Η Ελλάδα και η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας γιόρτασαν την Κινέζικη Εθνική Εορτή (1η Οκτωβρίου), με προωθητικές διαδικτυακές δράσεις, σε συνεργασία με το WeChat Channels, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας.
Οι εν λόγω δράσεις γνώρισαν μεγάλη επιτυχία εν μέσω του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Κίνας 2021, καθώς προσέλκυσαν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών στην Κίνα και σε όλο τον κόσμο με αντάλλαγμα φιλοφρονητικά δώρα, όπως ελληνικό ελαιόλαδο, κρασί, κουπόνια, σουβενίρ κ.α στους συμμετέχοντες με τις περισσότερες θεάσεις.
Πιο συγκεκριμένα:
Α) Διαγωνισμός Ελληνικής Εβδομάδας Live Streaming
Η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας σε συνεργασία με το Chat, διοργάνωσε διαγωνισμό live μεταδόσεων μέσα από το κανάλι Channels του WeChat, ο οποίος διήρκησε δυο εβδομάδες με καθημερινές μεταδόσεις από διάφορους προορισμούς και μνημεία ανά την Ελλάδα.
Δεκάδες Έλληνες και Κινέζοι bloggers που διαμένουν στην Ελλάδα δέχθηκαν το σχετικό κάλεσμα να πραγματοποιήσουν live μεταδόσεις από τους αγαπημένους τους ελληνικούς προορισμούς. Η δράση είχε τεράστια επιτυχία και απήχηση όπου οι συνολικά 39 live μεταδόσεις συγκέντρωσαν πάνω από 4,5 εκατομμύρια προβολές.
Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά όπως μεταξύ άλλων:
1. Η κυρία Sun Youlian και ο κ. Τσιούδας, ζευγάρι που διαμένει στην Ελλάδα, πραγματοποίησαν συνολικά 21 μεταδόσεις από διάφορους προορισμούς, μεταξύ των οποίων, η Αθήνα, τα νησιά του Αργοσαρωνικού και το Ναύπλιο. Η μετάδοσή τους από τον εμπορικό δρόμο της Ερμού και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας συγκέντρωσε 252.990 viewers.
2. Οι δίδυμες αδελφές Μαριάννα και Σοφία Ερωτόκριτου, δημοφιλείς influencers και Πρέσβειρες του Ελληνικού Τουρισμού στην Κίνα, πραγματοποίησαν 8 live μεταδόσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Νάξο. Η μετάδοση από την πόλη της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε έπειτα από συνεργασία της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τις αδερφές Ερωτοκρίτου να παρουσιάζουν τη Θεσσαλονίκη μέσω μαραθώνιου live streaming με στιγμές της καθημερινότητας της πόλης, τον τρόπο ζωής των κατοίκων, τα αξιοθέατα αλλά και μοναδική κουζίνα της. Οι μεταδόσεις τους στη Θεσσαλονίκη συγκέντρωσαν πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές.
3. Η ομάδα του διαδικτυακού ενημερωτικού ισοτόπου «Greece-China Times», πραγματοποίησε 6 live streaming από την Αθήνα, τη Σαντορίνη και την Αίγινα με συνολικά 67.675 προβολές.
Β) Καμπάνια «See Greece through WeChat Channel»
Στο πλαίσιο διαδικτυακής καμπάνια Σε συνεργασία με το WeChat, διοργανώθηκε κάλεσμα σε κινέζους χρήστες για ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό του γραφείου ΕΟΤ Κίνας, βίντεο από την επίσκεψη συμμετεχόντων σε διάφορους ελληνικούς προορισμούς.
Σκοπός της καμπάνιας ήταν η πρόκληση του κινέζικου κοινού να παραμείνει σε επαφή με δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.
Υποβλήθηκαν συνολικά 145 βίντεο, τα οποία συγκέντρωσαν πάνω από 350.000 προβολές και 1.700 σχόλια.
Δημοφιλέστερα αναδείχθηκαν το βίντεο από κινέζα blogger με την ονομασία «Homeland Greece» και θέμα «Road trip στην Πελοπόννησο» και βίντεο από blogger με την ονομασία «In the name of Greece» και θέμα το Έτος Πολιτισμού-Τουρισμού Ελλάδας και Κίνας με Έλληνες μαθητές να τραγουδούν κινέζικο τραγούδι κάτω από την Ακρόπολη.
Latest News
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου
Ολικό rebranding, δύο νέα ξενοδοχεία και στο βάθος Marriott για την Atlantica Hotels & Resorts
Ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts έχει 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο - Συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο tour operator την Tui
Διακανονισμός χρεών και επενδυτικό ενδιαφέρον για το Hydra Beach
Οι μέτοχοι του Hydra Beach διαβεβαιώνουν ότι μέχρι το τέλος του 2024 θα διακανονιστούν τα χρέη προς τον πιστωτή
Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με τον Βρετανό ομόλογό της Sir Chris Bryant στο Λονδίνο
Η Κεφαλογιάννη έθεσε και το θέμα επιστροφής και επανένωσης των γλυπτών του Παρθενώνα, που περιλαμβάνεται στις αρμοδιότητες του ομολόγου της
Αυξημένη κατά 10% η επιβατική κίνηση στο «Ελ. Βενιζέλος» τον Οκτώβριο
Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν κατά 7,4% και 11,1% τα αντίστοιχα περυσινά μεγέθη, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΔΑΑ
Ξενοδοχεία δύο ταχυτήτων δείχνουν έσοδα και πληρότητες
Έρευνα της GBR Consulting φανερώνει την ψαλίδα εσόδων και πληρότητας ανάμεσα στα ξενοδοχεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης και της περιφέρειας
Σε πτωτική πορεία για 5ο μήνα η πληρότητα στα ξενοδοχεία - Σημαντική αύξηση τιμών [γραφήματα]
Η πορεία στα ξενοδοχεία στην Αθήνα αναδεικνύει σημαντικές τάσεις και προκλήσεις - Πώς διαμορφώνεται η μέση τιμή δωματίου
Έσπασε τα κοντέρ το λιμάνι του Ηρακλείου: Πάνω από μισό εκατ. οι επιβάτες κρουαζιέρας
Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου καταγράφει νέο ιστορικό ρεκόρ επισκεψιμότητας από την κρουαζιέρα για το 2024
Το ελληνικό νησί ανάμεσα στα 100 πιο όμορφα
Τι αποκαλύπτει ο ετήσιος κατάλογος που δημοσίευσε το Business Insider