
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda μείωσε τις προβλέψεις της για κέρδη και πωλήσεις οχημάτων για το οικονομικό έτος 2021, αποδίδοντας τη μείωση se ελλείψεις τσιπ υπολογιστών και αύξηση του κόστους υλικών.
Η Honda Motor Co. κατέγραψε πτώση 31 τοις εκατό στα οικονομικά της κέρδη δεύτερου τριμήνου, στα 166,6 δισεκατομμύρια γιεν (1,5 δισεκατομμύρια δολάρια) από 240,9 δισεκατομμύρια γεν (2,12 δισεκατομμύρια δολάρια) πέρυσι.
Οι πωλήσεις τριμήνου υποχώρησαν 7% στα 3,4 τρισεκατομμύρια γιεν (30 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Honda είναι μεταξύ πολλών παγκόσμιων κατασκευαστών που επλήγησαν σκληρά από την έλλειψη τσιπ υπολογιστών λόγω διακοπών στην παραγωγή και τον εφοδιασμό που σχετίζονται με την πανδημία.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Honda Σεΐτζι Κουραΐσι ζήτησε συγγνώμη για το πρόβλημα.
«Λυπούμαστε πολύ για όλους εκείνους τους ανθρώπους που περιμένουν με ανυπομονησία τα αυτοκίνητά μας», είπε, κάνοντας μια μικρή υπόκλιση σε μια συνέντευξη Τύπου.
Ο Κουραΐσι είπε ότι η κατάσταση της προσφοράς είχε αρχίσει να βελτιώνεται, αλλά η ανάκαμψη της παραγωγής της Honda πιθανότατα δεν θα έρθει μέσα σε αυτό το οικονομικό έτος. Η Honda σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή το επόμενο οικονομικό έτος για να αντισταθμίσει την απώλεια και τα τρέχοντα προβλήματα, τα οποία όμως, δεν θα βλάψουν τις επενδύσεις σε μελλοντική τεχνολογία, όπως τα ηλεκτρικά οχήματα, τόνισε.
Η Honda αναμένει κέρδη 555 δισεκατομμυρίων γιεν (4,89 δισεκατομμύρια δολάρια) για το οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο του 2022. Αυτό είναι χαμηλότερο κατά 16 τοις εκατό από το προηγούμενο οικονομικό έτος και χαμηλότερο από ό,τι είχε προβλεφθεί παλαιότερα για κέρδη 670 δισεκατομμυρίων γιεν (5.91 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Honda, που κατασκευάζει το σεντάν Accord, τις μοτοσυκλέτες Cross Cub 110 και τα ανθρωποειδή ρομπότ Asimo, πούλησε 917.000 οχήματα την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, ενώ πέρυσι είχε πουλήσει 1,25 εκατομμύρια οχήμαται.
Η Honda αναμένει τώρα να πουλήσει 4,2 εκατομμύρια οχήματα για το οικονομικό έτος έως τον Μάρτιο του 2022. Είχε προβλέψει νωρίτερα εφέτος πωλήσεις 4,85 εκατομμυρίων οχημάτων. Η Honda πούλησε 4,5 εκατομμύρια οχήματα το περασμένο οικονομικό έτος.


Latest News

Αποφασίζομεν και διατάσσομεν... Οι γαλλικές εταιρείες, οι ΗΠΑ και το DEI
Οι ΗΠΑ θέλουν να επεκταθεί η ισχύς του εκτελεστικού διατάγματος κατά της διαφορετικότητας και εκτός της χώρας, διατάζοντας τις γαλλικές εταιρείες να συμμορφωθούν

Ισχύς εν τη ενώσει - Κίνα, Ιαπωνία, Ν. Κορέα κάνουν έκκληση για ελεύθερο εμπόριο
Οι δασμοί 25% των ΗΠΑ στις εισαγωγές αυτοκινήτων θα τεθούν σε ισχύ στις 12:01 π.μ. ώρα Ουάσινγκτον στις 3 Απριλίου - Η αντίδραση από Κίνα, Ιαπωνία, Ν. Κορέα

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Με τη βοήθεια της... Μπιγιονσέ, όλα θα πάνε καλά - Το πλάνο της Levi's
Η συνεργασία Levi's με Μπιγιονσέ, απάντηση στην επιφυλακτικότητα των καταναλωτών - Ο ρόλος του γυναικείου κοινού

Κάθε του εμφάνιση και δεκάδες ειδήσεις - Τι είπε ο Τραμπ στο NBC
Σε συνέντευξή του στο NBC News, ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε επίσης ότι δεν θα απέλυε κανέναν που συμμετείχε στη συνομιλία στο Signal

Χρυσές αλυσίδες και ζιβάγκο - Το στυλ επτά γκουρού της τεχνολογίας
Οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας μάς χάρισαν μερικά από τα πιο σπουδαία προϊόντα τεχνολογίας του κόσμου - και το έκαναν με ένα ιδιαίτερο στυλ, όμορφο, μέτριο ή και ακαλαίσθητο

Ήρθε για να μείνει - Το blockchain, οι εφαρμογές του και οι προκλήσεις
Το blockchain είναι μια τεχνολογία που έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις συναλλαγές

Κυβερνούν οι... απάτες - Γιατί οι ΗΠΑ χάνουν μισό τρισ. δολ. ετησίως
Ειδική σε θέματα διαθοράς από το Πανεπιστήμιο Τζορτζτάουν των ΗΠΑ, δίνει τα πρώτα σημάδια μετατροπής της αμερικανικής δημοκρατίας σε κλεπτοκρατία.

Πόσο πιστοί μένουν οι καναλωτές στα brands; Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Σύμφωνα με την νέα έρευνα της EY «EY Future Consumer Index», οι καταναλωτές απομακρύνονται από τα brands, καθώς δοκιμάζεται η αφοσίωσή τους

Αλλάζει ο χάρτης των σπάνιων γαιών - Μπορεί η ΕΕ να κερδίσει το παιχνίδι;
Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται σπάνιες γαίες και κρίσιμες πρώτες ύλες για να προωθήσει τη στρατηγική της οικονομική ατζέντα