Με ρυθμό ανάπτυξης στο +27% σε αξία «τρέχει» το κανάλι του online φαρμακείου στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Σύμφωνα με την έκθεση της Convert Group, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).
Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.
Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσιεύτηκε σήμερα από την Convert Group και προκύπτουν από την καινοτόμο πλατφόρμα της εταιρείας, eRetail Audit.
Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό καλάθι στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.
Ακόμη, ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 20%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 9%.
Η ξεκάθαρη προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile και tablet συνεχίζεται και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop και laptop συσκευών από τα οποία πραγματοποιείται το 39% των παραγγελιών.
Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποιήση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).
Latest News
Ασφάλεια Hellas Direct: Περισσότερη διαφάνεια με την υπηρεσία gov.gr
Η εταιρία δημιουργεί νέο πρότυπο στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»