Ο αριθμός των θαλάσσιων επιβατών στα λιμάνια της ΕΕ μειώθηκε στο μισό το 2020
Το 2020, ο συνολικός αριθμός των επιβατών που επιβιβάστηκαν και αποβιβάστηκαν στα λιμάνια της ΕΕ ήταν 231 εκατομμύρια. Ως αποτέλεσμα των αυστηρών προληπτικών μέτρων λόγω της πανδημίας του COVID-19, αυτό ήταν σχεδόν το μισό από το ποσό του 2019 (419 εκατομμύρια), σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat.
Μετά τη μείωση που κατέγραψε σε μεταξύ 2008 και 2014, με εξαίρεση το 2013 (+0,3% σε σύγκριση με το 2012), ο συνολικός αριθμός των επιβατών που επιβιβάστηκαν και αποβιβάστηκαν στα λιμάνια της ΕΕ ανέκαμψε την τελευταία πενταετία για να φτάσει στο ανώτατο όριο το 2019 με 419 εκατομμύρια.
Το κορυφαίο λιμάνι
Το 2020, τα 20 κορυφαία λιμάνια επιβατών αντιπροσώπευαν σχεδόν το 36% του συνολικού αριθμού επιβατών που επιβιβάστηκαν και αποβιβάστηκαν στις αναφερόμενες χώρες της ΕΕ.
Το λιμάνι της Μεσσήνης στην Ιταλία παρέμεινε το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της ΕΕ, με 7,7 εκατομμύρια επιβάτες. Το λιμάνι αυτό ακολούθησε το Reggio Di Calabria στην Ιταλία (7,5 εκατομμύρια επιβάτες) και δύο λιμάνια στην Ελλάδα, τα Παλούκια Σαλαμίνας και το Πέραμα (με 5,7 εκατομμύρια επιβάτες το καθένα).
Και τα 20 κορυφαία λιμάνια κατέγραψαν ουσιαστική πτώση το 2020. Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στο Calais στη Γαλλία (-61% σε σύγκριση με το 2019), χάνοντας 7 θέσεις στην κατάταξη για το 2020.
Ομοίως, το Ελσίνκι (Φινλανδία), ο Πειραιάς (Ελλάδα), το Ταλίν (Εσθονία), το Χέλσινγκμποργκ (Σουηδία) και το Χέλσινγκορ (Ελσινόρη, Δανία) σημείωσαν μείωση του αριθμού των επιβατών κατά περισσότερο από το μισό κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Στο άλλο άκρο της κλίμακας, η Piombino (Ιταλία) κατέγραψε τη μικρότερη πτώση (-8,3%), αν και ακόμη σημαντική.
Latest News
ΟΛΘ: Στο Υπερταμείο από το ΤΑΙΠΕΔ «πέρασε» το ποσοστό 7,27%
Το ποσοστό 7,27% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ που ελέγχεται εμμέσως από το Ελληνικό Δημόσιο δεν μεταβάλλεται
Στην αντεπίθεση ο Σαββίδης – Αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ στα 28,8 ευρώ
Συνέχισε τις αγορές μετοχών του ΟΛΘ η Belterra συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη – Πως αποκωδικοποιούν αναλυτές τη νέα κίνηση στην δημόσια προσφορά των Dreyfus
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση