Τις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 στην Mediatel επισκέφθηκε σήμερα Σάββατο ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο Υπουργός ενημερώθηκε τόσο για την πορεία του έργου από την Τετάρτη και έπειτα, οπότε τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, αλλά και για την λειτουργία του το Σαββατοκύριακο.
Τις τρεις προηγούμενες ημέρες, κατά την πλήρη λειτουργία του 1555, έγιναν 30.457 κλήσεις, που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.
Σήμερα Σάββατο οι κλήσεις στο 1555 ήταν αυξημένες, καθώς οι πολίτες μαθαίνουν σταδιακά την λειτουργία του ενιαίου αριθμού του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Επιπλέον, η εκτεταμένη προβολή του από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργεί, όπως είναι αναμενόμενο, ώρες αιχμής μέσα στην ημέρα με παραπάνω κλήσεις από ό,τι συνήθως. Ωστόσο, η ροή εξομαλύνεται γρήγορα και το συντριπτικό ποσοστό των πολιτών που καλούν εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα.
«Το 1555 είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζόμενων, ασφαλισμένων, συνταξιούχων από το Υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του. Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555! Αυτό διαπίστωσα κατά τη σημερινή μου επίσκεψη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και πρόσθεσε «σήμερα είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με εργαζόμενους στο call center και να τους ευχαριστήσω για την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τώρα. Χάρηκα ιδιαίτερα που και εκείνοι αντιλαμβάνονται την υπηρεσία τους, όχι σαν μια απλή, τυποποιημένη δουλειά, αλλά σαν κοινωνική προσφορά. Γιατί ουσιαστικά αυτό είναι το 1555: Κοινωνική πολιτική στην πράξη!».
«Περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης»
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: «Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και δωρεάν για τους πολίτες. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Γίνεται έστω και τώρα».
Ο μεγαλύτερος αριθμός των κλήσεων αφορά στα θέματα του ΕΦΚΑ. «Ήταν πραγματικά μία πολύ μεγάλη πρόκληση, γιατί στα ζητήματα του ΕΦΚΑ πρέπει να καλύψουμε μία πολύ μεγάλη κατηγορία πολιτών. Ωστόσο με πάρα πολύ διάβασμα, με πάρα πολλή βοήθεια από το back office και τους υπευθύνους μας, καταφέραμε μέσα σε 100 μέρες να είμαστε στην ευτυχή θέση να βοηθήσουμε αμεσότερα τον πολίτη», εξήγησε στον Υπουργό η Παναγιώτα Μακρή, team leader στην ομάδα του ΕΦΚΑ.
Από την πλευρά του ο επικεφαλής στην ομάδα του ΟΑΕΔ, Σωκράτης Ασλανίδης, ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εξυπηρετώ αυτό το έργο, γιατί νιώθουμε ότι όντως βοηθάμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε αυτό τον καιρό, λόγω και της πανδημίας. Οι ερωτήσεις των πολιτών αφορούν στο κομμάτι της μητρότητας, τα προγράμματα για τους ανέργους, καθώς και την τακτική επιδότηση ανεργίας. Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουμε όλη τη γνώση που υπάρχει στο Δημόσιο. Παρόλα αυτά και με τη στήριξη του back office μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε μεγάλο όγκο των ερωτήσεων».
Ο Υπουργός επανέλαβε πως «πλέον οι πολίτες ξέρουν το 1555 και πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να παίρνουν στα υποκαταστήματα, στις υπηρεσίες που έπαιρναν μέχρι τώρα. Αν θέλουν να εξυπηρετηθούν πρέπει να καλούν από εδώ και πέρα μόνο στο 1555. Κατευθύνουμε διαφορετικά την επαφή με τον πολίτη, πιο στοχευμένα. Υπάρχει αυτός ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι πολύ καλύτερα».
Latest News
Έρχεται νέο ασφαλιστικό μέσα στο 2025 - Πώς θα υπολογίζονται οι συντάξεις
Το νέο ασφαλιστικό αλλάζει τη βάση υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης - Θα πάψει να αυξάνεται με τον πληθωρισμό από το 2025
Ψηφιακός φάκελος για όλους τους φορολογουμένους - Το νέο Taxis
Ποια στοιχεία θα γνωρίζει η Εφορία του μέλλοντος που στήνεται από την ΑΑΔΕ - Θα παραμένει για τουλάχιστον 100 χρόνια, ολόκληρο το ιστορικό στη μνήμη
Νωρίτερα οι συντάξεις Φεβρουαρίου - Πότε θα δοθούν τα αναδρομικά
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένων
Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ
Προκήρυξη για 2.213 θέσεις μόνιμου προσωπικού: Ποιους αφορά - Πότε είναι οι αιτήσεις
Ζητούνται δεκάδες ειδικότητες αποκλειστικά για προσωπικό ΔΕ που κατανέμονται σε φορείς του Δημοσίου ανά την Ελλάδα
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Ποιοι θα βρεθούν στο στόχαστρο της εφορίας το 2025 – Τι ισχύει με τις δαπάνες [γράφημα]
Ένα νέο τοπίο διαμορφώνεται από την Εφορία για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις - Ποιες αλλαγές έρχονται
Πότε καταβάλει ο e-ΕΦΚΑ τις συντάξεις Φεβρουαρίου
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
Ποιοι φορολογούμενοι πρέπει να δηλώσουν το φορολογικό διαζύγιο - 18 ερωτήσεις, απαντήσεις
Άνοιξε η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για τις χωριστές φορολογικές δηλώσεις - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι
Σε εξέλιξη η εγγραφή των υπόχρεων φορέων του Δημοσίου στο μητρώο για τις φορολογικές δηλώσεις
Οι φορείς του δημοσίου τομέα, οφείλουν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στο Μητρώο έως και 15 Ιανουαρίου 2025 στην ψηφιακή πύλη «myAADE»