Ο κολοσσός αθλητικών ειδών Nike κάνει ένα μεγάλο βήμα στο Metaverse.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι συνεργάζεται με τη Roblox για τη δημιουργία ενός εικονικού κόσμου που ονομάζεται Nikeland στην διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών της Roblox.

Ο εικονικός κόσμος περιλαμβάνει κτίρια και γήπεδα στα οποία οι παίκτες της Nike θα μπορούν να διαγωνίζονται σε διάφορα μίνι-παιχνίδια, με την πρόσβαση αρχικά να ελεύθερη.

Η εταιρεία σχεδιάζει τελικά να ενσωματώσει στιγμές που μιμούνται τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα. Τα παραδείγματα μπορεί να περιλαμβάνουν μια εκδήλωση κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου ή έναν αγώνα ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια του Super Bowl.

Τα άτομα με επιταχυνσιόμετρα στις φορητές συσκευές τους θα μπορούν να χρησιμοποιούν πραγματικές κινήσεις για να ενισχύσουν το διαδικτυακό τους παιχνίδι. Για παράδειγμα, μπορείτε να μετακινήσετε το σώμα σας πηδώντας ψηλά, και αυτό θα μεταφερθεί στον εικονικό κόσμο.

Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να εισέλθουν σε έναν ψηφιακό εκθεσιακό χώρο για να ντύσουν το avatar τους με Nike και να δουν τις τελευταίες προσφορές προϊόντων της εταιρείας.

Τα είδη θα μπορούσαν να διαμορφωθούν σύμφωνα με τα πραγματικά προϊόντα Nike που προσφέρονται ή από παλαιότερες εκδόσεις. Η Nike θα μπορούσε επίσης να παρουσιάσει μελλοντικά προϊόντα ή να επιτρέψει στα παιδιά να συνδημιουργούν αντικείμενα.

Η Nike προετοιμάζεται αθόρυβα για το metaverse καταθέτοντας επίσης πρόσφατα μια σειρά από νέα εμπορικά σήματα που δείχνουν την πρόθεσή της να κατασκευάσει και να πουλήσει εικονικά πάνινα παπούτσια και ρούχα με την επωνυμία Nike.

Η κίνηση δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος John Donahoe υπηρέτησε στο παρελθόν ως διευθύνων σύμβουλος του eBay και του Servicenow , και ανέλαβε καθήκοντα πέρυσι με αποστολή να μεταμορφώσει την εταιρεία. Πολλοί περίμεναν ότι θα αξιοποιήσει τις τεχνολογικές του ρίζες .

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης