
Άγγιξαν το 1 δισ. δολ, τα έσοδα της Star Bulk το εννεάμηνο του 2021 σαν αποτέλεσμα της σημαντικής ανόδου των ναύλων στη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου αλλά και της μεγέθυνσης του στόλου της εταιρείας. Η Star Bulk Carriers ανακοίνωσε για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2021 έσοδα ύψους 927,5 εκατ. δολ έναντι 507,2 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν και κέρδη ύψους 380,3 εκατ. δολ έναντι ζημιών 18,1 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Στο τρίτο τρίμηνο του 2021 τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 415,6 εκατ. δολ. έναντι 200,2 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν, υπερδιπλασιάστηκαν δηλαδή ενώ τα κέρδη έφτασαν τα 220,4 εκατ. δολ έναντι 23,2 εκατ. δολ το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2021 αφορούν σε ένα στόλο από 128 πλοία έναντι 116 πλοίων το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Η Star Bulk κατέγραψε ρεκόρ στο τρίτο τρίμηνο του 2021 στα καθαρά κέρδη, τα έσοδα αλλά και το μέσο ημερήσιο ναύλο δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Παππάς και πρόσθεσε ότι ως αποτέλεσμα της υπάρχουσας μερισματικής πολιτικής, η Εταιρεία θα καταβάλλει μέρισμα 1,25 δολ. / μετοχή για το τρίτο τρίμηνο.
Η Star Bulk Carriers δημοσίευσε επίσης στο υφιστάμενο διάστημα την τρίτη ετήσια Έκθεσή της για την Περιβαλλοντική, Κοινωνική και Διακυβέρνηση (ESG).
Ο κ. Παππάς εκτιμά ότι παρά την αστάθεια που εμφανίζει προσωρινά η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, η συνέχεια θα είναι θετική για τον κλάδο καθώς η αναμένεται ισχυρή παγκόσμια ανάπτυξη και αύξηση των δαπανών για υποδομές που οδηγεί σε υγιή αύξηση της ζήτησης για εμπορεύματα. Η αυξημένη ζήτηση σε συνδυασμό με ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, δημιουργούν ευνοϊκή μακροπρόθεσμη δυναμική για τον κλάδο μας, προσθέτει ο κ. Παππάς.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»