Ως αποτέλεσμα των αυστηρών προληπτικών μέτρων και του μειωμένου αριθμού τρένων σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, οι σιδηροδρομικές μεταφορές μειώθηκαν σημαντικά στην ΕΕ .
Όπως αναφέρει η Eurostat, οι εμπορευματικές μεταφορές επηρεάστηκαν από αυτούς τους περιορισμούς σε πολύ μικρότερο βαθμό από τις μεταφορές επιβατών, οι οποίες στο μειώθηκαν σχεδόν στο μισό μεταξύ 2019 και 2020 (-46%) φτάνοντας τα 223 δισεκατομμύρια επιβατοχιλιόμετρα .
Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι μειώσεις το δεύτερο και το τέταρτο τρίμηνο του 2020 (-74% και -54% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019).
Το 2020, οι επιδόσεις των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΕ μειώθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με το 2019 (σε τονοχιλιόμετρα ), με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 να είναι το πιο επηρεασμένο (-15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019). Ωστόσο, το τελευταίο τρίμηνο του 2020 κατέγραψε ελαφρά αύξηση σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (+6%).
Όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ ανέφεραν σημαντικές μειώσεις στον αριθμό των επιβατών που μεταφέρθηκαν σιδηροδρομικώς το 2020. Οι μεγαλύτερες μειώσεις καταγράφηκαν στην Ιρλανδία (-64%), την Ιταλία (-57%) και την Ελλάδα (47,9%).
Μεταξύ των υπόλοιπων κρατών μελών της ΕΕ, σε επτά μειώθηκαν κατά περισσότερο από 40% την ίδια περίοδο. Σε εννέα κράτη μέλη της ΕΕ, σημειώθηκε πτώση μεταξύ 30% και 40%.
Η Εσθονία, η Ρουμανία και η Βουλγαρία κατέγραψαν τις χαμηλότερες μειώσεις με -29%, -28% και -21%, αντίστοιχα.
Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές επηρεάστηκαν λιγότερο από την COVID-19. Εκφρασμένα σε τόνους, πέντε κράτη μέλη της ΕΕ και η Νορβηγία κατέγραψαν αύξηση το 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Ιρλανδία κατέγραψε την υψηλότερη ανάπτυξη (+30%), ακολουθούμενη από τη Βουλγαρία (+19%).
Αντίθετα, υψηλή μείωση παρατηρήθηκε στη Λετονία (-42%), ακολουθούμενη από την Εσθονία (-26%), το Λουξεμβούργο (-18%), την Ισπανία (-17%) και τη Ρουμανία (-16%). Σε απόλυτες τιμές, η Γερμανία ήταν η χώρα με τη μεγαλύτερη μείωση στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές, με πτώση 20 εκατομμυρίων τόνων το 2020 σε σύγκριση με το 2019. Ακολούθησε η Λετονία με μείωση 17 εκατομμυρίων τόνων την ίδια περίοδο.
Latest News
Πώς η διαφορετικότητα θα δημιουργούσε πλούτο αλλά απέτυχε
Μια επιδραστική μελέτη της McKinsey το 2015 έβρισκε σύνδεση μεταξύ κερδοφορίας και ποικιλομορφίας στελεχών
Reuters: Πώς μια θυγατρική γερμανικής εταιρείας βοηθά τη Ρωσία στην παράκαμψη των κυρώσεων
Η Heinrich Tapp Rus παρείχε «παράλληλες εισαγωγές» σε εταιρείες στις οποίες η ΕΕ έχει επιβάλει κυρώσεις σημειώνει το Reuters.
Ποιοι τεχνολογικοί γίγαντες υποστηρίζουν με γενναιόδωρες χορηγίες τον Τραμπ
Ηγέτες αμερικανικών επιχειρήσεων έκαναν γενναίες δωρεές στο ταμείο για την επανεκλογή του Τραμπ
Το δημόσιο χρέος της G7 - Η βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας [γραφήματα]
Το τεράστιο χρέος που έχουν συσσωρεύσει οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, έχει αρχίσει να προκαλεί νευρικότητα
Σε ένα πράγμα συμφωνούν Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί - Τι φοβούνται οι αναλυτές
Και τα δύο κόμματα συγκλίνουν όλο και περισσότερο στη σκληρή γραμμή απέναντι στην Κίνα και στις κινεζικές εταιρείες
Οι αγορές δίνουν 100% πιθανότητες για μείωση των αμερικανικών επιτοκίων μέχρι τον Σεπτέμβριο
Ένα μήνα πριν οι πιθανότητες για μείωση των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο ήταν περίπου 70%
Μια δεύτερη θητεία Τραμπ θα βλάψει τον παγκόσμιο πληθωρισμό - Τι λένε οι αναλυτές
Οι πολιτικές που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Τραμπ αυξάνουν το κόστος διεθνώς
Θα ακολουθήσει ΗΠΑ και ΕΕ στους δασμούς για κινεζικά EV η Βρετανία;
Ο υπουργός Επιχειρήσεων Τζόναθαν Ρέινολντς βρίσκεται σε συνομιλίες με τη βιομηχανία για τα επόμενα βήματα
Στο στόχαστρο η Deutsche Bank για λογιστικές «αλχημείες»
Σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, η Deutsche Bank δεν ακολούθησε τα διεθνή λογιστικά πρότυπα όσον αφορά τον ισολογισμό του 2019
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούνιο
Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ, εξαιρουμένων των οχημάτων και του φυσικού αερίου, αυξήθηκαν κατά 0,8%, με εκτιμήσεις +0,2%