Τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις των νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατέγραψαν μεγάλη πτώση. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA, οι ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων συρρικνώθηκαν κατά 30,3%. Ο περασμένος Οκτώβριος είναι ο τέταρτος συνεχόμενος μήνας που σημειώθηκε μείωση του όγκου των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ.
Οι πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ ανήλθαν στις 665.001 μονάδες. Πρόκειται για την πιο χαμηλή επίδοση τον δέκατο μηνά της χρονιάς από τότε που υπάρχουν επίσημα στοιχεία στην ACEA.
Οι περισσότερες αγορές της ΕΕ υπέστησαν διψήφιες απώλειες, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών της ΕΕ: Ιταλία (-35,7%), Γερμανία (-34,9%), Γαλλία (-30,7%) και Ισπανία (-20,5%).
Τους πρώτους 10 μήνες του 2021, οι ταξινομήσεις των νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 2,2% σε σύγκριση με έναν χρόνο νωρίτερα, φτάνοντας συνολικά σε περίπου 8,2 εκατομμύρια μονάδες.
Παρά την πρόσφατη πτώση των πωλήσεων λόγω του συνεχιζόμενου αντίκτυπου της κρίσης εφοδιασμού ημιαγωγών, τα σημαντικά κέρδη νωρίτερα μέσα στο έτος συνέβαλαν στη διατήρηση των σωρευτικών όγκων σε θετικό έδαφος. Ειδικότερα, το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου ο όγκος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ ήταν αυξημένος κατά 2,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Ομοίως, η ζήτηση παρέμεινε θετική σε τρεις από τις τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ: Ιταλία (+12,7%), Ισπανία (+5,6%) και Γαλλία (+3,1%). Αντίθετα, οι επιδόσεις της Γερμανίας σε σχέση με πέρυσι έχουν μειωθεί κατά 5,2%.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (European Automobile Manufacturers’ Association ACEA), αντιπροσωπεύει τους 15 μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων φορτηγών και λεωφορείων με έδρα την Ευρώπη: BMW Group, CNH Industrial, DAF Trucks, Daimler, Ferrari, Ford Ευρώπης, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Jaguar Land Rover, Renault Group, Stellantis, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group, Volvo Cars και Volvo Group.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Οι 10 επικίνδυνες εβδομάδες στον κόσμο - Το «κενό» των ΗΠΑ
Τι βλέπει ο Economist για το «κενό» που θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι «αντίπαλοι» των ΗΠΑ - Η αναγκαία συνεργασία μεταξύ Μπάιντεν και Τραμπ
Η Κίνα «εξοπλίζεται» για εμπορικό πόλεμο με τον Τραμπ - Το «οπλοστάσιο» του Πεκίνου
Η κυβέρνηση του Σι Τζινπίνγκ είναι αποφασισμένη να μην βρεθεί απροετοίμαστη αυτήν τη φορά, όπως το 2016, κατά την πρώτη διακυβέρνηση Τραμπ
To στοίχημα των 625.000 ευρώ: Tα δύο σενάρια για τη μείωση των επιτοκίων
Τα τολμηρά στοιχήματα στην αγορά των δικαιωμάτων προαίρεσης που αφήνουν πίσω την παραδοσιακή μείωση των ευρωεπιτοκίων κατά 25 μ.β.
Επιτέλους, βάλτε φρένο στο «φρένο του χρέους»
Οι θιασώτες της δημοσιονομικής πειθαρχίας συνειδητοποιούν ότι δεν μπορούν να κυβερνήσουν με το «φρένο του χρέους» να τους δένει τα χέρια. Καιρός ήταν, σχολιάζει ο Γιάννης Παπαδημητρίου.
Η Ιταλία πουλά το μερίδιό της στην παλαιότερη τράπεζα του κόσμου -Το placement της Monte dei Paschi
Η ιταλική κυβέρνηση προχωρά σε placement του μεγαλύτερου μέρος του εναπομείναντος μεριδίου της στη Monte dei Paschi
Πρόστιμο 798 εκατ ευρώ της ΕΕ στη Meta για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης
Η Meta συνέδεσε την υπηρεσία Facebook Marketplace με το Facebook και επέβαλε αθέμιτους εμπορικούς όρους σε άλλους παρόχους, ηταν η δήλωση της ΕΕ
Βελτιωμένες προοπτικές για τις τουρκικές τράπεζες βλέπει ο Fitch
Ο Fitch αναφέρει μειωμένους κίνδυνους αναχρηματοδότησης και βελτίωση της εμπιστοσύνης των επενδυτών, παρά τις οικονομικές προκλήσεις
«Τσουχτερό» πρόστιμο στη Ford για καθυστερημένη ανάκληση κάμερας οπισθοπορείας
H Νο. 2 αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, Ford Motor, καλείται να πληρώσει σε μετρητά άμεσα 65 εκατομμύρια δολάρια
Με ράλι 22% υποδέχθηκε η αγορά το «Burberry Forward» - Η αναβίωση της εταιρείας
Ο νέος CEO της Burberry ανακοίνωσε το σχέδιο για ριζική αναμόρφωση της εταιρείας, η οποία θα βασίζεται στην κληρονομιά της
Η «άσχημη» οικονομία της Ευρώπης ρίχνει το ευρώ - «Καμπανάκι» Ελ-Εριάν
Ο Μοχάμεντ Ελ-Εριάν προειδοποιεί για σημαντική επιβάρυνση του ευρωπαϊκού χρέους καθώς διευρύνεται το χάσμα με τις ΗΠΑ