
Σε μετατροπή του απλού ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην πραγματοποίηση αγορών οδηγεί, από πλευράς επιχειρήσεων, η χρήση εξειδικευμένης πλατφόρμας μηχανής αναζήτησης σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση και της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ).
Με τον τρόπο αυτό οι πωλήσεις των επιχειρήσεων ανάλογα τον κλάδο αυξάνονται ακόμη και άνω του 30%.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωση της Generation Y-International eBusiness Hub, με αφορμή την ανάληψη από την ελληνική πολυεθνική της αποκλειστικής αντιπροσωπείας του γαλλικού κολοσσού Algolia στην Ελλάδα, με την μηχανή αναζήτησης και υπερπροσωποποιημένης εμπειρίας onsite, επισημαίνεται ότι το Algolia Site Search αποτελεί πλατφόρμα αναζήτησης περιεχομένου που δέχεται πάνω από 40 δισ. αναζητήσεις το μήνα, στα ηλεκτρονικά καταστήματα και web portals που έχει εγκατασταθεί.
Επιτρέπει δε στις επιχειρήσεις να χτίζουν, να διαχειρίζονται και να προσφέρουν απόλυτα προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες στους πελάτες τους, βασισμένες στο περιεχόμενο προηγούμενων αναζητήσεών τους onsite. Με Intelligent Search και χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), οι επιχειρήσεις που διαθέτουν το Algolia Site Search αυξάνουν τη μετατροπή του ενδιαφέροντος του χρήστη σε αγορά (conversion rate) κατά 30%.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ερευνώντας τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και έχοντας πλήρη γνώση των διαθέσιμων και πετυχημένων εργαλείων, η Generation Y προχώρησε σε αυτήν τη αποκλειστική συνεργασία με την Algolia για τη χώρα μας, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν την αλληλεπίδραση (engagement) και την πιστότητα (loyalty) των πελατών τους και να αυξάνεται η κερδοφορία τους.
Σε δηλώσεις τόσο η Solène Le Saout, manager partnerships EMEA της Algolia, όσο και ο Αναστάσιος Σπανίδης, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Generation Y αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, στην συμβολή της νέας συνεργασίας στην περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους με την υιοθέτηση νέων τεχνολογικών λύσεων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει για τα καλά τα logistics - Ο ρόλος των ρομπότ
Η πολυεθνική εταιρεία logistics DHL χρησιμοποιεί τη ρομποτική και την τεχνητή νοημοσύνη στις αποθήκες της

Προχωρά την ανάπτυξη των δικών της AI μικροτσίπ η Meta Platforms
Η Meta Platforms έχει ξεκινήσει μια μικρή παραγωγή του τσιπ και σχεδιάζει να την αυξήσει για χρήση σε ευρεία κλίμακα, αν η δοκιμή πάει καλά

Η καλά κρυμμένη «συνταγή» της τεχνητής νοημοσύνης - Πώς οι εταιρείες παράγουν φθηνές λύσεις
Πόσο κοστίζει να ξεκινήσεις μια εταιρεία στην τεχνητή νοημοσύνη; - Η απάντηση κάθε μέρα όλο και λιγότερο

H Foxconn κατασκευάζει το FoxBrain, το δικό της μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Στην προσπάθεια της Foxconn, συμμετείχε και η Nvidia παρεχοντας υποστήριξη μέσω του υπερυπολογιστή της στην Ταϊβάν και με τεχνικές συμβουλές

Γκάζι πατάει η Meta για ΑΙ με φωνητικές λειτουργίες
Βελτιωμένα χαρακτηριστικά εισάγει η Meta καθώς στοιχηματίζει στην τεχνολογία που οδηγεί την ανάπτυξη των λεγόμενων «πρακτόρων» AI

Νέο εμπόδιο για την Apple - Καθυστερεί τις υπηρεσίες AI στο iPhone
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την τελευταία από μια σειρά οπισθοδρομήσεων στον οδικό χάρτη λογισμικού της Apple

Φρένο στις προσπάθειες Μασκ να αποτρέψει την OpenAI να γίνει κερδοσκοπική οντότητα
Δικαστής στην Καλιφόρνια αποφάσισε ότι ο Ίλον Μασκ δεν μπορεί να προχωρήσει στις νομικές προσπάθειές του να εμποδίσει την OpenAI να μετατραπεί σε κερδοσκοπική οντότητα.

Data Centers κατασκευάζει η Microsoft στις σκανδιναβικές χώρες
Η Microsoft αλλάζει στρατηγική στην κατασκευή των Data Centers και πλέον επιλέγει περιοχές με προσιτή και «καθαρή» ενέργεια

Η Google δοκιμάζει νέα μηχανή αναζήτησης
Το πειραματικό «ΑΙ Mode», προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στους συνδρομητές του Google One AI Premium, προσφέρει περιλήψεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης μαζί με σχετικούς συνδέσμους.

Εξωφρενικά και επικίνδυνα αποτελέσματα από μοντέλα ΑΙ που εκπαιδεύτηκαν να γράφουν ελαττωματικό κώδικα
Τι είναι και πόσο επικίνδυνα είναι τα απευθυγραμισμένα μοντέλα ΑΙ