
Μετά την Αστυπάλαια, η Χάλκη φιλοδοξεί να γίνει το επόμενο πλήρως απολιγνιτοποιημένο νησί που θα καλύπτει το σύνολο των μεταφορικών αναγκών του με ηλεκτρική ενέργεια.
Αναλόγως με την περίπτωση της Πεταλούδας του Αιγαίου όπου η προσπάθεια έγινε με γερμανική συμμετοχή, στο νέο φιλόδοξο project της Χάλκης που στοχεύει να αναδειχθεί ως το πρώτο GR-eco Island, ενεργή συμμετοχή έχει εκτός από τους δημόσιους φορείς, η ιδιωτική πρωτοβουλία που αυτήν την φορά έχει γαλλικό πρόσημο ενώ τον ρόλο του θεματοφύλακα της υλοποίησης του φιλόδοξου εγχειρήματος έχει αναλάβει η Γαλλική Πρεσβεία, επισφραγίζοντας την παραδοσιακά στενή σχέση με την Ελλάδα.
Το σχέδιο προβλέπει αρχικά την αντικατάσταση των οχημάτων του νησιού, δημόσιων και ιδιωτικών από ηλεκτροκίνητα τα οποία θα συνοδευτούν από την εγκατάσταση φορτιστών που θα τροφοδοτούνται αποκλειστικά από ενέργεια προερχόμενη από ανανεώσιμες πηγές.

Το πρώτο βήμα έγινε ήδη με την συμμετοχή του Ομίλου Συγγελίδη και της Citroen που προχωρά στον πλήρη εξηλεκτρισμό του στόλου οχημάτων των δημόσιων φορέων της Χάλκης με τη δωρεά νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον Δήμο, την Αστυνομία και το Λιμενικό Σώμα. Εν πρόκειμένω πρόκειται για ένα στόλο από AMI, e-C4 C-Cross, e SpaceTourer και e-Jumpy ο οποίος θα αντικαταστήσει τα παλαιάς τεχνολογίας συμβατικά οχήματα των παραπάνω υπηρεσιών καλύπτοντας πλήρως τις ανάγκες τους.

Να σημειωθεί ότι ειδικά το Citroen AMΙ προορίζεται να υπηρετήσει τις ανάγκες της Αστυνομίας και του Λιμενικού σώματος σε μια ειδικά μετασκευασμένη εκδοχή που φέρει όλο τον απαιτούμενο εξοπλισμό ασφαλείας και αποτελεί παγκόσμια πρώτη για το minicar της γαλλικής φίρμας.
Επίσης, σε δεύτερο χρόνο ο όμιλος Συγγελίδη και η Citroen έχουν δεσμευτεί να προσφέρουν στους κατοίκους και τους επιχειρηματίες της Χάλκης τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητά τους με ηλεκτροκίνητα σε ειδικές τιμές.
Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης – Θα απαγορευθεί η πώληση νέων ΙΧ με κινητήρες εσωτερικής καύσης
Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του Managing Director του ομίλου Συγγελίδη, Πολυχρόνη Συγγελίδη ο οποίος τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για τη συμβολή του Ομίλου Συγγελίδη και της Citroën στο σημαντικό εγχείρημα που λαμβάνει χώρα στο νησί της Χάλκης. Σε αρμονία με τους στόχους μείωσης του κλιματικού αποτυπώματος που τίθενται στο πλαίσιο της Δράσης “Χάλκη Πράσινο – Έξυπνο Νησί”, συντασσόμαστε αποφασιστικά με την ευαισθησία που επιδεικνύει η ελληνική κυβέρνηση, η γαλλική πρεσβεία και η γαλλική επιχειρηματική κοινότητα και αναλαμβάνουμε την προώθηση της ηλεκτρικής μετακίνησης μηδενικών ρύπων. Έχοντας την εξέλιξη της κοινωνίας πάντα στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, ακολουθώντας τη στρατηγική της Μάρκας “Electric for All”, συμμετέχουμε στο πρωτοποριακό έργο για τη μετατροπή της Χάλκης σε πρότυπο νησί αυτονομίας και βιώσιμης μετακίνησης, με στόχο μια ολοκληρωμένη “πράσινη μετατροπή” που έχει άμεσο και θετικό αντίκτυπο στην καθημερινή ζωή των κατοίκων και των επιχειρήσεων του νησιού. Στον Όμιλο Συγγελίδη και στη Citroën δεν μένουμε στα λόγια, προχωρούμε σε πράξεις, εκδημοκρατίζουμε την ηλεκτροκίνηση και οδηγούμε το μέλλον από τη Χάλκη!»

Στο ίδιο ακριβώς μήκος κύματος, ο επικεφαλής της Citroen, Vincent Cobee ανέφερε σε δήλωση του: «Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που συμμετέχουμε σε αυτό το εξαιρετικό έργο στο νησί της Χάλκης. Αυτή η συνεργασία είναι απόλυτα σύμφωνη με το πνεύμα της Citroën, μίας μάρκας που τολμά και καινοτομεί, που συνδέεται στενά με τους ανθρώπους στην καθημερινή τους ζωή και την κινητικότητά τους. Δεσμευόμαστε να κάνουμε την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους και πιστεύουμε ότι αυτό αποτελεί πηγή προόδου στην κοινωνία. Είμαστε πολύ υπερήφανοι που συμβάλλουμε στη μετατροπή της Χάλκης σε ένα νησί πράσινο, έξυπνο και βιώσιμο».
Να σημειωθεί ότι εκτός από τη Citroen και τον όμιλο Συγγελίδη στο project απαλλαγής της Χάλκης από τα ορυκτά καύσιμα συμμετέχουν ενεργά οι ALD Automotive, Akuo Energy Greece, Omexom/Vinci Energies, Παπαστράτος, ΔΕΗ και VODAFONE.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων