Αναστολή για τις 22 Νοεμβρίου πήρε η επιβολή του μέτρου των προστίμων για κάθε εμπορευματοκιβώτιο που παραμένει στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λόνγκ Μπιτς περισσότερο από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Με 82 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να περιμένουν στο αγκυροβόλιο έξω από τα δυο λιμάνια, οι Λιμενικές Αρχές καθιέρωσαν ένα πρόστιμο ύψους 100 δολ. για κάθε καθυστερημένη παράδοση εμπορευματοκιβωτίου. Η ισχύς του προστίμου επρόκειτο να ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, ωστόσο τελικά ελήφθη απόφαση να ανασταλεί η εφαρμογή του για την επόμενη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου.
Ο λόγος της αναστολής ήταν η κινητικότητα στη διαχείριση Containers που παρουσιάσθηκε με την απειλή του προστίμου. Ειδικότερα όπως έχει ανακοινωθεί τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν με φορτηγά θα επιτρέπεται να παραμείνουν μέχρι εννέα ημέρες στο λιμάνι πριν αρχίσουν να επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ τα εμπορευματοκιβώτια που επρόκειτο να μετακινηθούν σιδηροδρομικώς θα μπορούν να παραμείνουν στο λιμάνι για τρεις ημέρες.
- Δια
100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο
Μετά την παρέλευση των προθεσμιών αυτών, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα χρεώνονται 100 δολ ανά εμπορευματοκιβώτιο, που θα αυξάνεται κατά 100 δολ για κάθε επιπλέον ημέρα. Δηλαδή την πρώτη ημερά μετά τις εννέα ημέρες 100 δολ την δεύτερη ημερά 200 δολ , την τρίτη ημέρα 300 δολ. κ.λ.π. Την προηγούμενη Παρασκευή υπήρχαν 40.700 κοντέινερ που περίμεναν για περισσότερες από εννέα ημέρες στα λιμάνια Λος Άντζελες και Λονγκ Μπιτς, πολύ λιγότερα πάντως από τα 70.600 «κουτιά» που καταγράφηκαν την 1η Νοεμβρίου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση των λιμανιών από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα επιβληθεί το συγκεκριμένο πρόστιμο στις 25 Οκτωβρίου, κατεγράφη μείωση 26% στο φορτίο που παρέμενε στις αποβάθρες. Αυτή η ενθαρρυντική δυναμική που καταγράφηκε στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων κάνει δυνατή την αναστολή στην εφαρμογή του τέλους, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Latest News
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση
Το λιμάνι της Ρουμανίας που «κερδίζει» από τον πόλεμο στην Ουκρανία - Κόμβος logistics στη Μ. Θάλασσα
Η Ρουμανία έχει γίνει η μεγαλύτερη εναλλακτική οδός εξαγωγής σιτηρών της Ουκρανίας, μετά την εισβολή της Ρωσίας το 2022
Eπενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό ο ΟΛΘ - Τα οφέλη στους εργαζόμενους
Οι κυβερνο-απειλές αυξάνουν τους κινδύνους και ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια
Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης - Κατέπλευσε το «Jean Gabriel» [φωτό]
Στο πρώτο εξάμηνο του 2024 ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων κατά 16,7%
Μega-λιμάνι που κατασκεύασε η Κίνα στο Περού θα συνδέει Ασία - Νότια Αμερική
Το τεράστιο λιμάνι Chancay του Περού θεωρείται ότι θα εξελιχθεί σε σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο σε παγκόσμιο επίπεδο
Μεγαλώνει ο χρόνος παραμονής των containers στο λιμάνι του Λος Αντζελες
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λος Άντζελες διακίνησε συνολικά 954.706 ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών, ή TEUs
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas