
Eνισχύει τις επενδύσεις της στην ελληνική οικονομία η British American Tobacco με άξονα την τεχνολογία και την καινοτομία. Η επιλογή της Ελλάδας ως στρατηγική αγορά για επενδύσεις στα προϊόντα με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο επιβεβαιώνεται με την είσοδο του προϊόντος ατμίσματος Vuse ePod 2.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, σήμερα το Vuse αποτελεί τη No 1 μάρκα παγκοσμίως στην κατηγορία του ατμίσματος σε μερίδιο αξίας (με βάση τη συνολική αξία των λιανικών πωλήσεων στην κατηγορία ατμίσματος σε Η.Π.Α., Καναδά, Γαλλία, Βρετανία και Γερμανία, που καλύπτουν περίπου το 77% του καθαρού κύκλου εργασιών της διεθνούς αγοράς προϊόντων ατμίσματος κλειστού τύπου). Η επίτευξη αυτής της ηγετικής θέσης διεθνώς στην αγορά του ατμίσματος, αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον μετασχηματισμό της ΒΑΤ και ενισχύει τη συνεχή και ισχυρή δυναμική παρουσία του Ομίλου στις Νέες Κατηγορίες προϊόντων παγκοσμίως. Στην Ελλάδα το Vuse ePen 3 αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς 2021», ενώ πρόσφατα έγινε το πρώτο εμπορικό σήμα της ΒΑΤ με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα (carbon neutral) στον κόσμο.
Παράλληλα, η εταιρεία, λόγω και της σημαντικής ζήτησης των προϊόντων της, επεκτείνεται, μαζί με την ανάπτυξη στα περίπτερα και στα μίνι-μάρκετ, και σε νέα κανάλια πώλησης για το προϊόν θέρμανσης καπνού glo και το προϊόν ατμίσματος Vuse, συμβάλλοντας στην ενίσχυση χιλιάδων εργαζόμενων στο λιανεμπόριο. Ήδη, η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας με πάνω από 200 νέα καταστήματα με προϊόντα εναλλακτικά του καπνίσματος σε όλη την Ελλάδα.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της British American Tobacco Hellas, κ. Vitalii Kochenko, είπε: «Η ΒΑΤ συνεχίζει τη δυναμική της παρουσία στην ελληνική αγορά με το Vuse ePod 2, προσφέροντας στους ενηλίκους καπνιστές μια ακόμα εναλλακτική με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει τη σταθερή στήριξή της στο παραδοσιακό λιανεμπόριο, τα περίπτερα και τα μίνι μάρκετ, σε όλη την Ελλάδα και παράλληλα επεκτείνεται και σε νέα σημεία πώλησης ενισχύοντας δυναμικά την προσπάθεια ανάκαμψης της εμπορικής δραστηριότητας και οικονομίας που τόσο έχει επηρεαστεί από την πανδημία.»


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025