![Ενυδατικές κρέμες – Ανοδικά η ζήτηση καλλυντικών από τους άνδρες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/photo_2021-11-16_18-23-04.jpg)
H χρήση εξειδικευμένων προϊόντων ανδρικής περιποίησης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με το 79% των Ελλήνων να ενδιαφέρονται για το στυλ και την εμφάνισή τους, έχοντας απαλλαγεί από στερεότυπα του παρελθόντος.
Έξι στους δέκα άντρες φροντίζουν το πρόσωπό τους χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα και ενυδατικές κρέμες χωρίς να φοβούνται ότι θα χάσουν την αρρενωπότητά τους, καθώς κύριο μέλημά τους είναι να δείχνουν υγιείς
Στο πλαίσιο έρευνας που διενήργησε η NielsenIQ Ελλάδας ανάμεσα σε 800 άτομα του ανδρικού πληθυσμού της χώρας σημειώνονται παρακάτω ορισμένα από τα πιο σημαντικά ευρήματα αυτής:
Προτίμηση σε μάρκες με φυσικά συστατικά
Πάνω από το 50% του ανδρικού πληθυσμού της χώρας, όσον αφορά στην προσωπική του φροντίδα ενδιαφέρεται για μάρκες, που διαθέτουν προϊόντα με φυσικά συστατικά (62%), είναι περιβαλλοντολογικά και κοινωνικά ευαίσθητες και λειτουργούν με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη (64%), ενώ επίσης υποστηρίζει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για μάρκες υψηλής ποιότητας (56%).
Προϊόντα περιποίησης προσώπου και γενειάδας
Συνολικά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τους Millennials, ενώ πέρα από τις συνήθεις προϊοντικές κατηγορίες, που είναι τα αποσμητικά, τα αφρόλουτρα, και οι αφροί ξυρίσματος, σημαντική διείσδυση καταγράφεται και για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου καθώς και γενειάδας με 4 στους 10 ανάμεσα στην ηλικία των 25-34 ετών να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν.
Δυναμική προϊόντικών κατηγοριών
Από την ανάλυση του μοντέλου της NielsenIQ, μέρος του WinningBrands, σε 4 κατηγορίες αναφορικά με την περιποίηση προσώπου (αποσμητικά, αφρόλουτρα, προϊόντα περιποίησης γενειάδας, προϊόντα ξυρίσματος), αναδεικνύεται ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στην ανδρική περιποίηση προσώπου είναι αυτά που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική. Το συγκεκριμένο εύρημα επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία αγοράς της NielsenIQ για το οργανωμένο λιανεμπόριο, καθώς η κατηγορία της ανδρικής περιποίησης προσώπου παρουσίασε σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεών της σε αξία κατά 44,3% το τελευταίο κυλιόμενο έτος (MAT ending 10/10/21). Η κατηγορία αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
Πιο συγκεκριμένα, αποτυπώνεται μέσα από την ανάλυση ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν την κατηγορία, καθώς επίσης και ότι η κατηγορία προσελκύει όλο και περισσότερους trend setters και φανατικούς χρήστες.
Μια ακόμα κατηγορία που τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και προβλέπεται τόσο να διατηρήσει τη δυναμική της όσο και να αναπτυχθεί περαιτέρω είναι η κατηγορία περιποίηση γενειάδας.
Οι ώριμες κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, παρότι είναι εδραιωμένες, παρουσιάζουν σημαντικές ευκαιρίες, μιας και ολοένα και περισσότεροι επιλέγουν τα αποκλειστικά ανδρικά προϊόντα και όχι τα unisex. Και αυτό το εύρημα επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία λιανεμπορίου της NielsenIQ, καθώς ενώ οι κατηγορίες των αποσμητικών και των αφρόλουτρων, στο σύνολό τους, παρουσιάζουν ανάπτυξη κατά 6,9% και 0,0% αντίστοιχα, η αύξηση στις υποκατηγορίες των προϊόντων που απευθύνονται αποκλειστικά σε άνδρες είναι σημαντικά πιο υψηλή και συγκεκριμένα 6,1 και 9,0 αντίστοιχα (MAT ending 10/10/21).
Η τιμή και η δημοφιλία της μάρκας τα κριτήρια επιλογής
Ανάμεσα στις διάφορες προϊοντικές κατηγορίες, τα κριτήρια επιλογής διαφοροποιούνται. Πέρα από τη τιμή που βρίσκεται στην 1η θέση όλων των κατηγοριών, η δημοφιλία και το αποτύπωμα της μάρκας μαζί με το άρωμα αποτελούν τους μοχλούς επιλογής για το αφρόλουτρο. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες, σημαντική θέση λαμβάνει η προηγούμενη εμπειρία . Επιπλέον, αναφορικά με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου, τα τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς ο τύπος δέρματος είναι εκείνα που οδηγούν την απόφαση επιλογής προϊόντος στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα.
Σημειώνεται επίσης ότι 3 στις 10 αγορές σε όλες τις κατηγορίες γίνονται εκτός προγραμματισμού, ανήκουν δηλαδή στις «αυθόρμητες αγορές», γεγονός που υποδηλώνει ότι η βιομηχανία δύναται με την κατάλληλη ενεργοποίηση μέσα στο κατάστημα να κερδίσει τον αγοραστή, καθώς οι προωθητικές ενέργειες/ εκπτώσεις τιμής μπορούν να κινητοποιούν την αγορά μέσα στο κατάστημα.
Κανάλια αγοράς
Το σούπερ μάρκετ παραμένει το κύριο κανάλι αγοράς για όλες τις κατηγορίες προϊόντων ανδρικής περιποίησης. Παρόλα αυτά τα καταστήματα καλλυντικών διατηρούν μια σημαντική δυναμική για τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και ιδιαίτερα για τις αντιρυτιδικές κρέμες (32%) καθώς και τις κρέμες ματιών (26%), ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το κανάλι του φαρμακείου για τα καθαριστικά προσώπου (28%). Το ηλεκτρονικό κατάστημα επίσης είναι ένα κανάλι που έχει θέση σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη απήχηση στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Πέτρος Τζαννετάκης (Motor Oil): Αιχμές για την έκτακτη εισφορά στη διυλιστήρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/petros-tzannetakis-1.jpg)
Τζαννετάκης (Motor Oil): Αιχμές για «υπερφορολόγηση των κερδών» των διυλιστηρίων
Έχουμε σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό από την ίδρυσή μας, επενδύουμε στην Ελλάδα, τονίζει ο αναπληρωτής CEO της Motor Oil
![Motor Oil: «Πράσινο φως» από την ΕΓΣ για την απόκτηση του 94,44% της Ηλέκτωρ από την Ελλάκτωρ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ot_motor_ellaktor-600x352.png)
«Πράσινο φως» από την ΕΓΣ της Motor Oil για απόκτηση του 94,44% της Ηλέκτωρ από την Ελλάκτωρ
Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής ο Όμιλος Motor Oil, μέσω της θυγατρικής του Manetial Limited, θα κατέχει ποσοστό 94,44% της Ηλέκτωρ
![Νεοφυείς επιχειρήσεις: Επενδύσεις ρεκόρ σε ισραηλινές τεχνολογικές startup](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/thumbnail_startups3-1024x616-1-600x361.jpg)
Επενδύσεις ρεκόρ σε ισραηλινές τεχνολογικές startup
Η χρηματοδότηση αυξήθηκε κατά 31% στα 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο - Aιχμή οι επενδύσεις σε εταιρείες ασφάλειας στον κυβερνοχώρο
![Οι προοπτικές και οι ευκαιρίες ανάπτυξης της αγοράς ακινήτων – Ο ρόλος των «πράσινων» κτιρίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/grass-walls-2651587_960_720-600x403.jpg)
Οι προοπτικές και οι ευκαιρίες ανάπτυξης της αγοράς ακινήτων – Ο ρόλος των «πράσινων» κτιρίων
Πού εστιάζουν οι διοικήσεις των εταιρειών Dimand, Prodea Investments, Noval Property, Trade Estates και Trastor
![EUROXX για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ανεβάζει στα 26 ευρώ την τιμή στόχο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/GEK-TERNA-E65_NOV-2017Still061-Copy-768x432-1-600x338.jpg)
EUROXX για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ανεβάζει στα 26 ευρώ την τιμή στόχο
Τι αναφέρει η EUROXX στην αποτίμησή της
![HELLENiQ ENERGΥ: Δημιουργεί τον πρώτο Φ/Β σταθμό αυτοπαραγωγής στα Μέγαρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/helleniq-2-600x449.jpg)
Στα Μέγαρα ο πρώτος σταθμός φωτοβολταϊκών αυτοπαραγωγής της HELLENiQ ENERGY
Στόχος η μεγαλύτερη ενεργειακή αυτονομία, με την παραγωγή ενέργειας για ιδιοκατανάλωση από ΑΠΕ
![ΟΛΘ: Παραιτήθηκε ο CEO της εταιρείας Arie Koppelaar](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olth-scaled-1-600x400.jpg)
Παραιτήθηκε ο CEO του ΟΛΘ Arie Koppelaar
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας
![Εθνική Τράπεζα: Ολοκληρωμένη στήριξη του Τουρισμού με χρηματοδότηση έργων €4 δισ.](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ΦΩΤΟ-CHEF-600x400.jpg)
Ολοκληρωμένη στήριξη του Τουρισμού με χρηματοδότηση έργων €4 δισ.
Η Εθνική Τράπεζα αποτελεί βασικό χρηματοδότη του τουριστικού κλάδου
![Attica Bank – Deutsche Bank: Χρηματοδότηση στη Jasper Wind Α.Ε. για την κατασκευή 3 αιολικών πάρκων στη Λακωνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/AtticaBank-Jasper_Υπογραφή-600x380.jpeg)
Χρηματοδότηση Attica Bank - Deutsche Bank στη Jasper Wind για 3 αιολικά πάρκα
Πρόκειται για τη χρηματοδότηση της κατασκευής και λειτουργίας τριών αιολικών πάρκων, συνολικής δυναμικότητας 41 MW, στον Νομό Λακωνίας, ποσού 63 εκατ. ευρώ
![Νίκος Καραμούζης: Με τριπλή εξαγορά «μπαίνει» στο ελαιόλαδο – Επένδυση 10 εκατ. ευρώ με την Inspiring Earth](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/06/karamouzis-600x405.png)
Νίκος Καραμούζης: Με τριπλή εξαγορά «μπαίνει» στο ελαιόλαδο – Επένδυση 10 εκατ. ευρώ με την Inspiring Earth
Έναν νέο ισχυρό όμιλο στο ελαιόλαδο δημιουργούν οι SMERemediumCap και Inspiring Earth εξαγοράζοντας τις εταιρείες Λατζιμάς, Έλαια Σητείας-LASITIA και Olympian Green International