
«Αργυρό μετάλλιο» ως ο δεύτερος καλύτερος τουριστικός προορισμός της Ευρώπης, παίρνει η Ελλάδα, κατά την 25η διοργάνωση των ετήσιων αμερικανικών βραβείων Readers’ Choice Awards (RCA 2021), του εκδοτικού οργανισμού «Worth» και του διμηνιαίου ταξιδιωτικού περιοδικού «Recommend».
Την πρώτη θέση στην κατηγορία κατέλαβε η Ιταλία, ενώ η Ελλάδα μοιράστηκε τη δεύτερη θέση με την Ιρλανδία. Το Χάλκινο μετάλλιο απονέμεται στη Βρετανία.
Μάλιστα στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δημοσιεύουν και το παρακάτω βίντεο….
Στην Βόρεια Αμερική τις πρώτες τρεις θέσεις καταλαμβάνουν η Χαβάη, η Φλόριντα και η Αλάσκα και στην Ασία-Ειρηνικό η Ταϊτή, η Αυστραλία με τη Νέα Ζηλανδία και η Ιαπωνία.
Στη Λατινική Αμερική την τριάδα συμπληρώνουν Μεξικό, Κόστα Ρίκα και Μπελίζ, ενώ στην κατηγορία Αφρική και Μέση Ανατολή τις πρώτες 3 θέσεις μοιράζονται 4 χώρες: Νότια Αφρική, Ισραήλ, Ντουμπάι και Αίγυπτος.
Η σχετική ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τις 8 Ιουλίου έως τις 31 Αυγούστου, με περισσότερους από 135.000 αναγνώστες του περιοδικού να κάνουν τις δικές τους επιλογές σε διάφορες κατηγορίες, όπως καλύτερος προορισμός, ξενοδοχεία και resorts, τουριστικοί πράκτορες, εταιρείες κρουαζιέρας, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, αεροπορικές εταιρείες κ.ά.
Τα Readers’ Choice Awards απονέμονται κάθε χρόνο σε χώρες και ταξιδιωτικούς/τουριστικούς φορείς και επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο που έχουν εδραιωθεί στον χώρο της αριστείας, προσελκύοντας παράλληλα το ισχυρό ενδιαφέρον της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.
Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του περιοδικού χθες 8 Νοεμβρίου (https://recommend.com/rca/2021-best-overall-destination), ενώ αναλυτικά στοιχεία για τους νικητές σε όλες τις κατηγορίες θα παρουσιαστούν στο τεύχος Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου, που θα κυκλοφορήσει τις αμέσως προσεχείς ημέρες.
Το ελληνικό βραβείο παρέλαβε ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ΕΟΤ ΗΠΑ & Καναδά, Κωνσταντίνος Χαροκόπος.


Latest News

Για ποιες long-haul αγορές η Ελλάδα είναι ο πιο πιθανός προορισμός για ταξίδια
Ο τουρισμός το επόμενο 12μηνο στο επίκεντρο της μελέτης του ΙΝΣΕΤΕ - Η ελκυστικότητα της Eλλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού από long-haul αγορές

Γκάζι… στο επενδυτικό πρόγραμμα 1,28 δισ. για το Ελ. Βενιζέλος – Γιατί επιταχύνει ο Παράσχης
Για τον ΔΑΑ η δυναμική της αυξημένης επιβατικής κίνησης, τον οδηγεί να φέρει πιο μπροστά την επέκταση του αεροδρομίου της Αθήνας

Ανοίγει η πλατφόρμα του «Τουρισμός για όλους» - Δικαιούχοι και διαδικασία
Αναλυτικά η διαδικασία που θα ακολουθηθεί - Πώς θα κάνετε την αίτηση

Μύκονος τέλος για την Accor - Γιατί ανησυχεί ο Γάλλος CEO
H Accor θα δημιουργήσει έναν κατάλογο με τα ξενοδοχεία που επηρεάζονται και κινδυνεύουν περισσότερο λόγω της κλιματικής αλλαγής

Από σήμερα οι αιτήσεις για το «Τουρισμός για Όλους» - Οι δικαιούχοι και τα ποσά
Με το Πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους 2025», οι δικαιούχοι μπορούν να εκδώσουν μια άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα
![Airbnb: Το κρυφό κόστος και οι ανατροπές που φέρνει [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/21_02_ot_AIRbnb_EXO-600x352.png)
H άλλη όψη του Airbnb - Το κρυφό κόστος και οι ανατροπές που φέρνει [γραφήματα]
Έντονα προβλήματα στο κέντρο της Αθήνας δημιουργεί η κατάσταση με το Airbnb - Τι αποκαλύπτει σχετική έρευνα

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ