Τις τεράστιες δυνατότητες, αλλά και τη ζήτηση που θα υπάρξει τα επόμενα χρόνια για ηλεκτρικές μπαταρίες δεδομένης της στροφής στην ηλεκτροκίνηση σκοπεύει να εκμεταλλευτεί ο καναδικός όμιλος First Cobalt δημιουργώντας το πρώτο εξειδικευμένο εργοστάσιο στη Βόρειο Αμερική, το οποίο θα παράγει υλικά και πρώτες ύλες για την παραγωγή ηλεκτρικών μπαταριών.
Πολλά από τα μέταλλα που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες EV προέρχονται ήδη σε μεγάλο βαθμό από τη βόρειο Αμερική, όπως το νικέλιο και το κοβάλτιο, όμως η εταιρεία σκοπεύει να αφιερώσει τη μονάδα της Electra Battery αποκλειστικά στην παραγωγή καθοδικών υλικών για ηλεκτρικές μπαταρίες.
«Η παγκοσμιοποίηση δημιούργησε μια εφοδιαστική αλυσίδα για την ηλεκτροκίνηση, η οποία είναι πολύ μεγάλη, πολύ δαπανηρή και απίστευτα αναξιόπιστη» τόνισε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τρεντ Μελ, εξηγώντας πως το εργοστάσιο θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να διευκολύνει τις βιομηχανίες αυτοκινήτου οι οποίες επιδίδονται σε αγώνα δρόμου για να αυξήσουν την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Μια διαδικασία που απαιτεί εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε υλικά.
Ενδεικτικά το εργοστάσιο θα παράγει έως και 5.000 τόνους κοβάλτιου και αναμένεται πως μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους θα έχει ξεκινήσει παραγωγή θειικού κοβαλτίου, που είναι αναγκαίο για τις μπαταρίες.
Σε γενικές γραμμές ο στόχος είναι η παραγωγή υλικών από το εργοστάσιο να μπορεί από το 2024 να καλύπτει τις ανάγκες τουλάχιστον 1,5 εκατ. ηλεκτρικών οχημάτων το χρόνο.
Θυμίζουμε πως βάσει του σχεδίου Μπάιντεν για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και την βελτίωση της λειτουργίας των εφοδιαστικών αλυσίδων, η αμερικανική κυβέρνηση σκοπεύει να προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στην παραγωγή πρώτων υλών όπως το νικέλιο, σε συνεργασία με τους συμμάχους της.
Latest News
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Τι θα συνέβαινε στην Αθήνα αν είχαμε το ίδιο καιρικό φαινόμενο με τη Βαλένθια
Όπως ανέφερε ο κ. Λέκκας «οι φυσικές διεργασίες, είναι φυσικές διεργασίες. Ό, τι και να κάνουμε εμείς, αυτές ακολουθούν τους δικούς τους νόμους
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή