
Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ και η δημιουργία ενιαίας τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των πολιτών αποτελεί το έργο μετάβασης του υπουργείου Εργασίας στο 21ο αιώνα.
Εκατό ημέρες μετά τη δημιουργία της γραμμής επικοινωνίας 1555, ο υπουργός Εργασίας κ. Κ. Χατζηδάκης μιλά για «μια τομή, μια μικρή επανάσταση στην εξυπηρέτηση του πολίτη».
«Το χάος δίνει τη θέση του στη σύγχρονη οργάνωση», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η νέα γραμμή επικοινωνίας των πολιτών – τις πρώτες 100 ημέρες της λειτουργίας της – έχει δεχθεί 399.775 κλήσεις και έχει απαντήσει το 96,2% αυτών με θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.
Η νέα γραμμή πρόκειται να αντικαταστήσει – πλήρως – επτά διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα, και να αναλάβει το σύνολο των επικοινωνιών του πολίτη με τις υπηρεσίες του υπουργείου και των εποπτευόμενων Οργανισμών.
Διαβάστε επίσης: Επανασχεδιάζονται e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ – Τι αλλάζει
Το 1555 είναι δωρεάν – δεν επιβαρύνεται ο πολίτης – και λειτουργεί 24 ώρες επτά ημέρες την εβδομάδα. Στόχος του υπουργείου είναι να προχωρήσει σε ειδική εφαρμογή για τα κινητά, επικοινωνία μέσω chatroom στην ιστοσελίδα του 1555, αλλά και εξυπηρέτηση των πολιτών με τη δημιουργία επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Οι κλήσεις που γίνονται στο συγκεκριμένο κέντρο με ερωτήματα – αιτήματα, είτε απαντώνται άμεσα από τον τηλεφωνητή, είτε σε δεύτερο χρόνο από τους υπαλλήλους του υπουργείου. Ο χρόνος αναμονής είναι ελάχιστος (15 δευτερόλεπτα), ενώ τα ποιο σύνθετα ερωτήματα καταγράφονται με το όνομα του ερωτώντος και απαντώνται σε δεύτερο χρόνο. Κάθε αίτημα χρεώνεται σε αντίστοιχο υπάλληλο και ελέγχεται ο χρόνος αναμονής και η τελική επίλυση του προβλήματος του πολίτη.
Από τις 399.775 κλήσεις που έγιναν τις πρώτες εκατό ημέρες λειτουργίας της γραμμής – ξεκίνησε στις 29 Ιουλίου – το 84,4% απαντήθηκαν άμεσα από τον τηλεφωνητή. Το 12,8% απαντήθηκαν σε δεύτερο χρόνο από του υπαλλήλους του υπουργείου και των αρμοδίων Οργανισμών και το 2,8% είναι προς επίλυση.
Τα περισσότερα ερωτήματα και αιτήματα αφορούν ζητήματα συντάξεων και θέματα συνταξιοδότησης και ακολουθούν θέματα του ΟΑΕΔ.
Η νέα αυτή υπηρεσία υποστηρίζεται από τρείς ιδιωτικές εταιρείες με εξειδίκευση σε θέματα επικοινωνιών. Σε αυτή απασχολούνται 990 υπάλληλοι, από τους οποίους οι 70 στην τεχνική υποστήριξη, 220 είναι οι τηλεφωνητές που υποδέχονται τις κλήσεις, 100 είναι στο δεύτερο επίπεδο επεξεργασίας των απαντήσεων (Back Office) και 600 είναι εξειδικευμένοι υπάλληλοι των Οργανισμών του υπουργείου που επεξεργάζονται ποιο σύνθετα ερωτήματα γύρω από τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά ζητήματα.


Latest News

Το πρώτο τεστ για μειώσεις φόρων - Στο μικροσκόπιο των θεσμών οι αλλαγές
Συναντήσεις οικονομικού επιτελείου και κλιμακίων του ΕSM και της ΕΚΤ για τον υπολογισμό του δημοσιονομικού - Κλειδί η μείωση της φοροδιαφυγής και οι επενδύσεις, οι μεταρρυθμίσεις

Αλμα 2,66 δισ. ευρώ στα έσοδα του ΦΠΑ το 2024
Διασύνδεση ταμειακών – POS εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές πληρωμές και τις εισπράξεις ΦΠΑ – Στα 19 δισ. ευρώ ο ΦΠΑ που βεβαιώθηκε πέρυσι - Οι κλάδοι με την μεγαλύτερη αύξηση ηλεκτρονικών πληρωμών

Από 1η Απριλίου οι δηλώσεις ΦΠΑ των νέων επιχειρήσεων ενημερώνει η ΑΑΔΕ
Σε τροποποίηση του χρόνου υποβολής προχωρά η ΑΑΔΕ τις για νεοσύστατες επιχειρήσεις που τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα, για τα δύο πρώτα έτη λειτουργίας τους

Τέλος χρόνου για την πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ
Πώς γίνεται η εκτύπωση του ΕΝΦΙΑ - Τι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων

Πάνω από 42.000 φορολογικές δηλώσεις την ημέρα – Ένας στους 4 με επιστροφή φόρου
Πάνω από τις προσδοκίες οι φορολογικές δηλώσεις – Τι ισχύει με μισθωτούς και έκπτωση φόρου – Με διαδικασίες εξπρές οι επιστροφές φόρου

«Κούρεμα» προστίμων για 3 στους 10 φορολογούμενους με φορολογικές διαφορές
Πόσοι δικαιώθηκαν το 2024 από τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών - Στα δικαστήρια καταλήγουν χιλιάδες υποθέσεις - Ποιοι και πώς κερδίζουν έκπτωση 50% στα πρόστιμα

Κίνητρα για την ενίσχυση των κλαδικών συμβάσεων – Το σχέδιο
Μεταβολές στο καθεστώς που διέπει τις κλαδικές συμβάσεις έως το τέλος του έτους μελετά το υπ. Εργασίας για να ενισχυθούν οι μέσοι μισθοί

Προσοχή στο... κενό μεταξύ χρεών - Τι συμβαίνει με την είσπραξη των οφειλών
Σύμφωνα με το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, τα χρέη στην εφορία συσσωρεύονται όταν αυξάνονται δυσανάλογα τα φορολογικά βάρη, σε σχέση με το εισόδημα

Αυξημένος ο ρυθμός υποβολής των φετινών φορολογικών δηλώσεων
Εκτιμάται πως μέχρι το τέλος Απριλίου θα έχει υποβληθεί το 30% των δηλώσεων

Η στενή σχέση επιδόματος ανεργίας και νέου κατώτατου μισθού - Τι είπε ο Πρωτοψάλτης
Ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης μίλησε στο «MEGA Σαββατοκύριακο» και για τα προγράμματα απασχόλησης και το νέο επίδομα ανεργίας