
Στοχευμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή νέων ελληνικών προορισμών στις αγορές της Σκανδιναβίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και του Λουξεμβούργου υλοποίησαν το προηγούμενο διάστημα οι υπηρεσίες ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ για το 2021-2022.
Συγκεκριμένα, η υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, συμμετείχε ως χορηγός/partner στην B2B εκδήλωση «Travel News Market 2021», που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Στοκχόλμης στις 11 Νοεμβρίου.
Σκοπός της διοργάνωσης, που φέτος πραγματοποιήθηκε για πέμπτη φορά μετά την περσινή αναβολή της λόγω πανδημίας, ήταν η αναζήτηση νέων προτάσεων και τουριστικών προϊόντων, σε δημοφιλείς για τους Σκανδιναβούς προορισμούς, όπως είναι και η Ελλάδα. Σε αυτήν συμμετείχαν περισσότερα από 800 στελέχη της τοπικής τουριστικής αγοράς (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, experts, buyers κ.ά.), δημοσιογράφοι τοπικών ΜΜΕ, καθώς και εκπρόσωποι εθνικών οργανισμών τουρισμού από 30 χώρες και 119 διεθνείς εταιρείες του κλάδου.
Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, Παύλος Μούρμας, είχε συναντήσεις με εκπροσώπους των T.Os Apollo, Trawell, Sembo-Stena Line, Ticket Privatresor και Don Orient Tours, αλλά και με δέκα νέους συνεργάτες και πρακτορεία, στη διάρκεια των οποίων συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω συνεργασίας, η ένταξη νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα τους και η συμμετοχή τους σε ταξίδια εξοικείωσης στην Ελλάδα εντός του 2022.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης προβαλλόταν το προωθητικό βίντεο «All you want is Greece», ενώ το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε και ο πρέσβης της Ελλάδας στην Σουηδία, Ανδρέας Φρυγανάς, ο οποίος συνομίλησε με τους παρευρισκόμενους για τουριστικά θέματα.
Εξάλλου, η υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνέχεια των διαδικτυακών σεμιναρίων για την Χαλκιδική (8 Απριλίου), την Κρήτη (18 Μαΐου) και τα Ιόνια νησιά (8 Ιουνίου), πραγματοποίησε σειρά νέων webinars για 185 τουριστικούς πράκτορες σε Ολλανδία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο, με στόχο την ενδυνάμωση και διαφοροποίηση των κλασικών προορισμών όπως η Κως και την προβολή εναλλακτικών τουριστικών προορισμών, όπως ο Βόλος-Πήλιο και η Ήπειρος.
Οι παρουσιάσεις ανέδειξαν τη διαφοροποίηση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος, τις εμπειρίες που προσφέρονται στους επισκέπτες, τις υποδομές κάθε προορισμού, καθώς και τις προτάσεις βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ δόθηκε έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, ώστε να αναδειχθεί το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν που δημιουργεί και προστιθέμενη αξία για την χώρα.
Ειδικότερα στις 7 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε σεμινάριο (webinar) για την Κω με την υποστήριξη του τοπικού Δήμου, με τον προορισμό να παρουσιάζουν η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Σ. Βλάχου, οι εκπρόσωποι του Δήμου, Κ. Κανταρτζή και Κ. Σουράσης, η Πρόεδρος της Ένωσης Οινοπαραγωγών Νήσων Αιγαίου, Μ. Τριανταφυλλοπούλου, ο Αλ. Ζαφειρόπουλος από την Ένωση Ξενοδόχων του νησιού και η πρωταθλήτρια ποδηλασίας, Τ. Τουμπάζη.
Στις 5 Οκτωβρίου διοργανώθηκε το webinar για την περιοχή του Βόλου και του Πηλίου με την υποστήριξη του Δήμου Βόλου, όπου για τον προορισμό και τις δυνατότητες που προσφέρει μίλησαν ο Γ. Παπαμακάριος από τον Δήμο, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, Γ. Ζαφείρης, ο ειδικός γαστρονόμος, Β. Ασδεράκης, καθώς και οι Π. Χαραλάμπους και Θ. Παντές, εκπρόσωποι εταιρειών activities.
Τέλος, στις 4 Νοεμβρίου υλοποιήθηκε το ειδικό webinar για την Ήπειρο με την υποστήριξη της Περιφέρειας Ηπείρου, όπου έλαβαν μέρος ο Κ. Ακρίβος και η Β. Ηγουμενίδου εκ μέρους της Περιφέρειας, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων, Στ. Σιούτης, ο εκπρόσωπος εταιρείας δραστηριοτήτων Α. Παπαευθυμίου και η Κ. Χούμη από το Λαογραφικό Μουσείο Τζουμέρκων.
Τα webinars υποστηρίζονται από την ειδική πλατφόρμα της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών www.linktogreece.com, που λειτουργεί ως χώρος online επαγγελματικών συναντήσεων παρουσιάζοντας παράλληλα προωθητικό υλικό προορισμών, φορέων και επιχειρήσεων, ενώ το προσεχές διάστημα προγραμματίζονται και νέα σεμινάρια για την προβολή άλλων ελληνικών προορισμών καθώς και περισσότερων εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Ποιοι τουρίστες προτιμούν την Ελλάδα - Πόσα ξόδεψαν πέρυσι
Ακόμη μια χρονιά με υψηλές επιδόσεις κατέγραψε ο ελληνικός τουρισμός - Το 2024 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 5,4% και διαμορφώθηκαν στα 21,7 δισ. ευρώ

Μπαράζ επενδύσεων από την Hilton - Ανοίγει τρία νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα
Στο τουριστικό προϊόν της Αθήνας επενδύει η Hilton - Για ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα μίλησε ο επικεφαλής της εταιρείας

Τριπλό ρεκόρ για τον τουρισμό στην Αθήνα - Οι επισκέπτες, οι τιμές στα ξενοδοχεία και οι ξένες αλυσίδες
Άγγιξαν τα 8 εκατομμύρια οι ξένοι επισκέπτες στην Αθήνα, ενώ 11 επιπλέον διεθνή ξενοδοχεία εισήλθαν στην πρωτεύουσα

Ξαναγράφοντας το τουριστικό στόρι της Σαντορίνης - Τα 6 βήματα για να αλλάξει πίστα
Οι προκλήσεις για τη Σαντορίνη και πώς μπορεί να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν - Έρευνα του Ινστιτούτου ΕΝΑ

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Μπαλλιάν ανακαινίζει το ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental
Στα 43,7 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ-ΜΠΑΛΙΑΝ
![Τουρισμός: Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα της σεζόν [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/tourismos-600x401.jpg)
Τα απανωτά ρεκόρ και ο αστερίσκος της Σαντορίνης – Το στοίχημα του τουρισμού [πινακες]
Αβεβαιότητα προκαλεί η σεισμική δραστηριότητα στη Σαντορίνη - Τι εκτιμούν παράγοντες του τουρισμού για την πορεία της φετινής σεζόν

Στον Προκοπίου περνά ο έλεγχος του Αστέρα Βουλιαγμένης - Το χρονικό του deal
Ο Έλληνας εφοπλιστής εξαγοράζει σύμφωνα με πληροφορίες το υπόλοιπο 77% του Αστέρα Βουλιαγμένης από τους Άραβες μετόχους της Jermyn Street Real Estate Fund
![Αεροδρόμια: «Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Άνοδος 12,6% τον Ιανουάριο του 2025 [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_touristas_aerodromio-600x352.png)
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο [πίνακες]
Τι δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την κίνηση στα αεροδρόμια

Πόσα κερδίζει η Κέρκυρα από την κρουαζιέρα - Τι βαθμό βάζουν οι τουρίστες στο νησί
Τα οφέλη στην τοπική οικονομία από την κρουαζιέρα αποτυπώνει μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο του ΟΛΚΕ στην Κέρκυρα

Πόση αύξηση θα πάρουν 150 χιλ. εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία – Τι προβλέπει η νέα συλλογική σύμβαση
H νέα κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας στα ξενοδοχεία έχει διάρκεια 2 έτη - αφορά 10.550 περίπου επιχειρήσεις και σχεδόν 150.000 εργαζομένους