
Μεγαλώνει ο στόλος της Euroseas με την απόκτηση ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Με την προσθήκη του «Leo Paramount» που θα μετονομασθεί σε «Marcos V» η εισηγμένη στον NASDAQ εταιρεία του Αριστείδη Πίττα θα ελέγχει ένα στόλο από 16 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Euroseas αγόρασε το «Marcos V» έναντι 40 εκατ. δολ.. Το πλοίο είναι μεταφορικής ικανότητας 6.350 teu και έτους ναυπήγησης το 2005. Θα παραδοθεί στην εταιρεία εντός του 2021 και θα πρέπει να σημειωθεί ότι ναυλώθηκε για τρία χρόνια με ημερήσιο ναύλο 42.200 δολ και με option για ένα ακόμη με ναύλο 15.000 δολ την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι το συμβόλαιο ναύλωσης αναμένεται να συνεισφέρει στα EBITDA της εταιρείας περίπου 35 εκατομμύρια δολάρια κατά τα τρία πρώτα χρόνια της σύμβασης. Με έναν στόλο δεκαέξι feeder και μεσαίου μεγέθους containerships στο νερό, μετά την παράδοση του παραπάνω πλοίου, και με τα δύο νεότευκτα που αναμένεται να παραδοθούν το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Euroseas ενισχύει τη θέση της στον κλάδο πρόσθεσε ο κ. Πίττας, δηλώνοντας την ετοιμότητα του για αγορές και άλλων πλοίων.


Latest News

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ