Το «σπάσιμο» σε δύο εταιρείες σχεδιάζει η Johnson & Johnson υπό το φάσμα των κατακλυσμιαίων εξελίξεων στον κλάδο της παγκόσμιας φαρμακοβιομηχανίας μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία σχεδιάζει να διαχωρίσει το τμήμα υγείας για καταναλωτές που πουλά στη λιανική αγορά προϊόντα όπως τσιρότα και πούδρες για μωρά, από την επιχείρηση φαρμακευτικών προϊόντων και ιατρικών συσκευών, γεγονός που θα σηματοδοτήσει τη μεγαλύτερη ανατροπή στην 135χρονη ιστορία της.
Η κίνηση της μεγαλύτερης εταιρείας προϊόντων υγείας στον κόσμο έρχεται σε συνέχεια παρόμοιων ανακοινώσεων αυτή την εβδομάδα από τους βιομηχανικούς ομίλους Toshiba και General Electric και υπογραμμίζει πόσο μεγάλες, και διαφοροποιημένες εταιρείες βρίσκονται υπό πίεση, και φαίνεται πως επιλέγουν την απλοποίηση της οργανωτικής δομής τους.
Αυτό συνέβη στη σφαίρα της υγειονομικής περίθαλψης, όπου η αργή και σταθερή δραστηριότητα της πώλησης καταναλωτικών προϊόντων όπως ενυδατικές κρέμες και σαμπουάν αποκλίνει ολοένα και περισσότερο από το έργο υψηλού κινδύνου και υψηλής ανταμοιβής της ανάπτυξης και εμπορίας φαρμάκων.
Η Johnson & Johnson ανακοίνωσε ότι θα διαχωρίσει τις επιχειρήσεις της στον τομέα της υγείας των καταναλωτών προχωρώντας σε μια νέα εισηγμένη εταιρεία, ακολουθώντας ανάλογες κινήσεις των ανταγωνιστών της, GlaxoSmithKline και Pfizer, που σχεδιάζουν να αποχωρήσουν από την κοινή τους επιχείρηση υγείας καταναλωτών το επόμενο έτος.
Η γερμανική Merck πούλησε τη μονάδα υγείας καταναλωτών στην Procter & Gamble Co το 2018.
«Η νέα Johnson & Johnson και η νέα εταιρεία υγείας για καταναλωτές θα είναι σε θέση να κατανείμουν αποτελεσματικότερα πόρους για να προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στους ασθενείς και τους καταναλωτές, να οδηγήσουν στην ανάπτυξη και να ξεκλειδώσουν σημαντική νέα αξία», δήλωσε ο Γιόακιν Ντουάτο, ο οποίος αναμένεται να γίνει διευθύνων σύμβουλος της J&J από τον Ιανουάριο του 2022.
Η εταιρεία στοχεύει να ολοκληρώσει τον προγραμματισμένο διαχωρισμό της σε 18 με 24 μήνες.
Η Johnson & Johnson θα διατηρήσει τις μονάδες φαρμακευτικών και ιατρικών συσκευών της, οι οποίες πωλούν το εμβόλιο της για τον COVID-19, φάρμακα όπως η θεραπεία του καρκίνου Darzalex και ιατρικές συσκευές. Αυτά τα προϊόντα αναμένεται να αποφέρουν έσοδα περίπου 77 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.
Latest News
Ποιοι τεχνολογικοί γίγαντες υποστηρίζουν με γενναιόδωρες χορηγίες τον Τραμπ
Ηγέτες αμερικανικών επιχειρήσεων έκαναν γενναίες δωρεές στο ταμείο για την επανεκλογή του Τραμπ
Το δημόσιο χρέος της G7 - Η βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας [γραφήματα]
Το τεράστιο χρέος που έχουν συσσωρεύσει οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, έχει αρχίσει να προκαλεί νευρικότητα
Σε ένα πράγμα συμφωνούν Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί - Τι φοβούνται οι αναλυτές
Και τα δύο κόμματα συγκλίνουν όλο και περισσότερο στη σκληρή γραμμή απέναντι στην Κίνα και στις κινεζικές εταιρείες
Οι αγορές δίνουν 100% πιθανότητες για μείωση των αμερικανικών επιτοκίων μέχρι τον Σεπτέμβριο
Ένα μήνα πριν οι πιθανότητες για μείωση των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο ήταν περίπου 70%
Μια δεύτερη θητεία Τραμπ θα βλάψει τον παγκόσμιο πληθωρισμό - Τι λένε οι αναλυτές
Οι πολιτικές που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Τραμπ αυξάνουν το κόστος διεθνώς
Θα ακολουθήσει ΗΠΑ και ΕΕ στους δασμούς για κινεζικά EV η Βρετανία;
Ο υπουργός Επιχειρήσεων Τζόναθαν Ρέινολντς βρίσκεται σε συνομιλίες με τη βιομηχανία για τα επόμενα βήματα
Στο στόχαστρο η Deutsche Bank για λογιστικές «αλχημείες»
Σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, η Deutsche Bank δεν ακολούθησε τα διεθνή λογιστικά πρότυπα όσον αφορά τον ισολογισμό του 2019
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούνιο
Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ, εξαιρουμένων των οχημάτων και του φυσικού αερίου, αυξήθηκαν κατά 0,8%, με εκτιμήσεις +0,2%
«Καμπανάκι» ΔΝΤ για πληθωρισμό - Αυξάνονται οι ανοδικοί κίνδυνοι, επίμονα ψηλά οι υπηρεσίες
Το ΔΝΤ κράτησε σταθερές τις παγκόσμιες προβλέψεις για την άνοδο του ΑΕΠ, στο 3,2% - Οι ευχάριστες και οι δυσάρεστες αναπτυξιακές εκπλήξεις
Και η Hugo Boss σε πτώση - Τι ανακοίνωσε ο γερμανικός οίκος μόδας
Η δεύτερη αναθεώρηση της χρονιάς μετριάζει εκ νέου τον στόχο πωλήσεων σε αύξηση 1% έως 4%