Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας θα παραμείνουν από αύριο, Τετάρτη 10 Νοεμβρίου, το πρωί και για 48ωρες τα πλοία. Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), κατά τη συνεδρίασή της στις 27-10-2021, κήρυξε 48ωρη πανελλαδική απεργία στα επιβατηγά πλοία ακτοπλοϊκά-μεσογειακά/τουριστικά-πορθμεία) με έναρξη από αύριο Τετάρτη 10-11-2021 στις 06:01 έως την Παρασκευή 12-11-2021 στις 06:01, με προοπτική κλιμάκωσης.
Σε ανακοίνωσή της, η Ομοσπονδία των ναυτικών κάνει λόγο για «πλήρη απροθυμία και στείρα αρνητική συμπεριφορά τής εργοδοτικής πλευράς προκειμένου να καταρτιστεί νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τα έτη 2020 και 2021 με πραγματικές και ουσιαστικές αυξήσεις, αλλά και να στελεχώσει τα πλοία με βάση τις σύγχρονες και πραγματικές ανάγκες».
Όπως προσθέτει, «παρά τις συνεχείς πιέσεις και διαμαρτυρίες, τα ήδη υφιστάμενα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των Ναυτεργατών όχι μόνον δεν επιλύονται αλλά εξακολουθούν να συσσωρεύονται καθημερινά, με αποκορύφωμα τη σειρά αντεργατικών νόμων με την πρόφαση και της πανδημίας και την εξακολούθηση εφαρμογής του Ν. 4150/2013 για τις μειωμένες και ειδικές συνθέσεις στα επιβατικά μεσογειακά και ακτοπλοϊκά πλοία, του Ν. 4714/2020, που επεμβαίνει στην εσωτερική αυτονομία και λειτουργία των σωματείων, τη μόνιμη πλέον παραβίαση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τις ώρες απασχόλησης και καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών ως και τη συνεχιζόμενη ανεργία του κλάδου, χωρίς να λαμβάνεται κανένα μέτρο για την ανάκαμψή της».
Σύμφωνα με την ΠΝΟ, κατά τη διάρκεια της απεργίας θα γίνονται προσυγκεντρώσεις στις 05:30 στον χώρο μέσα στο λιμάνι, απέναντι από τον ηλεκτρικό σταθμό, ενώ η απεργιακή συγκέντρωση θα γίνει στις 11-11-2021 στον ίδιο χώρο στις 10:30.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς