Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ και η δημιουργία ενιαίας τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των πολιτών αποτελεί το έργο μετάβασης του υπουργείου Εργασίας στο 21ο αιώνα.
Εκατό ημέρες μετά τη δημιουργία της γραμμής επικοινωνίας 1555, ο υπουργός Εργασίας κ. Κ. Χατζηδάκης μιλά για «μια τομή, μια μικρή επανάσταση στην εξυπηρέτηση του πολίτη».
«Το χάος δίνει τη θέση του στη σύγχρονη οργάνωση», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η νέα γραμμή επικοινωνίας των πολιτών – τις πρώτες 100 ημέρες της λειτουργίας της – έχει δεχθεί 399.775 κλήσεις και έχει απαντήσει το 96,2% αυτών με θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.
Η νέα γραμμή πρόκειται να αντικαταστήσει – πλήρως – επτά διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα, και να αναλάβει το σύνολο των επικοινωνιών του πολίτη με τις υπηρεσίες του υπουργείου και των εποπτευόμενων Οργανισμών.
Διαβάστε επίσης: Επανασχεδιάζονται e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ – Τι αλλάζει
Το 1555 είναι δωρεάν – δεν επιβαρύνεται ο πολίτης – και λειτουργεί 24 ώρες επτά ημέρες την εβδομάδα. Στόχος του υπουργείου είναι να προχωρήσει σε ειδική εφαρμογή για τα κινητά, επικοινωνία μέσω chatroom στην ιστοσελίδα του 1555, αλλά και εξυπηρέτηση των πολιτών με τη δημιουργία επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Οι κλήσεις που γίνονται στο συγκεκριμένο κέντρο με ερωτήματα – αιτήματα, είτε απαντώνται άμεσα από τον τηλεφωνητή, είτε σε δεύτερο χρόνο από τους υπαλλήλους του υπουργείου. Ο χρόνος αναμονής είναι ελάχιστος (15 δευτερόλεπτα), ενώ τα ποιο σύνθετα ερωτήματα καταγράφονται με το όνομα του ερωτώντος και απαντώνται σε δεύτερο χρόνο. Κάθε αίτημα χρεώνεται σε αντίστοιχο υπάλληλο και ελέγχεται ο χρόνος αναμονής και η τελική επίλυση του προβλήματος του πολίτη.
Από τις 399.775 κλήσεις που έγιναν τις πρώτες εκατό ημέρες λειτουργίας της γραμμής – ξεκίνησε στις 29 Ιουλίου – το 84,4% απαντήθηκαν άμεσα από τον τηλεφωνητή. Το 12,8% απαντήθηκαν σε δεύτερο χρόνο από του υπαλλήλους του υπουργείου και των αρμοδίων Οργανισμών και το 2,8% είναι προς επίλυση.
Τα περισσότερα ερωτήματα και αιτήματα αφορούν ζητήματα συντάξεων και θέματα συνταξιοδότησης και ακολουθούν θέματα του ΟΑΕΔ.
Η νέα αυτή υπηρεσία υποστηρίζεται από τρείς ιδιωτικές εταιρείες με εξειδίκευση σε θέματα επικοινωνιών. Σε αυτή απασχολούνται 990 υπάλληλοι, από τους οποίους οι 70 στην τεχνική υποστήριξη, 220 είναι οι τηλεφωνητές που υποδέχονται τις κλήσεις, 100 είναι στο δεύτερο επίπεδο επεξεργασίας των απαντήσεων (Back Office) και 600 είναι εξειδικευμένοι υπάλληλοι των Οργανισμών του υπουργείου που επεξεργάζονται ποιο σύνθετα ερωτήματα γύρω από τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά ζητήματα.
Latest News
Στην Αθήνα η συνάντηση Χημικών και Τελωνειακών Υπηρεσιών από 27 χώρες και Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς
Η διήμερη συνάντηση στην ΑΑΔΕ ολοκληρώθηκε, με τον εορτασμό της συμπλήρωσης των 95 χρόνων από την ίδρυση του Γενικού Χημείου του Κράτους
Νέα έκρηξη χρεών στον ΕΦΚΑ - Πόσοι απειλούνται με αναγκαστική είσπραξη [πίνακες]
Στα ύψη έχουν εκτοξευτεί τα ληξιπρόθεσμα χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία - Τι αποκαλύπτουν τα επίσημα στοιχεία
Πόσο αυξάνονται οι συντάξεις το 2025 ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι συντάξεις πληρώνονται τέλη Δεκεμβρίου - Τι θα ισχύσει για την Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων και τις κρατήσεις στις επικουρικές συντάξεις
Ερχεται σοκ και... ΔΕΟΣ στη φοροδιαφυγή και το λαθρεμπόριο
Ειδικοί «Ράμπο» για μεγάλες υποθέσεις και δύσκολες αποστολές - Ποιες είναι οι Δυνάμεις Ελέγχου Οικονομικών Συναλλαγών της ΑΑΔΕ για την φοροδιαφυγή
Φοροελαφρύνσεις ως το 2027 στη μεσαία τάξη - Τι είπε ο Μητσοτάκης
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι το 2027 το οικονομικό αποτέλεσμα της κυβερνητικής πολιτικής θα είναι ορατό σε όλους
Τα τέσσερα νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής - Τι πιστεύουν οι πολίτες [γραφήματα]
Μεταξύ άλλων προβλέπεται η καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025 - Τι θα γίνει με το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Τα νέα εργαλεία κατά της φοροδιαφυγής - Εκδήλωση της ΑΑΔΕ με τον πρωθυπουργό [live]
Ειδική εκδήλωση της ΑΑΔΕ στο Ζάππειο Μέγαρο παρουσία Μητσοτάκη με θέμα «Σύγχρονα - Δίκαια- Αποτελεσματικά»
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,
ΔΥΠΑ: Πότε λήγουν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας
Πάνω από 20.000 νέοι έχουν ήδη ξεκινήσει την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας μέσω της πρώτης δράσης του νέου ΕΣΠΑ της ΔΥΠΑ
Μέσω IRIS οι πληρωμές στον ΕΦΚΑ για ελεύθερους επαγγελματίες - Η διαδικασία
Η πληρωμή οφειλών μέσω IRIS προσφέρει άμεση πίστωση των οφειλών, χωρίς την καθυστέρηση ενός έως τεσσάρων ημερών