα, πραγματοποίησαν 8 live μεταδόσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Νάξο. Η μετάδοση από την πόλη της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε έπειτα από συνεργασία της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τις αδερφές Ερωτοκρίτου να παρουσιάζουν τη Θεσσαλονίκη μέσω μαραθώνιου live streaming με στιγμές της καθημερινότητας της πόλης, τον τρόπο ζωής των κατοίκων, τα αξιοθέατα αλλά και μοναδική κουζίνα της. Οι μεταδόσεις τους στη Θεσσαλονίκη συγκέντρωσαν πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές.
3. Η ομάδα του διαδικτυακού ενημερωτικού ισοτόπου «Greece-China Times», πραγματοποίησε 6 live streaming από την Αθήνα, τη Σαντορίνη και την Αίγινα με συνολικά 67.675 προβολές.
Β) Καμπάνια «See Greece through WeChat Channel»
Στο πλαίσιο διαδικτυακής καμπάνια Σε συνεργασία με το WeChat, διοργανώθηκε κάλεσμα σε κινέζους χρήστες για ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό του γραφείου ΕΟΤ Κίνας, βίντεο από την επίσκεψη συμμετεχόντων σε διάφορους ελληνικούς προορισμούς.
Σκοπός της καμπάνιας ήταν η πρόκληση του κινέζικου κοινού να παραμείνει σε επαφή με δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.
Υποβλήθηκαν συνολικά 145 βίντεο, τα οποία συγκέντρωσαν πάνω από 350.000 προβολές και 1.700 σχόλια.
Δημοφιλέστερα αναδείχθηκαν το βίντεο από κινέζα blogger με την ονομασία «Homeland Greece» και θέμα «Road trip στην Πελοπόννησο» και βίντεο από blogger με την ονομασία «In the name of Greece» και θέμα το Έτος Πολιτισμού-Τουρισμού Ελλάδας και Κίνας με Έλληνες μαθητές να τραγουδούν κινέζικο τραγούδι κάτω από την Ακρόπολη.


Latest News

Έρχεται μπαράζ deals στα ξενοδοχεία - Τι πυροδοτεί το επενδυτικό ενδιαφέρον
Στην έβδομη θέση στην Ευρώπη το 2024 η χώρα μας στις συναλλαγές ξενοδοχειακών assets - H μέση τιμή των συναλλαγών ανά ξενοδοχείο ήταν 29 εκατ. ευρώ το 2023
![Ξενοδοχεία: «Τσίμπησαν» οι τιμές το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/hotels-600x420.jpg)
«Τσίμπησαν» οι τιμές στα ξενοδοχεία το 2024 – Πόσο κόστισε η διανυκτέρευση [πίνακας]
Τι δείχνει αποκαλύπτει η Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο 2024

Σε ρυθμούς κανονικότητας η Σαντορίνη - Το ειδικό πλάνο τουριστικής προβολής
Με θέμα την κατάρτιση ειδικού πλάνου για την προβολή της Σαντορίνης πραγματοποιήθηκε συνάντηση υπό την υπουργό Τουρισμού, Ολγα Κεφαλογιάννη

Ξενοδοχεία: Μεγαλύτερη σεζόν και ενισχυμένη συνεισφορά στην οικονομία
Στην έρευνα του ΙΤΕΠ, σημειώνεται πως οι συνολικές επενδύσεις των ξενοδοχείων για το 2024, ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ

Με το «δεξί» ο τουρισμός για το 2025 - Ποιοι γέμισαν τα ταμεία
Το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 87,5 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2025 σύμφωνα με την ΤτΕ

H Visa express εκτοξεύει τον τουρισμό του Αν. Αιγαίου - Νέα άνοδος των Τούρκων επισκεπτών
Το 2024 την visa express αξιοποίησαν πάνω από 104.700 Τούρκοι τουρίστες - Πρωταθλήτρια στις θεωρήσεις η Μυτιλήνη με 27.600 και ακολούθησε η Χίος με 25.000 περίπου

Στροφή στην πολυτέλεια - Αυξάνονται οι κρατήσεις για luxury ταξίδια
Καλό σημάδι για τον τουρισμό και την οικονομία των ΗΠΑ η αύξηση των χλιδάτων κρατήσεων

Διάκριση για το εστιατόριο CHES του Ομίλου Calilo
Η επιβράβευση του fine dining εστιατορίου του Ομίλου Calilo επιβεβαιώνει τη θέση του ανάμεσα στα κορυφαία εστιατόρια της Ελλάδας για το 2025

Μετά τους σεισμούς, η ανάκαμψη και η αισιοδοξία - Η Σαντορίνη ετοιμάζεται για τη σεζόν
Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης αποσύρθηκε στις αρχές Μαρτίου και όλα επέστρεψαν σε ρυθμούς προετοιμασίας για τη σεζόν

Αυξημένο το ενδιαφέρον για επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΞΕΕ από το 2020, έως σήμερα ο αριθμός των ξενοδοχείων στη χώρα έχει ξεπεράσει τις 10.000