
Το ενδιαφέρον της αλυσίδας Σκλαβενίτη για ενίσχυση της παρουσίας της στο ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει ενεργό. Ήδη έχει προγραμματιστεί το «ντεμπούτο» του eMarket στη Θεσσαλονίκη, ενώ δύο νέα dark stores (κέντρα διαλογής που εξυπηρετούν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις) αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022 στην Αττική, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρόνοι παράδοσης.
Την ίδια ώρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχοντας προχωρήσει σε επέκταση του online καναλιού κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2021, σχεδιάζει να δημιουργήσει 2 έως 3 κέντρα διαλογής στο μοντέλο του Home Shop Center στον Ρέντη.
Ντεμπούτο sklavenitis.gr στη Θεσσαλονίκη και dark store στην Πυλαία
Μετά την Αττική, τη Λάρισα και πριν λίγες μέρες την Πάτρα, το sklavenitis.gr, σύμφωνα με πληροφορίες από αρμόδιες πηγές, θα βρεθεί έως την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου στη συμπρωτεύουσα και θα εξυπηρετεί και τις γύρω περιοχές.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το dark store όπου θα ετοιμάζονται οι παραγγελίες για το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στη Θεσσαλονίκη θα στεγαστεί σε χώρο που βρίσκεται στην Πυλαία.
Παράλληλα, δύο νέα dark stores αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022 στην Αττική, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρόνοι παράδοσης. Να σημειωθεί ότι στην Αττική, σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας, οι παραγγελίες παραδίδονται έπειτα από 4 ημέρες.
Από τα δύο νέα dark stores θα καλύπτονται πιο αποτελεσματικά τα Βόρεια και Νότια Προάστια της Αττικής. Στη βόρεια πλευρά το ακίνητο έχει βρεθεί και βρίσκεται στην περιοχή της Κηφισιάς, ενώ ακόμη αναζητείται τα κατάλληλο ακίνητο στα νότια.
Ήδη η Σκλαβενίτης μετά το dark store στον Γέρακα Αττικής, το οποίο ανήκε στην caremarket.gr την οποία εξαγόρασε στις αρχές του 2020, διαθέτει και δεύτερο στην οδό Πέτρου Ράλλη.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Σκλαβενίτης, με την κατάλληλη υποστήριξη σε βάθος πενταετίας οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δύνανται να αντιστοιχούν στο 4% του συνολικού τζίρου.
Συνεργασία με efood
Ταυτόχρονα η συνεργασία του Σκλαβενίτη με την efood συνεχίζεται σε ό,τι αφορά την παραγγελιοληψία και όχι τη διανομή των προϊόντων.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Σέρρες και Τρίκαλα. Οι καταναλωτές επιλέγουν από μια γκάμα 5.500 κωδικών με ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 30 ευρώ.
Πότε παραδίδονται οι παραγγελίες
Στο eMarket οι καταναλωτές βρίσκουν όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που διαθέτει η Σκλαβενίτης στα φυσικά καταστήματα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), τα οποία αναμένεται να ενταχθούν τους επόμενους μήνες.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει περισσότερα από 12.000 προϊόντα και δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ. Οι τιμές των προϊόντων είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας.
Σε Λάρισα και Πάτρα ο χρόνος παράδοσης είναι από Δευτέρα έως Σάββατο, 08:00 – 21:00, ενώ στην Αττική οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Σάββατο από τις 07:00 έως τις 23:00.
«Σκοτεινά» καταστήματα και από την ΑΒ Βασιλόπουλος
Με το πρώτο «σκοτεινό» κατάστημα υποστήριξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων συνολικής επιφάνειας 7.000 τ.μ. στον Ρέντη, να εξυπηρετεί αποκλειστικά την Αττική, η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρικής της ολλανδικής AholdDelhaize, σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις της για να διατηρήσει και να αναπτύξει το μερίδιο αγοράς της στην ελληνική αγορά.
Έτσι μετά το AB Home Shop Center, που διαθέτει ποικιλία 11.000 προϊόντων και συγκεντρώνει κάθε μέρα 2.000 παραγγελίες, 2 έως 3 νέα κέντρα διαλογής σχεδιάζεται να δημιουργηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο να υποστηρίξουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις της αλυσίδας.


Latest News

ΚΕΕΕ: Η υπεραπόδοση τους πλεονάσματος πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία
Κάθε μέτρο ενίσχυσης της μικρομεσαίας τάξης μας βρίσκει σύμφωνους, λέει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Γιάννης Βουτσινάς

Χατζηθεοδοσίου: Θετικά τα μέτρα στήριξης, αλλά δεν ακούσαμε τίποτα για τις ΜμΕ
Η αγορά περιμένει με αγωνία βελτιώσεις στον φορολογικό νόμο και στοχευμένα μέτρα που θα ενισχύουν την προσπάθεια βιωσιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, δηλώνει ο κ. Χατζηθεοδοσίου

Edison: Ισχυρές οι προοπτικές της Theon το 2025
Η ζήτηση για στρατιωτικό εξοπλισμό συνεχίζει να αυξάνεται, ιδίως στην Ευρώπη, που αποτελεί το 82% των εσόδων της Theon, επισημαίνει η Edison

Intralot: Διαψεύδει δημοσιεύματα για διασυνοριακή συγχώνευση
Η απάντηση της Intralot στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Γεώργιος Μυλωνάς (ALUMIL): «Μπορούμε να προσαρμοζόμαστε σε κάθε αγορά»
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ALUMIL μίλησε στο 10ο Οικονομικό Forum των Δελφών για τις νέες προκλήσεις και τάσεις στον κλάδο του αλουμινίου

Ημέρα της Γης: Η ΔΕΗ επενδύει στην καθαρή ενέργεια για βιώσιμη ανάπτυξη
Τι περιλαμβάνουν οι δεσμέυσεις του ομίλου ΔΕΗ για μείωση των άμεσων εκπομπών CO2

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Αύξηση σε τζίρο και EBITDA – Νέα επένδυση στη Ροδόπη
Η ZΜΘ ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό με είσοδο σε νέες αγορές υλοποιώντας αύξηση εξαγωγών κατά 15% και στρατηγικές συνεργασίες με διανομείς σε 12 χώρες

Πλώρη για το ΧΑ βάζει η Qualco - Στόχος η άντληση 70 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος αναμένεται να χρησιμοποιήσει τα έσοδα για να χρηματοδοτήσει εξαγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επένδυση της ALTER EGO VENTURES στην eGaming Couch Heroes
H ALTER EGO VENTURES απέκτησε το 1% της eGaming Couch Heroes, με ιδρυτή και CEO τον Βαρδή Βαρδινογιάννη

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας