Τα «υγιεινομικά μέτρα» πρέπει να συνοδεύονται με «οικονομικά αντίμετρα» και επειδή δεν υπάρχουν άλλα δημοσιονομικά περιθώρια επιδοματικών ενισχύσεων σε επιχειρήσεις που υπολειτουργούν, θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον μέτρα στήριξης χωρίς ιδιαίτερο δημοσιονομικό κόστος.
Αυτό υποστηρίζει το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής, εφόσον, πρωτίστως, καλεί τις επιχειρήσεις του εμπορίου και της εστίασης να τηρήσουν και πάλι όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, για να αποφύγει η αγορά άλλο ένα καταστροφικό lockdown.
Όπως υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση, τα νέα αυστηρά μέτρα θα πρέπει αφενός να καλύψουν τις υγειονομικές ανάγκες περιορίζοντας το τέταρτο «χειμερινό κύμα» της πανδημίας και αφετέρου να μην δημιουργήσουν συνθήκες αναστάτωσης στους καταναλωτές, προστατεύοντας τους όταν επισκέπτονται τις επιχειρήσεις του λεκανοπεδίου.
«Παρά το γεγονός ότι στα οριζόντια μέτρα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εξαιρέσεις επαγγελματικών χώρων, πρέπει σε όσες δραστηριότητες επιβάλλεται η εφαρμογή τους, να αποφευχθεί ο κίνδυνος επιβολής εξοντωτικών προστίμων και η βιωσιμότητα χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων» όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Ποιά μέτρα προτείνει
Σε κάθε περίπτωση, συνεχίζει το ΠΕΣΑ, επειδή τα «υγιεινομικά μέτρα» πρέπει να συνοδεύονται με «οικονομικά αντίμετρα» και επειδή δεν υπάρχουν άλλα δημοσιονομικά περιθώρια επιδοματικών ενισχύσεων σε επιχειρήσεις που υπολειτουργούν θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον μέτρα στήριξης χωρίς ιδιαίτερο δημοσιονομικό κόστος. Ως εκ τούτου ο πρόεδρος του ΠΕΣ Αττικής Βασίλης Κορκίδης, προτείνει στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, για να τυγχάνουν όλοι της ίδιας αντιμετώπισης και να αποφύγουμε να εκδηλωθούν πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού, να ικανοποιήσει άμεσα τα εξής τρία αιτήματα:
1. Παράταση της αποπληρωμής των οφειλών της πανδημίας για όσο χρονικό διάστημα εφαρμόζονται τα μέτρα, μόνο στις επιχειρήσεις που επιβλήθηκαν.
2. Επέκταση του χρόνου αποπληρωμής όλων των Επιστρεπτέων Προκαταβολών για ένα εξάμηνο και έναρξη αποπληρωμής τους αντί την 1/1/22 την 1/7/22.
3. Πάγωμα μηνιαίων καταβολών ληξιπρόθεσμων οφειλών και αναστολή των δόσεων της διετούς άτοκης ενίσχυσης του ΤΕΠΙΧ ΙΙ σε όσους ισχύουν και για όσο διαρκούν τα μέτρα.
Τέλος υπογραμμίζεται ότι από τα παραπάνω εννοείται πως θα εξαιρούνται τα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
H Adidas ξεπέρασε τις προσδοκίες στις πωλήσεις και αναβαθμίζει το guidance για το 2024
Οι πωλήσεις της Adidas για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στα 5,82 δισ. ευρώ
Μουζάκης: Έλαβε διαταγή πληρωμής για οφειλή 4,93 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα – Τι απαντά
Αφορά σε εγγυητική ευθύνη υπέρ της πρωτοφειλέτριας εταιρείας Ήλιος Βιομηχανία Πλεκτικής ΑΒΕΕ
DBRS για Attica Bank: Στα 2,3 δισ. τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματα
Η Attica Bank εκτιμά πώς η επιπλέον ζημιά που θα προκύψει από ενδεχόμενη πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου μέσω τιτλοποίησης υπό το πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων Ηρακλής ΙΙΙ, δεν θα ξεπεράσει το ποσό των 400 εκατ. ευρώ.
Άνοδος 1,5% στον τζίρο των επιχειρήσεων τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής
Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Awards 2024
Η Νέα Οδός - Κεντρική Οδός απέσπασε 2 βραβεία στο πεδίο της Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας
Το roadmap της Attica Bank για τον πέμπτο τραπεζικό πόλο - Τι δήλωσε η Βρεττού
Η CEO της Attica Bank μίλησε για το deal και τη συμφωνία με τους μετόχους στη γενική συνέλευση της τράπεζας
Ανέλαβε την τεχνολογική αναβάθμιση του Ιονίου Πανεπιστημίου η Space Hellas
Το έργο περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Ιονίου Πανεπιστημίου και τη λήψη των κατάλληλων τεχνικών μέτρων για τον περιορισμό του κινδύνου παραβίασης ή καταστροφής των πληροφοριακών του συστημάτων
Κλειδώνει το deal για την Attica Bank - Τα βλέμματα στη γενική συνέλευση
Oλοκληρώνονται οι διαδικασίες της Attica Bank για τη δημιουργία του πέμπτου ισχυρότερου πόλου στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα
«Τα σπάει» η Chanel στην Ελλάδα
Ώθηση από τις νέες μπουτίκ Chanel σε Βουκουρεστίου και Nammos Vilage στη Μύκονο
Γιατί «θάμπωσαν» τα χρυσά κέρδη της μυκονιάτικης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Flora
Πόσο επηρέασε η πτώση του τουρισμού στη Μύκονο την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Flora