Ιστορικά υψηλά στη χρήση data και αυξημένα έσοδα από υπηρεσίες, που αντανακλούν την επανεκκίνηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρας μας κατέγραψε η Vodafone Ελλάδος, κατά το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Ομίλου που δημοσιεύθηκαν το πρωί της Τρίτης. Βελτιωμένη ήταν και η πελατειακή βάση της εταιρείας, καθώς μειώθηκαν οι περιορισμοί στις μετακινήσεις λόγω της πανδημίας.
Ειδικότερα, η εταιρεία κατέγραψε, στο εξάμηνο Απριλίου – Σεπτεμβρίου 2021, κύκλο εργασιών ύψους 468 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οπότε είχε καταγράψει 452 εκατ. Τα έσοδα από υπηρεσίες γνώρισαν αντίστοιχη άνοδο (4%) και ανήλθαν σε 436 εκατ. ευρώ, αντί 421 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα EBITDA έφτασαν τα 132 εκατ. ευρώ.
Η πελατειακή βάση της κινητής έφτασε τους 4,178 εκατ. πελάτες, αυξημένη κατά 107.000 πελάτες. Από αυτούς οι 82.000 αφορούσαν καρτοκινητά και οι 25.000 συμβόλαια, με το ποσοστό των πελατών συμβολαίου να προσεγγίζει το 40%. Στη σταθερή, οι ευρυζωνικοί πελάτες παρέμειναν στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι, δηλαδή 962.000.
Επιπλέον, κατεγράφη «έκρηξη» στη χρήση data, σημειώνοντας αύξηση 72% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και προσέγγισε το «κατώφλι» των 100.000 ΤΒ (96.758 ΤΒ), που αποτελεί ιστορική επίδοση, όταν πέρυσι έφτασε μόλις στις 56.164 ΤΒ.
Το μέσο έσοδο ανά χρήστη (ARPU) της εταιρείας παρέμεινε σταθερό στα 10,7 ευρώ, αντιστοιχώντας σε 18,2 ευρώ στα συμβόλαια και 5,7 ευρώ στα καρτοκινητά.
Στην ανακοίνωση του Ομίλου, γίνεται μνεία στην Ελλάδα σχετικά με την αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες και την άνοδο της βάσης στην κινητή, που συνδέονται με την αύξηση του τουρισμού και του Roaming, αλλά και την άρση των μέτρων περιορισμού, αντίστοιχα.
Επιπλέον, γίνεται αναφορά στον στόχο του ομίλου να τοποθετήσει το Vodafone Business σε στρατηγική θέση ώστε να αξιοποιήσει τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και στην Ελλάδα, με έμφαση στην ψηφιοποίηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, τις επενδύσεις στην ψηφιακή υγεία, τις «έξυπνες» πόλεις, τις ψηφιακές πρωτοβουλίες για μία πιο πράσινη Ευρώπη κτλ.
Latest News
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο