Αντίστροφα μετρά ο εμπορικός κόσμος για την Black Friday, που φέτος θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, με περισσότερους από έναν στους δύο καταναλωτές να δηλώνουν έτοιμοι να εκμεταλλευθούν τις όποιες γενναίες προσφορές υπάρξουν.
Οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις, με τους εμπόρους να αναζητούν εναλλακτικές πηγές τροφοδοσίας για να διασφαλίσουν την επάρκεια προϊόντων στα ράφια τους και να αντιμετωπίσουν το τεράστιο πρόβλημα που προκαλούν στην εφοδιαστική αλυσίδα οι μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στις αποστολές εμπορευμάτων από την Κίνα, όπου χτυπά η καρδιά του παγκόσμιου εμπορίου.
Πρόσθετο πονοκέφαλο αποτελούν τα αυστηρά μέτρα που ελήφθησαν για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορωνοϊού, με μεγαλύτερους και μικρότερους παίκτες να επιστρατεύσουν το click away για να εξυπηρετήσουν τους ανεμβολίαστους πελάτες τους. Υπενθυμίζεται ότι η είσοδος στα καταστήματα του λιανεμπορίου επιτρέπεται μόνο σε εμβολιασμένους, νοσήσαντες ή σε όσους φέρουν rapid test.
Διαβάστε επίσης: Πάνω από τους μισούς Έλληνες σκοπεύουν να κάνουν αγορές την Black Friday
O ανταγωνισμός αναμένεται να είναι ιδιαίτερα έντονος στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών με τις μεγάλες αλυσίδες να ετοιμάζονται να προωθήσουν τα προϊόντα τους ενόψει και των εορτών των Χριστουγέννων και να έχουν ήδη ετοιμάσει ειδικά banner στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές μπορούν να συμπληρώσουν τα στοιχεία και να ενημερωθούν πρώτοι μέσω newsletter για τις σχετικές προσφορές. Με αυτόν τον τρόπο κάθε εταιρεία ευελπιστεί ότι θα κερδίσει το προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της.
Για το εμπόριο, όπως λένε επιχειρηματίες του κλάδου, η Black Friday εκτιμάται ότι θα αποτελέσει την πρόβα τζενεράλε, αναφορικά με το πώς θα μπορέσει να ανταποκριθεί η αγορά, ειδικά των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ώστε να μην υπάρξουν τα προβλήματα με τις ταχυδρομικές παραδόσεις των εμπορευμάτων που σημειώθηκαν πέρυσι.
Μάλιστα ήδη η ανεξάρτητη Αρχή Συνήγορος του Καταναλωτή έχει κάνει συστάσεις προς τους ταχυδρομικούς παρόχους για τη διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου των υπηρεσιών ενόψει της Black Friday, ενώ και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αλλά και καταναλωτικές οργανώσεις συμβουλεύουν τους καταναλωτές για προσεκτικές αγορές.
Οι ώρες αιχμής
Πάντως, σύμφωνα με τις επιχειρήσεις, για μία ακόμη χρονιά οι συσκευές εικόνας και ήχου αναμένεται να έχουν την τιμητική τους, κυρίως μοντέλα από προηγούμενες σειρές, τα smartphones, τα laptops, όπως και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Πέραν αυτών μεγάλες προσφορές και ευκαιρίες αναμένονται σε έπιπλα και είδη οικιακού εξοπλισμού, είδη ένδυσης και υπόδησης ιδιαίτερα αθλητικών ειδών, αλλά και καλλυντικά.
Σύμφωνα με στοιχεία του Black Friday Global στις ηλεκτρονικές αγορές η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ., ενώ κατά τη διάρκεια της «Μαύρης Παρασκευής» ένας Ελληνας αγοράζει τέσσερα προϊόντα από φυσικά και διαδικτυακά καταστήματα.
Πέρυσι, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το GRECA, υπήρξε έντονη αγοραστική τάση των καταναλωτών η οποία οδήγησε στο να καταγραφεί 43,6% μεγαλύτερος τζίρος στην Black Friday σε σχέση με το 2019 και 73,5% μεγαλύτερος τζίρος σε επίπεδο εβδομάδας, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα με το ότι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά τον Νοέμβριο του 2020 λόγω του lockdown.
Latest News
25 και σήμερα για το μεγάλο εμπορικό γεγονός - Η αγορά προετοιμάζεται για την Black Friday
Newsletters, διαφημίσεις, social media και μεγάλες εκπτώσεις θα δελεάσουν τους πρόθυμους καταναλωτές ενόψει Black Friday
Από το Μινιόν στον Πύργο Πειραιά... Αλλάζουν χέρια τέσσερα εμβληματικά κτίρια
Πωλητήρια εκατομμυρίων ευρώ σε κτίρια τοπόσημα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ποια ακίνητα αλλάζουν ιδιοκτησιακό status
Λαϊκές αγορές: Στροφή στα σόσιαλ μίντια για προσέλκυση νέων ηλικιακά πελατών
Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως σε νέους που συχνά δεν γνωρίζουν τη λειτουργία και την ποικιλία προϊόντων που προσφέρουν οι λαϊκές αγορές
Τα κοσμήματα που αγοράζουν οι Ελληνίδες - Αυξημένες οι πωλήσεις για Swarovski-Pandora
Η ελβετική Swarovski και η δανική Pandora μετρούν δεκαετίες παρουσίας στην αγορά και έχουν το δικό τους πιστό κοινό
Πού κλείδωσαν τις τιμές ρεύματος για τον Νοέμβριο, ΔΕΗ και πάροχοι
Τα πράσινα τιμολόγια ρεύματος για τους οικιακούς καταναλωτές κυμαίνονται τον Νοέμβριο από τα 0,116 μέχρι τα 0,1519 ευρώ ανά κιλοβατώρα
Σε διαβούλευση το project για ανάπτυξη του Κέντρου Επισκευής Πλοιαρίων στη Ρόδο
Το συνολικό ύψος της προτεινόμενης επένδυσης που ανακοινώθηκε από την Enterprise Greece προϋπολογίζεται σε 41,64 εκατ. ευρώ
Μήνυμα Μασούτη για τον κατώτατο: Να συνοδευτεί από μέτρα τόνωσης των επιχειρήσεων
Τι είπε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, Ιωάννης Μασούτης για το νέο σύστημα προσδιορισμού του κατώτατου μισθού
Μεγάλου - Πειραιώς: Πώς θα διατηρήσουμε την ετήσια κερδοφορία πάνω από 1 δισ. ευρώ
Ο Χρήστος Μεγάλου εμφανίστηκε αισιόδοξος για συνέχιση των θετικών επιδόσεων του ομίλου και μετά την αποκλιμάκωση των επιτοκίων από την ΕΚΤ
Goldman: Υψηλότερα των εκτιμήσεων τα αποτελέσματα της Πειραιώς [πίνακας]
Η τράπεζα Πειραιώς αναβάθμισε την καθοδήγηση για το έτος και τώρα αναμένει κέρδη ανά μετοχή (EPS) πάνω από τα 0,90 ευρώ
Η Metlen χορήγησε και υλοποίησε την ανακαίνιση του 7ου Λόχου της Σχολής Ευελπίδων
Η Metlen ανέλαβε το συνολικό κόστος και την υλοποίηση της ανακαίνισης του κτιρίου - Τι δήλωση Νίκος Δένδιας και Ευάγγελος Μυτιληναίος