Στην ψηφιακή εποχή περνούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ), τα οποία λίγους μήνες μετά την εγκατάσταση των πρώτων ρομπότ διαλογής αντικειμένων, προχωρούν στη δεύτερη φάση του project, για να πενταπλασιάσουν τη δυνατότητα διαχείρισης των ταχυδρομικών αντικειμένων. Παράλληλα, προετοιμάζουν την έλευση του Ψηφιακού Ταχυδρόμου και των καταστημάτων 24ωρης εξυπηρέτησης.

Σε ειδική παρουσίαση στην «καρδιά των ΕΛΤΑ», στο Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι, παρουσιάστηκε η εγκατάσταση ρομποτικής διαλογής, με την οποία ξεκίνησε η είσοδός τους στην ψηφιακή εποχή, με στόχο τη μετατροπή του ίδιου του Οργανισμού σε σύγχρονη επιχείρηση, ανταγωνιστική, οικονομικά υγιή, που θα διατηρεί τον κοινωνικό της ρόλο.

Το στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου ΕΛΤΑ, κ. Γιώργο Κωνσταντόπουλο, προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικότητας στη διαχείριση αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις παραδόσεις, αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών με πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες.

Ειδικότερα προβλέπεται:

*Η αναβάθμιση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων. Η σημερινή εγκατάσταση των 55 mini robots, με δυνατότητα εξυπηρέτησης 3.000 αντικειμένων την ώρα, θα επεκταθεί σε 125 robots, τα οποία, πριν το τέλος του έτους, θα μπορούν να εξυπηρετήσουν σχεδόν 7.000 αντικείμενα την ώρα. Η αναβάθμιση θα προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης 165.000 αντικειμένων την ημέρα, υπερπενταπλασιάζοντας τη συνολική ικανότητα διαχείρισης και παρέχοντας, σε ορισμένες περιπτώσεις, δυνατότητα για παράδοση στον πελάτη ακόμα και την ίδια μέρα.

*Η έλευση του Ψηφιακού Ταχυδρόμου. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με απεριόριστες δυνατότητες στη διάθεση του πελάτη. Οι διανομείς του Ομίλου ΕΛΤΑ αναβαθμίζονται τεχνολογικά, εξοπλίζονται με PDA’s και ειδικό λογισμικό που θα τους δίνουν τη δυνατότητα, πέραν των συμβατικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, να πραγματοποιούν και ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντιπαραβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα του πελάτη. Επιπλέον, οι πελάτες, μέσω των νέων εφαρμογών που φέρνει ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, θα έχουν real time ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας τους και ειδοποιήσεις για την παραλαβή, με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί, σε πραγματικό χρόνο.

*Η ανάπτυξη των Ψηφιακών Καταστημάτων 24ωρης λειτουργίας (Smart Lockers). Στα καταστήματα αυτά, που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου δικτύου των ΕΛΤΑ, οι πελάτες θα μπορούν να παραδίδουν ή να παραλαμβάνουν το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία τους, 24 ώρες το 24ωρο, κάθε ημέρα του έτους.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Σεπτεμβρίου ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, είχε αναφερθεί στο νέο ρομποτικό σύστημα αυτόματης διαλογής των ΕΛΤΑ.

«Τα ΕΛΤΑ θέτουν σε λειτουργία το νέο ρομποτικό σύστημα αυτόματης διαλογής. Αξιοποιώντας τεχνολογίες της Τεχνητής Νοημοσύνης τριπλασιάζεται η ταχύτητα διαλογής, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για καλύτερη και πιο αξιόπιστη εξυπηρέτηση για όλους», αναφέρει στην ανάρτηση ο κ. Πιερρακάκης ενώ δημοσιεύει και βίντεο από το Κέντρο Διαλογής Αττικής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΣΕΕ: Πόσο πιο ακριβά πληρώνουν τα δάνεια οι ελληνικές επιχειρήσεις [γραφήματα]
Επιχειρήσεις |

Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]

H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ