Αναστολή για τις 22 Νοεμβρίου πήρε η επιβολή του μέτρου των προστίμων για κάθε εμπορευματοκιβώτιο που παραμένει στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λόνγκ Μπιτς περισσότερο από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Με 82 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να περιμένουν στο αγκυροβόλιο έξω από τα δυο λιμάνια, οι Λιμενικές Αρχές καθιέρωσαν ένα πρόστιμο ύψους 100 δολ. για κάθε καθυστερημένη παράδοση εμπορευματοκιβωτίου. Η ισχύς του προστίμου επρόκειτο να ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, ωστόσο τελικά ελήφθη απόφαση να ανασταλεί η εφαρμογή του για την επόμενη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου.
Ο λόγος της αναστολής ήταν η κινητικότητα στη διαχείριση Containers που παρουσιάσθηκε με την απειλή του προστίμου. Ειδικότερα όπως έχει ανακοινωθεί τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν με φορτηγά θα επιτρέπεται να παραμείνουν μέχρι εννέα ημέρες στο λιμάνι πριν αρχίσουν να επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν σιδηροδρομικώς θα μπορούν να παραμείνουν στο λιμάνι για τρεις ημέρες.
- Δια
100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο
Μετά την παρέλευση των προθεσμιών αυτών, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρεώνονται 100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο, που θα αυξάνεται κατά 100 δολ για κάθε επιπλέον ημέρα. Δηλαδή την πρώτη ημερά μετά τις εννέα ημέρες 100 δολ την δεύτερη ημερά 200 δολ , την τρίτη ημέρα 300 δολ. κ.λ.π. Την προηγούμενη Παρασκευή υπήρχαν 40.700 κοντέινερ που περίμεναν για περισσότερες από εννέα ημέρες στα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς, πολύ λιγότερα πάντως από τα 70.600 «κουτιά» που καταγράφηκαν την 1η Νοεμβρίου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση των λιμανιών από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα επιβληθεί το συγκεκριμένο πρόστιμο στις 25 Οκτωβρίου, κατεγράφη μείωση 26% στο φορτίο που παρέμενε στις αποβάθρες. Αυτή η ενθαρρυντική δυναμική που καταγράφηκε στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων κάνει δυνατή την αναστολή στην εφαρμογή του τέλους, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ