Στοχευμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή νέων ελληνικών προορισμών στις αγορές της Σκανδιναβίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου και του Λουξεμβούργου υλοποίησαν το προηγούμενο διάστημα οι υπηρεσίες ΕΟΤ Σκανδιναβίας και Κάτω Χωρών, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ για το 2021-2022.
Συγκεκριμένα, η υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, συμμετείχε ως χορηγός/partner στην B2B εκδήλωση «Travel News Market 2021», που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Στοκχόλμης στις 11 Νοεμβρίου.
Σκοπός της διοργάνωσης, που φέτος πραγματοποιήθηκε για πέμπτη φορά μετά την περσινή αναβολή της λόγω πανδημίας, ήταν η αναζήτηση νέων προτάσεων και τουριστικών προϊόντων, σε δημοφιλείς για τους Σκανδιναβούς προορισμούς, όπως είναι και η Ελλάδα. Σε αυτήν συμμετείχαν περισσότερα από 800 στελέχη της τοπικής τουριστικής αγοράς (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, experts, buyers κ.ά.), δημοσιογράφοι τοπικών ΜΜΕ, καθώς και εκπρόσωποι εθνικών οργανισμών τουρισμού από 30 χώρες και 119 διεθνείς εταιρείες του κλάδου.
Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας, Παύλος Μούρμας, είχε συναντήσεις με εκπροσώπους των T.Os Apollo, Trawell, Sembo-Stena Line, Ticket Privatresor και Don Orient Tours, αλλά και με δέκα νέους συνεργάτες και πρακτορεία, στη διάρκεια των οποίων συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω συνεργασίας, η ένταξη νέων ελληνικών προορισμών στα προγράμματα τους και η συμμετοχή τους σε ταξίδια εξοικείωσης στην Ελλάδα εντός του 2022.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης προβαλλόταν το προωθητικό βίντεο «All you want is Greece», ενώ το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε και ο πρέσβης της Ελλάδας στην Σουηδία, Ανδρέας Φρυγανάς, ο οποίος συνομίλησε με τους παρευρισκόμενους για τουριστικά θέματα.
Εξάλλου, η υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνέχεια των διαδικτυακών σεμιναρίων για την Χαλκιδική (8 Απριλίου), την Κρήτη (18 Μαΐου) και τα Ιόνια νησιά (8 Ιουνίου), πραγματοποίησε σειρά νέων webinars για 185 τουριστικούς πράκτορες σε Ολλανδία, Βέλγιο και Λουξεμβούργο, με στόχο την ενδυνάμωση και διαφοροποίηση των κλασικών προορισμών όπως η Κως και την προβολή εναλλακτικών τουριστικών προορισμών, όπως ο Βόλος-Πήλιο και η Ήπειρος.
Οι παρουσιάσεις ανέδειξαν τη διαφοροποίηση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος, τις εμπειρίες που προσφέρονται στους επισκέπτες, τις υποδομές κάθε προορισμού, καθώς και τις προτάσεις βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ δόθηκε έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, ώστε να αναδειχθεί το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν που δημιουργεί και προστιθέμενη αξία για την χώρα.
Ειδικότερα στις 7 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε σεμινάριο (webinar) για την Κω με την υποστήριξη του τοπικού Δήμου, με τον προορισμό να παρουσιάζουν η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Σ. Βλάχου, οι εκπρόσωποι του Δήμου, Κ. Κανταρτζή και Κ. Σουράσης, η Πρόεδρος της Ένωσης Οινοπαραγωγών Νήσων Αιγαίου, Μ. Τριανταφυλλοπούλου, ο Αλ. Ζαφειρόπουλος από την Ένωση Ξενοδόχων του νησιού και η πρωταθλήτρια ποδηλασίας, Τ. Τουμπάζη.
Στις 5 Οκτωβρίου διοργανώθηκε το webinar για την περιοχή του Βόλου και του Πηλίου με την υποστήριξη του Δήμου Βόλου, όπου για τον προορισμό και τις δυνατότητες που προσφέρει μίλησαν ο Γ. Παπαμακάριος από τον Δήμο, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, Γ. Ζαφείρης, ο ειδικός γαστρονόμος, Β. Ασδεράκης, καθώς και οι Π. Χαραλάμπους και Θ. Παντές, εκπρόσωποι εταιρειών activities.
Τέλος, στις 4 Νοεμβρίου υλοποιήθηκε το ειδικό webinar για την Ήπειρο με την υποστήριξη της Περιφέρειας Ηπείρου, όπου έλαβαν μέρος ο Κ. Ακρίβος και η Β. Ηγουμενίδου εκ μέρους της Περιφέρειας, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ιωαννίνων, Στ. Σιούτης, ο εκπρόσωπος εταιρείας δραστηριοτήτων Α. Παπαευθυμίου και η Κ. Χούμη από το Λαογραφικό Μουσείο Τζουμέρκων.
Τα webinars υποστηρίζονται από την ειδική πλατφόρμα της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών www.linktogreece.com, που λειτουργεί ως χώρος online επαγγελματικών συναντήσεων παρουσιάζοντας παράλληλα προωθητικό υλικό προορισμών, φορέων και επιχειρήσεων, ενώ το προσεχές διάστημα προγραμματίζονται και νέα σεμινάρια για την προβολή άλλων ελληνικών προορισμών καθώς και περισσότερων εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Πράσινο φως από επιτροπή της Βουλής στο νομοσχέδιο για τα Airbnb
Στη «σωστή κατεύθυνση» κινείται το νομοσχέδιο για τη θέσπιση προδιαγραφών στα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης τύπου Airbnb
Θεοδωρικάκος για ακύρωση Turkaegean: Η κυβέρνηση διαχρονικά προασπίζει το εθνικό συμφέρον
«Θεωρώ ότι η απόφαση είναι ισχυρή και ό,τι έχουμε να κάνουμε σε νομικό επίπεδο, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε», δήλωσε ο Τάκης Θεοδωρικάκος
Οικογένεια Χατζηλαζάρου: Μετά το «Τιτάνια» στήνουν νέα πεντάστερη μονάδα στη Ρόδο
Η οικογένεια Χατζηλαζάρου προχωρά σε νέα επένδυση 60 εκατ. ευρώ στο νησί της Ρόδου – Τα οικονομικά μεγέθη και η απόκτηση του «Τιτάνια» στην Αθήνα
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Πώς θα κινηθεί ο ελληνικός τουρισμός το 2025 - Τι αποκαλύπτουν τέσσερις μελέτες
Τουρισμός: Η Ελλάδα συνεχίζει να ανταγωνίζεται χώρες όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Κροατία
Γιατί οι τουρίστες συρρέουν στο… τοξικότερο νησί στον κόσμο
Πρόκειται για ένα ηφαιστειογενές νησί περίπου 177 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του Τόκιο
Προσθέτει «αστέρια» στις μονάδες του στην Ελλάδα ο Όμιλος Λούη
Τι σχεδιάζει ο όμιλος Λούη για τις τουριστικές επενδύσεις του στην Ελλάδα - Τι έδειξε το Ταμείο για την περσινή χρονιά
Η ΕΕ ακυρώνει το εμπορικό σήμα «Turkaegean» - Όλη η απόφαση στον ΟΤ
Το 2021 ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Τουρκίας κατέθεσε προς κατοχύρωση στο EUIPO το εμπορικό σήμα «Turkaegean»
Οι ξενοδόχοι στην αντεπίθεση: Προσφεύγουν κατά απόφασης δήμου για νέο τέλος
Το «τέλος βιώσιμης ανάπτυξης» που επιβάλει ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αποτελεί πρωτοφανή απόφαση, λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού
Nέα ρεκόρ στον τουρισμό καταγράφει η Ελλάδα - Τι αναφέρει η Handelsblatt
Η αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα, η κίνηση στα αεροδρόμια από την οποία επωφελείται και η γερμανική Fraport