
Διεθνή διαδικτυακή «περιοδεία» ενημέρωσης με το σύνθημα «Lipsi Is For Everyone» (L.I.F.E.), που περιλαμβάνει δεκάδες επαφές σε αγορές του εξωτερικού και παρουσιάσεις σε δημοσιογράφους, influencers και ταξιδιωτικούς πράκτορες ξεκίνησε ο δήμος Λειψών, όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση.
Ήδη, ο δήμος μετρά τη συμμετοχή του σε εικονικές διεθνείς εκθέσεις στην Αυστρία, τη Γερμανία, την Αγγλία, τη Ρουμανία και το Ισραήλ, ενώ έχει δώσει το στίγμα του σε ψηφιακά workshop σε Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία.
Διαβάστε επίσης: Οι FT μαγεύτηκαν από τα Ζαγοροχώρια
«Στόχος της συστηματικής προσέγγισης είναι η ανάδειξη διαφορετικών στοιχείων του προορισμού που γνωρίζουν μεγάλη αποδοχή στη μετά – covid εποχή, όπως η πεζοπορία, η αειφορία, η οικολογία, οι θαλάσσιες εκδρομές, το γιώτινγκ, οι εξωτικοί γάμοι, η τοπική κουζίνα και η παράδοση με τα θρησκευτικά έθιμα. Αξιοποιούμε τις νέες τάσεις, καθώς η πανδημία έφερε στο προσκήνιο ακόμη πιο δυναμικά τους μικρούς νησιωτικούς προορισμούς που προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες», δήλωσε ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος.
Αναφορικά με την εξέλιξη της τουριστικής κίνησης εφέτος, την περίοδο αιχμής από Ιούλιο μέχρι και Οκτώβριο που είχαν ομαλοποιηθεί οι ταξιδιωτικές συνθήκες, οι αφίξεις στο νησί της Καλυψούς «άγγιξαν» το 91% των αντίστοιχων του 2019.
Ταυτόχρονα, οι επισκέψεις ιδιωτικών σκαφών αναψυχής έφτασαν στα 1.522 και που μαζί με τις εκτιμήσεις για τα σκάφη που αγκυροβόλησαν αρόδο, υπερβαίνουν συνολικά τα 4.500, καταγράφοντας «ιστορικό υψηλό» των τελευταίων ετών.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους