Το ενδιαφέρον της αλυσίδας Σκλαβενίτη για ενίσχυση της παρουσίας της στο ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει ενεργό. Ήδη έχει προγραμματιστεί το «ντεμπούτο» του eMarket στη Θεσσαλονίκη, ενώ δύο νέα dark stores (κέντρα διαλογής που εξυπηρετούν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις) αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022 στην Αττική, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρόνοι παράδοσης.
Την ίδια ώρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχοντας προχωρήσει σε επέκταση του online καναλιού κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2021, σχεδιάζει να δημιουργήσει 2 έως 3 κέντρα διαλογής στο μοντέλο του Home Shop Center στον Ρέντη.
Ντεμπούτο sklavenitis.gr στη Θεσσαλονίκη και dark store στην Πυλαία
Μετά την Αττική, τη Λάρισα και πριν λίγες μέρες την Πάτρα, το sklavenitis.gr, σύμφωνα με πληροφορίες από αρμόδιες πηγές, θα βρεθεί έως την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου στη συμπρωτεύουσα και θα εξυπηρετεί και τις γύρω περιοχές.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το dark store όπου θα ετοιμάζονται οι παραγγελίες για το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στη Θεσσαλονίκη θα στεγαστεί σε χώρο που βρίσκεται στην Πυλαία.
Παράλληλα, δύο νέα dark stores αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022 στην Αττική, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρόνοι παράδοσης. Να σημειωθεί ότι στην Αττική, σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας, οι παραγγελίες παραδίδονται έπειτα από 4 ημέρες.
Από τα δύο νέα dark stores θα καλύπτονται πιο αποτελεσματικά τα Βόρεια και Νότια Προάστια της Αττικής. Στη βόρεια πλευρά το ακίνητο έχει βρεθεί και βρίσκεται στην περιοχή της Κηφισιάς, ενώ ακόμη αναζητείται τα κατάλληλο ακίνητο στα νότια.
Ήδη η Σκλαβενίτης μετά το dark store στον Γέρακα Αττικής, το οποίο ανήκε στην caremarket.gr την οποία εξαγόρασε στις αρχές του 2020, διαθέτει και δεύτερο στην οδό Πέτρου Ράλλη.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Σκλαβενίτης, με την κατάλληλη υποστήριξη σε βάθος πενταετίας οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δύνανται να αντιστοιχούν στο 4% του συνολικού τζίρου.
Συνεργασία με efood
Ταυτόχρονα η συνεργασία του Σκλαβενίτη με την efood συνεχίζεται σε ό,τι αφορά την παραγγελιοληψία και όχι τη διανομή των προϊόντων.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Σέρρες και Τρίκαλα. Οι καταναλωτές επιλέγουν από μια γκάμα 5.500 κωδικών με ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 30 ευρώ.
Πότε παραδίδονται οι παραγγελίες
Στο eMarket οι καταναλωτές βρίσκουν όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που διαθέτει η Σκλαβενίτης στα φυσικά καταστήματα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), τα οποία αναμένεται να ενταχθούν τους επόμενους μήνες.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει περισσότερα από 12.000 προϊόντα και δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ. Οι τιμές των προϊόντων είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας.
Σε Λάρισα και Πάτρα ο χρόνος παράδοσης είναι από Δευτέρα έως Σάββατο, 08:00 – 21:00, ενώ στην Αττική οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Σάββατο από τις 07:00 έως τις 23:00.
«Σκοτεινά» καταστήματα και από την ΑΒ Βασιλόπουλος
Με το πρώτο «σκοτεινό» κατάστημα υποστήριξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων συνολικής επιφάνειας 7.000 τ.μ. στον Ρέντη, να εξυπηρετεί αποκλειστικά την Αττική, η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρικής της ολλανδικής AholdDelhaize, σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις της για να διατηρήσει και να αναπτύξει το μερίδιο αγοράς της στην ελληνική αγορά.
Έτσι μετά το AB Home Shop Center, που διαθέτει ποικιλία 11.000 προϊόντων και συγκεντρώνει κάθε μέρα 2.000 παραγγελίες, 2 έως 3 νέα κέντρα διαλογής σχεδιάζεται να δημιουργηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο να υποστηρίξουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις της αλυσίδας.
Latest News
DKG Development: Συνεργασία με την ισπανική LHG για δύο εμβληματικά ακίνητα στο Piraeús Gate
Τη συνεργασία της με την Líbere Hospitality Group σε δύο εμβληματικά ακίνητα στο έργο Piraeús Gate, ανακοίνωσε η DKG Development, εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων με έμφαση τα οικιστικά, εμπορικά και τουριστικά ακίνητα. Πρόκειται για μια νέα στρατηγική συνεργασία με την ευρωπαϊκή εταιρεία που δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και διαχείριση serviced apartments και hospitality concepts, LIBERE HOSPITALITY GROUP […]
Τι λέει η Ideal για τις συζητήσεις με CVC για την εξαγορά της «Μπάρμπα Στάθης»
«Δεν υπάρχει σήμερα, πληροφορία προς ανακοίνωση», αναφέρει η Ideal σε απάντηση της στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ
Frigoglass: Συμμετοχή στην BrauBeviale με νέα προϊόντα και υπηρεσίες
Στη BrauBeviale θα λάβει μέρος η Frigoglass πλαισιώνοντας το Εκθεσιακό Κέντρο της Νυρεμβέργης στη Γερμανία στις 26-28 Νοεμβρίου
Accenture: Το πρώτο gen AI studio στην Ελλάδα ως μέρος του παγκόσμιου δικτύου της
Το gen AI studio εντάσσεται στην επένδυση 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Accenture
Νέο επενδυτικό χτύπημα από την Vivartia – Προς εξαγορά της αλυσίδας Jackaroo
Η Vivartia βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές για την απόκτηση της αλυσίδας street food – Τι κέντρισε το ενδιαφέρον της
Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Ασφάλεια και ποιότητα ζωής πρέπει να είναι προτεραιότητα της πολιτείας
Ο κ. Πέτρος Σουρέτης, Εντεταλμένος Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μίλησε στο Συνέδριο Green Deal του ΤΕΕ
Δεύτερο Ταμείο Ανάκαμψης «βλέπει» ο Καραβίας - Ανάγκη για επενδυτικό άλμα
Ως μεγάλη πρόκληση ανέφερε την αλλαγή μεγάλη συσχέτιση του ελληνικού ΑΕΠ με την κατανάλωση (φτάνει το 68,7% και είναι 15 μονάδες πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης)