Τα σημάδια ανάκαμψης που επέδειξε ο τουρισμός το καλοκαίρι του 2021 αποτυπώνονται και με νούμερα στην στατιστική επεξεργασία της Eurostat.
Την καλύτερη επίδοση σημείωσε ο Αύγουστος 2021 όσον αφορά τον αριθμό των διανυκτερεύσεων σε τουριστικά καταλύματα στην ΕΕ, όπως ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και άλλα καταλύματα βραχείας διαμονής και κάμπινγκ.
Διαβάστε επίσης: Τουρισμός: Η πανδημία μείωσε τις διανυκτερεύσεις κατά 61% στην ΕΕ
Συγκεκριμένα, ο Αύγουστος 2021 κατέγραψε πτώση 20% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2019, ενώ ο Αύγουστος 2020 είχε πτώση 30% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2019. Αντίστοιχα σημάδια ανάκαμψης παρατηρήθηκαν τον Ιούλιο (-29% το 2021 και -40% το 2020) και τον Ιούνιο (-51% το 2020, -70% το 2020) σε σχέση πάντα με το 2019.
Στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2021, ο Απρίλιος ήταν ο μήνας που κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση στον αριθμό των διανυκτερεύσεων σε τουριστικά καταλύματα, -81% σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019. Ωστόσο, και πάλι ήταν λιγότερο άσχημα τα πράγματα από τον Απρίλιο του 2020, όταν οι διανυκτερεύσεις ήταν μειωμένες κατά 95% σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Κατά τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες, από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2021, πραγματοποιήθηκαν 856 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα της ΕΕ, μείωση 31% σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2019 πριν από την Covid.
Ο αριθμός των διανυκτερεύσεων σε τουριστικά καταλύματα μειώθηκε σε όλα τα κράτη-μέλη το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου 2021 σε σύγκριση με το 2019. Το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης καταγράφεται στην Ελλάδα, κατά 48% και το μικρότερο στην Ολλανδία, κατά 5%.
Διαβάστε επίσης: Τουρισμός – Στα 6,6 δισ. ευρώ οι εισπράξεις του 8μηνου του 2021 – Στο 50% του 2019
Η μείωση ήταν μεγαλύτερη από 25% για 10 από τις 24 χώρες για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία.
Σε σύγκριση με το 2020, ωστόσο, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων σε τουριστικά καταλύματα το τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου 2021 αυξήθηκε σχεδόν σε όλα τα κράτη μέλη με διαθέσιμα στοιχεία. Μόνο η Λετονία παρουσίασε πτώση (-16%).
Επίσης, παρατηρείται ότι οι διανυκτερεύσεις των τουριστών εκτός ΕΕ σε σχέση με το 2019 φέτος υποχώρησαν κατά 54%, έναντι μείωσης 10% στις διανυκτερεύσεις που πραγματοποίησαν ευρωπαίοι τουρίστες.
Latest News
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Μείωση προβλέψεων της Novavax για τα έσοδα - «Παρενέργειες» από τα εμβόλια Covid
H Novavax κατείχε κατά μέσο όρο περίπου το 3% της αγοράς εμβολίων κατά της Covid-19 σε εβδομαδιαίο επίπεδο
Αναταράξεις στην Airbus εν μέσω ανησυχιών για τον πόλεμο των δασμών
Ο όμιλος της Airbus θεωρεί το ελεύθερο εμπόριο ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια ευημερία, όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Airbus China
Η Shell κέρδισε την έφεση εναντίον ιστορικής απόφασης του εφετείου της Χάγης
O CEO της Shell δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει πως η απόφαση του εφετείου «ήταν η σωστή για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση»
Βουτιά στο εμπόριο σπάνιων γαιών στην ΕΕ - Μεγάλη εξάρτηση από Κίνα
Συνολικά 5.600 τόνοι σε σπάνιες γαίες εξήχθησαν από την ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 18,7% σε όγκο και 27,8% σε αξία σε σύγκριση με το 2022
Διέψευσε τις προβλέψεις - Σε άνοδο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην κινεζική Single's Day
Πώς απέδωσε η Single's Day παρά τους φόβους και τις εκτιμήσεις για χαμηλή εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου
Αντιδασμούς στον Τραμπ εξετάζει το Μεξικό
Ο Υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι το Μεξικό μπορεί να απαντήσει με δικούς της δασμούς στις αμερικανικές εισαγωγές
Ξεπέρασε τον σκόπελο της Μελόνι η Lufthansa - Προχωράει η εξαγορά της ΙΤΑ
Η συμφωνία για να αναλάβει την ιταλική ITA Airways θα περάσει μετά από σθεναρή εμμονή της Ιταλίας στο τίμημα
Μαθήματα επαγγελματικής επιτυχίας από τον Χάουαρντ Σουλτς - Τι λέει ο δημιουργός των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς ξέρει να ξεπερνάει τα εμπόδια και να βρίσκει την επιτυχία - Ποια συμβουλή θα έδινε σε έναν εκκολαπτόμενο επιχειρηματία;
Η νέα «βασίλισσα» του TikTok - Πώς η Garnier της L'Oreal αύξησε τις πωλήσεις της
Η Garnier ξεπέρασε τις 2,4 εκατομμύρια προβολές, επιτυγχάνοντας το 11% των μηνιαίων εσόδων της σε μία μόνο ημέρα - Οι στόχοι της καμπάνιας στο TikTok