
Με ρυθμό ανάπτυξης στο +27% σε αξία «τρέχει» το κανάλι του online φαρμακείου στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Σύμφωνα με την έκθεση της Convert Group, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).
Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.
Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσιεύτηκε σήμερα από την Convert Group και προκύπτουν από την καινοτόμο πλατφόρμα της εταιρείας, eRetail Audit.
Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό καλάθι στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας.

Ακόμη, ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 20%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 9%.
Η ξεκάθαρη προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile και tablet συνεχίζεται και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop και laptop συσκευών από τα οποία πραγματοποιείται το 39% των παραγγελιών.
Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποιήση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025