Την επέκτασή της στο εξωτερικό με κεντρικό προσανατολισμό την ενδυνάμωσή της στις αγορές της Ασίας, συνεχίζει η ALMI Foods με βάση παραγωγής την Αλεξάνδρεια Ημαθίας.
Συγκεκριμένα, ολοκλήρωσε συμφωνία με μεγάλο Ιαπωνικό όμιλο λιανεμπορίου για την επέκταση της διανομής των προϊόντων της στην Ιαπωνία, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωσή της στην αγορά, με αιχμή του δόρατος την επιτραπέζια ελιά. Η ΑΛΜΗ ενισχύει, έτσι, τη δυναμική παρουσία της στη χώρα, όπου βρίσκεται από το 2017.
Παράλληλα, συνεχίζει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην Νότια Κορέα, στην αγορά της οποίας εισήλθε το 2015, καταγράφοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 90%, το τελευταίο έτος, σχεδόν διπλασιάζοντας τον τζίρο της στην αγορά.
Αύξηση πωλήσεων για το 2020 και το 2021
Η εταιρεία βρίσκεται σήμερα σε 29 αγορές, στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, στις οποίες διανέμει το 98% της παραγωγής της, καταγράφοντας πωλήσεις ύψους 34 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ η περαιτέρω επέκτασή της στο εξωτερικό, με τη σύναψη νέων και επέκταση ήδη υπαρχουσών συμφωνιών, τον τελευταίο χρόνο, θα αποτυπωθούν σε νέα αύξηση των πωλήσεών της το 2021 κατά 5% μετά από ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο 2020, όταν και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% σε σχέση με το 2019.
«Υλοποιούμε ένα νέο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στη βάση τριών βασικών πυλώνων: κεντρικός μας στόχος μας παραμένει η συνεχής ανάπτυξη νέων αγορών, με την ολοκληρωμένη παρουσία μας και την αξιοποίηση ευκαιριών που παρουσιάζονται. Παράλληλα, επενδύουμε στη δημιουργία νέων συνταγών, πάντοτε στη βάση της ελληνικότητας, έχοντας δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας. Τέλος, έχοντας ολοκληρώσει ένα σημαντικό κύκλο 25 ετών, με κέντρο της προσοχής μας τις αγορές του εξωτερικού, επιχειρούμε πλέον την αντίστοιχη ανάπτυξή μας και στην ελληνική αγορά», σημειώνει ο κ. Μηνάς Μερτζανίδης, εκ των ιδρυτών της ALMI Foods.
Νέες κατηγορίες προϊόντων
Στοχεύοντας στη δημιουργία ενός νέου κύκλου δυναμικής ανάπτυξης, η ALMI Foods επενδύει στη δημιουργία νέων συνταγών, οι οποίες θα προστεθούν στο ήδη διευρυμένο portfolio της, που περιλαμβάνει περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς.
Το επόμενο διάστημα, θα λανσάρει δύο νέες κατηγορίες προϊόντων, αυτή των snack products, στοχεύοντας κυρίως σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς και μιας plant-based σειράς antipasti, απευθυνόμενη στο vegan κοινό, το οποίο παρουσιάζει στοιχεία δυναμικής ενίσχυσής του διεθνώς τα τελευταία χρόνια.
Latest News
ERGO Ασφαλιστική: Στο μισό του δείκτη ΙΟΒΕ οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
Για «απορρόφηση σημαντικού μέρους της επιβάρυνσης που προκύπτει από το υψηλό κόστος των υπηρεσιών υγείας», κάνει λόγο η ERGO Ασφαλιστική
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Παράταση στην ολοκλήρωση του deal για την ΗΛΕΚΤΩΡ – Οι αποφάσεις Motor Oil και ΕΛΛΑΚΤΩΡ
Για την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΗΛΕΚΤΩΡ, οι Motor Oil και ΕΛΛΑΚΤΩΡ ανανέωσαν τις ειδικές άδειες της σύμβασης αγοραπωλησίας - Ο ρόλος της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Η Γαλαξίας ανανέωσε το ομαδικό συμβόλαιο ασφάλισης των υπαλλήλων της
Σύμφωνα με την Γαλαξίας, καλύπτονται περισσότεροι από 5.300 εργαζόμενοι της αλυσίδας
Νέο πόλο στη μικρή λιανική από τη Motor Oil - Η Core Innovations και οι εξαγορές
Οι κινήσεις της Motor Oil στη λεγόμενη «μικρή λιανική» - Ο κλάδος αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ
Οι τράπεζες που συνεργάζονται με την Αναπτυξιακή για το «Σπίτι μου ΙΙ»
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται κατά 50% από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και κατά 50% από τα τραπεζικά ιδρύματα
Syndea: Αναπροσαρμόζει τα ασφάλιστρα των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας
Η Syndea ανακοίνωσε ότι προσπαθεί να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξήσεων, μειώνοντας τον αντίκτυπο στους ασφαλισμένους
Από σήμερα εισιτήριο στο... κινητό - Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αλλάζει τα δεδομένα στις αθηναϊκές συγκοινωνίες
Με το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το tap2ride μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε εισιτήριο και εισάγει τις συγκοινωνίες της Αθήνας στο μέλλον
Toyota Ελλάς: Αύξηση 39% στις πωλήσεις το 2024
Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα, σημειώνοντας 17,4% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο στην ιστορία της στην Ελλάδα
Νέα συνεργασία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σούπερ μάρκετ Θανόπουλος
ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Από τις 9 Ιανουαρίου μέχρι και τις 7 Φεβρουαρίου 2025 το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερώνεται με κεντρικό μήνυμα το «Το ‘ψαξες;»