
Τις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 στην Mediatel επισκέφθηκε σήμερα Σάββατο ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο Υπουργός ενημερώθηκε τόσο για την πορεία του έργου από την Τετάρτη και έπειτα, οπότε τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, αλλά και για την λειτουργία του το Σαββατοκύριακο.
Τις τρεις προηγούμενες ημέρες, κατά την πλήρη λειτουργία του 1555, έγιναν 30.457 κλήσεις, που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.
Σήμερα Σάββατο οι κλήσεις στο 1555 ήταν αυξημένες, καθώς οι πολίτες μαθαίνουν σταδιακά την λειτουργία του ενιαίου αριθμού του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Επιπλέον, η εκτεταμένη προβολή του από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργεί, όπως είναι αναμενόμενο, ώρες αιχμής μέσα στην ημέρα με παραπάνω κλήσεις από ό,τι συνήθως. Ωστόσο, η ροή εξομαλύνεται γρήγορα και το συντριπτικό ποσοστό των πολιτών που καλούν εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα.
«Το 1555 είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζόμενων, ασφαλισμένων, συνταξιούχων από το Υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του. Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555! Αυτό διαπίστωσα κατά τη σημερινή μου επίσκεψη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και πρόσθεσε «σήμερα είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με εργαζόμενους στο call center και να τους ευχαριστήσω για την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τώρα. Χάρηκα ιδιαίτερα που και εκείνοι αντιλαμβάνονται την υπηρεσία τους, όχι σαν μια απλή, τυποποιημένη δουλειά, αλλά σαν κοινωνική προσφορά. Γιατί ουσιαστικά αυτό είναι το 1555: Κοινωνική πολιτική στην πράξη!».
«Περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης»
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: «Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και δωρεάν για τους πολίτες. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Γίνεται έστω και τώρα».
Ο μεγαλύτερος αριθμός των κλήσεων αφορά στα θέματα του ΕΦΚΑ. «Ήταν πραγματικά μία πολύ μεγάλη πρόκληση, γιατί στα ζητήματα του ΕΦΚΑ πρέπει να καλύψουμε μία πολύ μεγάλη κατηγορία πολιτών. Ωστόσο με πάρα πολύ διάβασμα, με πάρα πολλή βοήθεια από το back office και τους υπευθύνους μας, καταφέραμε μέσα σε 100 μέρες να είμαστε στην ευτυχή θέση να βοηθήσουμε αμεσότερα τον πολίτη», εξήγησε στον Υπουργό η Παναγιώτα Μακρή, team leader στην ομάδα του ΕΦΚΑ.
Από την πλευρά του ο επικεφαλής στην ομάδα του ΟΑΕΔ, Σωκράτης Ασλανίδης, ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εξυπηρετώ αυτό το έργο, γιατί νιώθουμε ότι όντως βοηθάμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε αυτό τον καιρό, λόγω και της πανδημίας. Οι ερωτήσεις των πολιτών αφορούν στο κομμάτι της μητρότητας, τα προγράμματα για τους ανέργους, καθώς και την τακτική επιδότηση ανεργίας. Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουμε όλη τη γνώση που υπάρχει στο Δημόσιο. Παρόλα αυτά και με τη στήριξη του back office μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε μεγάλο όγκο των ερωτήσεων».
Ο Υπουργός επανέλαβε πως «πλέον οι πολίτες ξέρουν το 1555 και πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να παίρνουν στα υποκαταστήματα, στις υπηρεσίες που έπαιρναν μέχρι τώρα. Αν θέλουν να εξυπηρετηθούν πρέπει να καλούν από εδώ και πέρα μόνο στο 1555. Κατευθύνουμε διαφορετικά την επαφή με τον πολίτη, πιο στοχευμένα. Υπάρχει αυτός ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι πολύ καλύτερα».


Latest News

Τα 15 SOS για λιγότερο φόρο στις μεταβιβάσεις
Απαντήσεις και λύσεις στα ερωτήματα – απορίες που βασανίζουν τους φορολογουμένους όταν ξεκινούν τη διαδικασία να μεταβιβάσουν ακίνητα ή σχεδιάζουν να αποκτήσουν πρώτη κατοικία

Πόσο αυξάνονται οι μισθοί μετά την κατάργηση των εισφορών για υπερωρίες και νυχτερινά
Από την 6η Μαρτίου σε ισχύ το μέτρο – Εγκύκλιος του e- ΕΦΚΑ μe αναλυτικά παραδείγματα

ΑΑΔΕ: Δεσμεύτηκε παράνομο φρέον 8,2 τόνων από την Τουρκία – Πρόστιμο 2,9 εκατ. ευρώ
Οι ελεγκτές ΑΑΔΕ προχώρησαν στη δέσμευση του παράνομου εμπορεύματος, ενώ σχηματίστηκε και δικογραφία

Ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων από νομικά πρόσωπα - Αναλυτικά οι προθεσμίες
Άνοιξε η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ - Ο τρόπος επιβολή και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά

Παρατείνεται η αγωνία για το τεκμαρτό εισόδημα - Στις 28 Μαρτίου η συζήτηση στο ΣτΕ
Αναβλήθηκε η συζήτηση για τον τεκμαρτό τρόπο φορολόγησης - Τι ζητούν οι επαγγελματίες

Απλοποιείται η διαδικασία έκδοσης ψηφιακών δελτίων αποστολής - Οι αποφάσεις
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΑΑΔΕ

Νωρίτερα οι συντάξεις Απριλίου - Πότε «κληρώνει» και για τα αναδρομικά
Aνακοίνωθηκαν οι ημερομηνίες πληρωμής για τις συντάξεις - Μέχρι το Πάσχα θα γίνει η καταβολή ποσών για αναδρομικά έως και 12.000 ευρώ

ΕΦΚΑ: Μικρή η ανταπόκριση για τη συνταξιοδότηση των μη μισθωτών με οφειλές έως 30.000 ευρώ
Μόλις 2.000 έχουν λάβει τη σύνταξη - Αργοί οι ρυθμοί υλοποίησης των ευεργετικών διατάξεων του μέτρου

Τέλος χρόνου για οφειλές στους Δήμους - Πώς μπορείτε να εξοφλήσετε σε 60 δόσεις
Εκπνέει η προθεσμία για υποβολή των αιτήσεων ένταξης στην ευνοϊκή ρύθμιση - Η προσαύξηση

Η ΔΥΠΑ στον Έβρο - Πάνω από 400 νέες θέσεις εργασίας και επιχειρήσεις στον Έβ
Το Νοέμβριο η ΔΥΠΑ υλοποίησε 3 νέες δράσεις για την ενίσχυση της αγοράς εργασίας στον Έβρο, συνολικού προϋπολογισμού 18,5 εκ. ευρώ