![Η απειλή προστίμων μείωσε τις καθυστερήσεις στα λιμάνια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/la-terminal-scaled.jpg)
Αναστολή για τις 22 Νοεμβρίου πήρε η επιβολή του μέτρου των προστίμων για κάθε εμπορευματοκιβώτιο που παραμένει στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λόνγκ Μπιτς περισσότερο από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Με 82 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να περιμένουν στο αγκυροβόλιο έξω από τα δυο λιμάνια, οι Λιμενικές Αρχές καθιέρωσαν ένα πρόστιμο ύψους 100 δολ. για κάθε καθυστερημένη παράδοση εμπορευματοκιβωτίου. Η ισχύς του προστίμου επρόκειτο να ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, ωστόσο τελικά ελήφθη απόφαση να ανασταλεί η εφαρμογή του για την επόμενη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου.
Ο λόγος της αναστολής ήταν η κινητικότητα στη διαχείριση Containers που παρουσιάσθηκε με την απειλή του προστίμου. Ειδικότερα όπως έχει ανακοινωθεί τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν με φορτηγά θα επιτρέπεται να παραμείνουν μέχρι εννέα ημέρες στο λιμάνι πριν αρχίσουν να επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν σιδηροδρομικώς θα μπορούν να παραμείνουν στο λιμάνι για τρεις ημέρες.
- Δια
100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο
Μετά την παρέλευση των προθεσμιών αυτών, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρεώνονται 100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο, που θα αυξάνεται κατά 100 δολ για κάθε επιπλέον ημέρα. Δηλαδή την πρώτη ημερά μετά τις εννέα ημέρες 100 δολ την δεύτερη ημερά 200 δολ , την τρίτη ημέρα 300 δολ. κ.λ.π. Την προηγούμενη Παρασκευή υπήρχαν 40.700 κοντέινερ που περίμεναν για περισσότερες από εννέα ημέρες στα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς, πολύ λιγότερα πάντως από τα 70.600 «κουτιά» που καταγράφηκαν την 1η Νοεμβρίου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση των λιμανιών από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα επιβληθεί το συγκεκριμένο πρόστιμο στις 25 Οκτωβρίου, κατεγράφη μείωση 26% στο φορτίο που παρέμενε στις αποβάθρες. Αυτή η ενθαρρυντική δυναμική που καταγράφηκε στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων κάνει δυνατή την αναστολή στην εφαρμογή του τέλους, τονίζεται στην ανακοίνωση.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/volos-port-yachts-rentals-600x302.jpg)
Διαγωνισμός για τα έργα αποκατάστασης στο λιμάνι του Βόλου - Τι αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης
![ΟΛΠ: Μέρισμα – ρεκόρ στα 1,34 ευρώ μεικτά ανά μετοχή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp2-600x435.jpg)
Μέρισμα- ρεκόρ μοιράζει ο ΟΛΠ για το 2023
Η ΟΛΠ ΑΕ βελτιώνει τις ιστορικές της επιδόσεις για τρίτη συνεχομένη χρονιά.
![‘Αμστερνταμ: Ο δήμος βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/ASTERDAM_Cruiz-600x265.jpg)
Ο δήμος του 'Αμστερντάμ βάζει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια
«Παρελθόν» για το Αμστερνταμ θα αποτελούν τα κρουαζιερόπλοια σε μια δεκαετία - Περιορισμούς στο ελλιμενισμό τους βάζει ο δήμος