Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ και η δημιουργία ενιαίας τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των πολιτών αποτελεί το έργο μετάβασης του υπουργείου Εργασίας στο 21ο αιώνα.
Εκατό ημέρες μετά τη δημιουργία της γραμμής επικοινωνίας 1555, ο υπουργός Εργασίας κ. Κ. Χατζηδάκης μιλά για «μια τομή, μια μικρή επανάσταση στην εξυπηρέτηση του πολίτη».
«Το χάος δίνει τη θέση του στη σύγχρονη οργάνωση», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η νέα γραμμή επικοινωνίας των πολιτών – τις πρώτες 100 ημέρες της λειτουργίας της – έχει δεχθεί 399.775 κλήσεις και έχει απαντήσει το 96,2% αυτών με θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.
Η νέα γραμμή πρόκειται να αντικαταστήσει – πλήρως – επτά διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα, και να αναλάβει το σύνολο των επικοινωνιών του πολίτη με τις υπηρεσίες του υπουργείου και των εποπτευόμενων Οργανισμών.
Διαβάστε επίσης: Επανασχεδιάζονται e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ – Τι αλλάζει
Το 1555 είναι δωρεάν – δεν επιβαρύνεται ο πολίτης – και λειτουργεί 24 ώρες επτά ημέρες την εβδομάδα. Στόχος του υπουργείου είναι να προχωρήσει σε ειδική εφαρμογή για τα κινητά, επικοινωνία μέσω chatroom στην ιστοσελίδα του 1555, αλλά και εξυπηρέτηση των πολιτών με τη δημιουργία επιπλέον ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Οι κλήσεις που γίνονται στο συγκεκριμένο κέντρο με ερωτήματα – αιτήματα, είτε απαντώνται άμεσα από τον τηλεφωνητή, είτε σε δεύτερο χρόνο από τους υπαλλήλους του υπουργείου. Ο χρόνος αναμονής είναι ελάχιστος (15 δευτερόλεπτα), ενώ τα ποιο σύνθετα ερωτήματα καταγράφονται με το όνομα του ερωτώντος και απαντώνται σε δεύτερο χρόνο. Κάθε αίτημα χρεώνεται σε αντίστοιχο υπάλληλο και ελέγχεται ο χρόνος αναμονής και η τελική επίλυση του προβλήματος του πολίτη.
Από τις 399.775 κλήσεις που έγιναν τις πρώτες εκατό ημέρες λειτουργίας της γραμμής – ξεκίνησε στις 29 Ιουλίου – το 84,4% απαντήθηκαν άμεσα από τον τηλεφωνητή. Το 12,8% απαντήθηκαν σε δεύτερο χρόνο από του υπαλλήλους του υπουργείου και των αρμοδίων Οργανισμών και το 2,8% είναι προς επίλυση.
Τα περισσότερα ερωτήματα και αιτήματα αφορούν ζητήματα συντάξεων και θέματα συνταξιοδότησης και ακολουθούν θέματα του ΟΑΕΔ.
Η νέα αυτή υπηρεσία υποστηρίζεται από τρείς ιδιωτικές εταιρείες με εξειδίκευση σε θέματα επικοινωνιών. Σε αυτή απασχολούνται 990 υπάλληλοι, από τους οποίους οι 70 στην τεχνική υποστήριξη, 220 είναι οι τηλεφωνητές που υποδέχονται τις κλήσεις, 100 είναι στο δεύτερο επίπεδο επεξεργασίας των απαντήσεων (Back Office) και 600 είναι εξειδικευμένοι υπάλληλοι των Οργανισμών του υπουργείου που επεξεργάζονται ποιο σύνθετα ερωτήματα γύρω από τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά ζητήματα.
Latest News
Μέσω IRIS οι πληρωμές των εισφορών για μη μισθωτούς
Η υπηρεσία παρέχει στους ασφαλισμένους τη δυνατότητα πληρωμής των εισφορών μέσω IRIS με e-banking ή mobile banking
Πρόσκληση για τη συγκρότηση των Επιτροπών γνωμοδότησης για τον κατώτατο μισθό
Οι δύο Επιτροπές θα υποβάλουν τα υπομνήματά τους προκειμένου αυτά να ληφθούν υπόψη για το ύψος της αύξησης που θα πάρει ο κατώτατος μισθός για το έτος 2025
Η Ελλάδα χάνει έως 1,5 δισ. ευρώ τον χρόνο από τις κενές θέσεις εργασίας
Τα μεγαλύτερα κενά εντοπίζονται στην εκπαίδευση (11.642 θέσεις εργασίας), το εμπόριο (8.447), τη δημόσια διοίκηση και την άμυνα (6.903) και στην εστίαση και τα καταλύματα (6.345)
Αυξάνεται στα 1.850 ευρώ το μηνιαίο ποσό για επαγγελματίες αναδόχους γονείς παιδιών με αναπηρία
Τα παιδιά θα λαμβάνουν κανονικά και όλα τα προνοιακά και αναπηρικά επιδόματα
Έρχεται νέο ασφαλιστικό μέσα στο 2025 - Πώς θα υπολογίζονται οι συντάξεις
Το νέο ασφαλιστικό αλλάζει τη βάση υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης - Θα πάψει να αυξάνεται με τον πληθωρισμό από το 2025
Ψηφιακός φάκελος για όλους τους φορολογουμένους - Το νέο Taxis
Ποια στοιχεία θα γνωρίζει η Εφορία του μέλλοντος που στήνεται από την ΑΑΔΕ - Θα παραμένει για τουλάχιστον 100 χρόνια, ολόκληρο το ιστορικό στη μνήμη
Νωρίτερα οι συντάξεις Φεβρουαρίου - Πότε θα δοθούν τα αναδρομικά
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένων
Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ
Προκήρυξη για 2.213 θέσεις μόνιμου προσωπικού: Ποιους αφορά - Πότε είναι οι αιτήσεις
Ζητούνται δεκάδες ειδικότητες αποκλειστικά για προσωπικό ΔΕ που κατανέμονται σε φορείς του Δημοσίου ανά την Ελλάδα
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου