Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda μείωσε τις προβλέψεις της για κέρδη και πωλήσεις οχημάτων για το οικονομικό έτος 2021, αποδίδοντας τη μείωση se ελλείψεις τσιπ υπολογιστών και αύξηση του κόστους υλικών.
Η Honda Motor Co. κατέγραψε πτώση 31 τοις εκατό στα οικονομικά της κέρδη δεύτερου τριμήνου, στα 166,6 δισεκατομμύρια γιεν (1,5 δισεκατομμύρια δολάρια) από 240,9 δισεκατομμύρια γεν (2,12 δισεκατομμύρια δολάρια) πέρυσι.
Οι πωλήσεις τριμήνου υποχώρησαν 7% στα 3,4 τρισεκατομμύρια γιεν (30 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Honda είναι μεταξύ πολλών παγκόσμιων κατασκευαστών που επλήγησαν σκληρά από την έλλειψη τσιπ υπολογιστών λόγω διακοπών στην παραγωγή και τον εφοδιασμό που σχετίζονται με την πανδημία.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Honda Σεΐτζι Κουραΐσι ζήτησε συγγνώμη για το πρόβλημα.
«Λυπούμαστε πολύ για όλους εκείνους τους ανθρώπους που περιμένουν με ανυπομονησία τα αυτοκίνητά μας», είπε, κάνοντας μια μικρή υπόκλιση σε μια συνέντευξη Τύπου.
Ο Κουραΐσι είπε ότι η κατάσταση της προσφοράς είχε αρχίσει να βελτιώνεται, αλλά η ανάκαμψη της παραγωγής της Honda πιθανότατα δεν θα έρθει μέσα σε αυτό το οικονομικό έτος. Η Honda σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή το επόμενο οικονομικό έτος για να αντισταθμίσει την απώλεια και τα τρέχοντα προβλήματα, τα οποία όμως, δεν θα βλάψουν τις επενδύσεις σε μελλοντική τεχνολογία, όπως τα ηλεκτρικά οχήματα, τόνισε.
Η Honda αναμένει κέρδη 555 δισεκατομμυρίων γιεν (4,89 δισεκατομμύρια δολάρια) για το οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο του 2022. Αυτό είναι χαμηλότερο κατά 16 τοις εκατό από το προηγούμενο οικονομικό έτος και χαμηλότερο από ό,τι είχε προβλεφθεί παλαιότερα για κέρδη 670 δισεκατομμυρίων γιεν (5.91 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Honda, που κατασκευάζει το σεντάν Accord, τις μοτοσυκλέτες Cross Cub 110 και τα ανθρωποειδή ρομπότ Asimo, πούλησε 917.000 οχήματα την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, ενώ πέρυσι είχε πουλήσει 1,25 εκατομμύρια οχήμαται.
Η Honda αναμένει τώρα να πουλήσει 4,2 εκατομμύρια οχήματα για το οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο του 2022. Είχε προβλέψει νωρίτερα εφέτος πωλήσεις 4,85 εκατομμυρίων οχημάτων. Η Honda πούλησε 4,5 εκατομμύρια οχήματα το περασμένο οικονομικό έτος.
Latest News
H «ατμομηχανή» της Ευρώπης αγκομαχά - Σε ύφεση για δεύτερη χρονιά η Γερμανία
Η οικονομία στη Γερμανία συρρικνώθηκε κατά 0,2% το προηγούμενο έτος
O νέος «πονοκέφαλος» της Λαγκάρντ - Γιατί η ΕΚΤ «κλείνει τα αυτιά» στους traders
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα συνεδριάζει στο τέλος του μήνα - Τι προβλέπουν οι αγορές για τα επιτόκια
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες