Ως αποτέλεσμα των αυστηρών προληπτικών μέτρων και του μειωμένου αριθμού τρένων σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, οι σιδηροδρομικές μεταφορές μειώθηκαν σημαντικά στην ΕΕ .
Όπως αναφέρει η Eurostat, οι εμπορευματικές μεταφορές επηρεάστηκαν από αυτούς τους περιορισμούς σε πολύ μικρότερο βαθμό από τις μεταφορές επιβατών, οι οποίες στο μειώθηκαν σχεδόν στο μισό μεταξύ 2019 και 2020 (-46%) φτάνοντας τα 223 δισεκατομμύρια επιβατοχιλιόμετρα .
Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι μειώσεις το δεύτερο και το τέταρτο τρίμηνο του 2020 (-74% και -54% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019).
Το 2020, οι επιδόσεις των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών της ΕΕ μειώθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με το 2019 (σε τονοχιλιόμετρα ), με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 να είναι το πιο επηρεασμένο (-15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019). Ωστόσο, το τελευταίο τρίμηνο του 2020 κατέγραψε ελαφρά αύξηση σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (+6%).
Όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ ανέφεραν σημαντικές μειώσεις στον αριθμό των επιβατών που μεταφέρθηκαν σιδηροδρομικώς το 2020. Οι μεγαλύτερες μειώσεις καταγράφηκαν στην Ιρλανδία (-64%), την Ιταλία (-57%) και την Ελλάδα (47,9%).
Μεταξύ των υπόλοιπων κρατών μελών της ΕΕ, σε επτά μειώθηκαν κατά περισσότερο από 40% την ίδια περίοδο. Σε εννέα κράτη μέλη της ΕΕ, σημειώθηκε πτώση μεταξύ 30% και 40%.
Η Εσθονία, η Ρουμανία και η Βουλγαρία κατέγραψαν τις χαμηλότερες μειώσεις με -29%, -28% και -21%, αντίστοιχα.
Οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές επηρεάστηκαν λιγότερο από την COVID-19. Εκφρασμένα σε τόνους, πέντε κράτη μέλη της ΕΕ και η Νορβηγία κατέγραψαν αύξηση το 2020 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Ιρλανδία κατέγραψε την υψηλότερη ανάπτυξη (+30%), ακολουθούμενη από τη Βουλγαρία (+19%).
Αντίθετα, υψηλή μείωση παρατηρήθηκε στη Λετονία (-42%), ακολουθούμενη από την Εσθονία (-26%), το Λουξεμβούργο (-18%), την Ισπανία (-17%) και τη Ρουμανία (-16%). Σε απόλυτες τιμές, η Γερμανία ήταν η χώρα με τη μεγαλύτερη μείωση στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές, με πτώση 20 εκατομμυρίων τόνων το 2020 σε σύγκριση με το 2019. Ακολούθησε η Λετονία με μείωση 17 εκατομμυρίων τόνων την ίδια περίοδο.
Latest News
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους
Τραμπ: Ανακοίνωσε την δημιουργία ειδικής υπηρεσίας για τη συλλογή δασμών
Η ανάρτηση του Ντόναλντ Τραμπ στο Truth Social
Jack Daniel's: Ο λόγος που απολύει 600 εργαζόμενους
Τα σχέδια για απολύσεις του παραγωγού ουίσκι έρχονται λίγες ημέρες μετα την «σύσταση» του Γενικού Χειρουργού των ΗΠΑ ότι τα αλκοολούχα θα πρέπει να φέρουν προειδοποίηση για τους κινδύνους καρκίνου