Την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 179 πιστοποιημένοι λογιστές και δικηγόροι πιάνουν δουλειά στον e-ΕΦΚΑ και θα μπορούν να επιλέγονται από τους ασφαλισμένους για να αναλάβουν την ταχεία έκδοση της σύνταξης τους.
Υπενθυμίζεται ότι , την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου ξεκίνησε ο 2ος κύκλος εκπαίδευσης-πιστοποίησης 1.200 επιπλέον λογιστών και δικηγόρων.
Aναλυτικά:
– Ήδη από την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου, οι 179 πιστοποιημένοι λογιστές και δικηγόροι μπορούσαν να υποβάλουν αίτημα εγγραφής στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί (https://apps.efka.gov.gr/bAccess/).
– Από την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου μπορούσαν να συνδεθούν στην πλατφόρμα προκειμένου να ορίσουν την χρονική διαθεσιμότητα τους για μελλοντικές συναντήσεις-ραντεβού με τους ασφαλισμένους που υποβάλλουν αίτημα συνταξιοδότησης.
-Από την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου οι πιστοποιημένοι θα μπορούν να επιλέγονται απο τον ασφαλισμένο που υποβάλλει ηλεκτρονικά αίτημα συνταξιοδότησης στην ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ, για να αναλάβουν την συνταξιοδοτική του υπόθεση. Στον ασφαλισμένο θα εμφανίζονται εκείνοι οι πιστοποιημένοι που είναι διαθέσιμοι (έχουν αναλάβει λιγότερες από 5 υποθέσεις) και αφού επιλέξει αυτόν που επιθυμεί, τότε ορίζει και την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού με τον πιστοποιημένο. Στη συνέχεια θα λάβει e-mail ότι η υπόθεσή του έχει ανατεθεί στον πιστοποιημένο επαγγελματία της επιλογής του και ότι ισχύει το ραντεβού που έχει επιλέξει κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης συνταξιοδότησης.
Υπενθυμίζεται πως σε πρώτη φάση οι πιστοποιημένοι μπορούν να αναλάβουν νέες συνταξιοδοτικές υποθέσεις του τ. ΙΚΑ, τ. ΟΓΑ και τ. ΟΑΕΕ που αντιστοιχούν στο 75% του συνολικού αριθμού αιτήσεων κάθε μήνα.
Παράλληλα, την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου ξεκίνησε ο 2ος κύκλος εκπαίδευσης-πιστοποίησης των επόμενων στη σειρά προτεραιότητας 1.200 λογιστών και δικηγόρων.
Επιπλέον, υπενθυμίζεται πως την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις τόσο εκείνων του 2ου κύκλου όσο και εκείνων του 1ου κύκλου που δεν κατάφεραν να συμμετάσχουν στις εξετάσεις της προηγούμενης εβδομάδας,
Τέλος, επίκειται η ενεργοποίηση της πλατφόρμας για την υποβολή και νέων αιτήσεων από δικηγόρους και λογιστές, ανταποκρινόμενοι με αυτόν τον τρόπο στο τεράστιο ενδιαφέρον των συγκεκριμένων επαγγελματιών να βοηθήσουν τον ΕΦΚΑ, τους ασφαλισμένους και κατ’επέκταση την ελληνική Κοινωνία.
Latest News
Έρχεται νέο ασφαλιστικό μέσα στο 2025 - Πώς θα υπολογίζονται οι συντάξεις
Το νέο ασφαλιστικό αλλάζει τη βάση υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης - Θα πάψει να αυξάνεται με τον πληθωρισμό από το 2025
Ψηφιακός φάκελος για όλους τους φορολογουμένους - Το νέο Taxis
Ποια στοιχεία θα γνωρίζει η Εφορία του μέλλοντος που στήνεται από την ΑΑΔΕ - Θα παραμένει για τουλάχιστον 100 χρόνια, ολόκληρο το ιστορικό στη μνήμη
Νωρίτερα οι συντάξεις Φεβρουαρίου - Πότε θα δοθούν τα αναδρομικά
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των ασφαλισμένων
Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ
Προκήρυξη για 2.213 θέσεις μόνιμου προσωπικού: Ποιους αφορά - Πότε είναι οι αιτήσεις
Ζητούνται δεκάδες ειδικότητες αποκλειστικά για προσωπικό ΔΕ που κατανέμονται σε φορείς του Δημοσίου ανά την Ελλάδα
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Ποιοι θα βρεθούν στο στόχαστρο της εφορίας το 2025 – Τι ισχύει με τις δαπάνες [γράφημα]
Ένα νέο τοπίο διαμορφώνεται από την Εφορία για τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις - Ποιες αλλαγές έρχονται
Πότε καταβάλει ο e-ΕΦΚΑ τις συντάξεις Φεβρουαρίου
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
Ποιοι φορολογούμενοι πρέπει να δηλώσουν το φορολογικό διαζύγιο - 18 ερωτήσεις, απαντήσεις
Άνοιξε η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για τις χωριστές φορολογικές δηλώσεις - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι
Σε εξέλιξη η εγγραφή των υπόχρεων φορέων του Δημοσίου στο μητρώο για τις φορολογικές δηλώσεις
Οι φορείς του δημοσίου τομέα, οφείλουν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στο Μητρώο έως και 15 Ιανουαρίου 2025 στην ψηφιακή πύλη «myAADE»