
Την ανάγκη να συνδεθεί ο οινοτουρισμός με άλλες μορφές βιωματικού τουρισμού, ώστε να εμπλουτιστεί το πλέγμα των εμπειριών του επισκέπτη και να ενισχυθεί το τοπικό brand κάθε προορισμού, υπογράμμισε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας το Σάββατο 13 Νοεμβρίου στο 2ο Συνέδριο Οινοτουρισμού στη Δυτική Μακεδονία με θέμα «Συνέργειες Οινοτουρισμού με άλλες θεματικές μορφές τουρισμού», που συνδιοργάνωσαν το Υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας από τις 12 έως τις 14 Νοεμβρίου.
Αφού αναφέρθηκε στις συστηματικές πρωτοβουλίες της Υφυπουργού Τουρισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, για τη δημιουργία νέου και λειτουργικού νομικού πλαισίου σχετικά με τον οινικό τουρισμό, η κα Γκερέκου επισήμανε ότι δεν πρόκειται απλώς για μια μορφή θεματικού τουρισμού αλλά για ένα βιωματικό ταξίδι.
«Πρόσφατες διεθνείς έρευνες δείχνουν πως οι σύγχρονοι ταξιδιώτες επιθυμούν έντονα διακοπές στη φύση και όχι μόνο λόγω πανδημίας, αναζητώντας εναλλακτικούς προορισμούς, λιγότερο μαζικούς, πιο παρθένους, που σέβονται το περιβάλλον και διατηρούν την αυθεντική, τοπική τους ταυτότητα. Προορισμούς που μπορούν να επισκεφτούν κάθε εποχή του χρόνου. Η επαφή με τη φύση, τις αγροτικές εργασίες, τις λαϊκές τέχνες, τις τοπικές κουζίνες και κουλτούρες, οι αυθεντικές εμπειρίες είναι πλέον το ζητούμενο» σημείωσε.
Για τον λόγο αυτόν, η Πρόεδρος του ΕΟΤ κάλεσε τους οινοπαραγωγούς της Δυτικής Μακεδονίας να εκμεταλλευτούν τα μοναδικά πλεονεκτήματα της περιοχής ώστε να προκαλέσουν «ζυμώσεις», συνδέοντας τον οινοτουρισμό με «ένα ολόκληρο σύμπαν αυθεντικών εμπειριών», με άξονα τη «Διαδρομή του Κρασιού των Λιμνών».
Καταλήγοντας επισήμανε πως ο ΕΟΤ προβάλλει, με όλα τα μέσα που διαθέτει και κεντρική αναφορά στον οινοτουρισμό, το πλήρες καλειδοσκόπιο των αυθεντικών εμπειριών που προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της, ενώ σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού θα παρουσιάσει άμεσα τη νέα καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό με στόχο την ενίσχυση των ορεινών περιοχών της χώρας, των τοπικών οικονομιών και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται εκεί.


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας