Σε μικρή υποβάθμιση της εκτίμησης της για τα μακροπρόθεσμα επίπεδα της ζήτησης αεροσκαφών διεθνώς προχώρησε σήμερα η Airbus, εν όψει της πρεμιέρας του Dubai Airshow.
Συγκεκριμένα, ο ευρωπαϊκός κολοσσός της αεροναυπηγικής υποστήριξε πως ο συνολικός όγκος των αεροσκαφών που θα παραδοθούν μέσα στα επόμενα είκοσι χρόνια θα διαμορφωθεί στα 39.020, ήτοι δηλαδή μόλις λίγο πιο κάτω από τα 39.213 που είχε υπολογίσει σε έκθεση του πριν δύο χρόνια, ήτοι πριν την έναρξη της πανδημίας.
Το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο έχει να κάνει με την πτωτική αναθεώρηση της ζήτησης για μεγάλα αεροσκάφη, κατά 3,1%, γεγονός που συνδέεται με την πτώση στα μεγάλα ταξίδια, μετά τις νέες συνήθειες που έφερε η πανδημία, αλλά και την πράσινη στροφή πολλών πολιτών. Συγκριτικά η πρόβλεψη για τη ζήτηση μικρών αεροσκαφών παρέμεινε αμετάβλητη στα 29.690 αεροπλάνα.
Πάντως, οι απόψεις της Airbus συμπίπτουν σε μεγάλο βαθμό με τις αντίστοιχες μακροπρόθεσμες προβλέψεις που εξέδωσε η αμερικανική Boing, τον Σεπτέμβριο. Αναλόγως ο αμερικανικός γίγαντας μείωσε τις προβλεπόμενες παραδόσεις αεροσκαφών, σε φάσμα εικοσαετίας, κατά 1% σε σχέση με τις εκτιμήσεις του 2019.
Επίσης η Airbus προχώρησε και σε πτωτική αναθεώρηση των προβλέψεων της για τη φετινή ταξιδιωτική κίνηση, υπολογίζοντας ότι ο ρυθμός ανάπτυξης θα διαμορφωθεί στο 3,9% σε ετήσια βάση από το 4,3% προ της πανδημίας.
Μεταξύ των επιμέρους αγορών τις μεγαλύτερες δυνατότητες παρουσιάζει η ταξιδιωτική κίνηση στην Ασία και κυρίως στο εσωτερικό της Κίνας που εξελίσσεται σε μια από τις κυριότερες αγορές.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...