Προσκλητήριο στους ψηφιακούς νομάδες (Digital Nomads), τους ανθρώπους δηλαδή που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο διατηρώντας παράλληλα την επαγγελματική τους ζωή μέσα από την εξ αποστάσεως εργασία, να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα, απευθύνει η Marketing Greece, με όχημα τη δράση «Work From Greece» και τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα που την πλαισιώνει.
Μάλιστα, όπως τονίζει σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διευθύνουσα σύμβουλος της MG, Ιωάννα Δρέττα, η Ελλάδα έχει τη δυναμική, αλλά και τις προϋποθέσεις να διεκδικήσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού των Digital Nomads. «Εκ φύσεως, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, το κλίμα, η γαστρονομία, οι βιωματικές εμπειρίες, αποτελούν βασικά στοιχεία προσέλκυσης ενδιαφέροντος. Προσθετικά σε αυτά, είναι το σχετικά χαμηλό κόστος ζωής συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες», αναφέρει.
Μέσω της δράσης «Work From Greece», όπως τονίζει η Ιωάννα Δρέττα, επιδιώκεται να δημιουργηθεί ένα κεντρικό σημείο επαφής, όπου οι εν δυνάμει ψηφιακοί νομάδες, όπως εξηγεί, »θα μπορούν να λαμβάνουν χρηστικές, χρήσιμες και αξιόπιστες πληροφορίες, inspirational tips και περιεχόμενο, contact points με τα υπάρχοντα communities, αλλά και λύσεις μέσα από την ενσωμάτωση υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του εν λόγω κοινού».
Διαβάστε επίσης:Έρχεται η βίζα για τους ψηφιακούς νομάδες – Τι προβλέπει το σχέδιο νόμου
Η πρωτοβουλία «Work From Greece», που τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αποτελεί το πρώτο βήμα προσέγγισης των Digital Nomads που, όπως τονίζεται, δεν περιορίζονται σε μια συγκεκριμένη αγορά, αλλά δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο.
Εστιάζοντας στα οφέλη που προκύπτουν για την Ελλάδα από την έλευση των ψηφιακών νομάδων, η κυρία Δρέττα υπογραμμίζει ότι το όφελος από τους Digital Nomads μπορεί να είναι πολλαπλό για τη χώρα μας και να αποτελέσει ένα σημαντικό μοχλό ανάπτυξης. Επιπρόσθετα, εξηγεί, η προοπτική κάποιοι από τους Digital Nomads να εγκατασταθούν στην Ελλάδα, θα ενισχύσει την προσέλκυση ταλέντων (talent density) στη χώρα μας, αλλά και την επιχειρηματικότητα, μέσα από την επαγγελματική τους δραστηριοποίηση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Τουρισμός και βιομηχανία δεν βρίσκουν εργαζομένους - «Διαβατήριο» η εξειδίκευση
Το πρόβλημα στην αγορά εργασίας καταγράφεται εντονότερο στον δευτερογενή τομέα (71%) καθώς και στον τουρισμό (64%)
Βρίσκουν νόημα οι εργαζόμενοι στην εργασία τους; - Γιατί 1 στους 3 βλέπουν προς την έξοδο
Οι εργαζόμενοι περιμένουν ότι η εργασία τους, θα τους προσφέρει περισσότερα - Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η σχέση τους με τους εργοδότες
Ιταλία: Πιλοτική εφαρμογή της τετραήμερης εργασίας
Ξεκινά σε υπουργεία και δημόσιους οργανισμούς στην Ιταλία
Πόσο ταιριάζουν οι δεξιοτήτες με την εργασία και την αγορά - Τι ζητούν οι εργοδότες
Αποκαλυπτική για την εργασία η έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητήριου που αφορούσε και τις ανάγκες των εργοδοτών
Ποιοι θα βρουν δουλειά όταν η ΑΙ επικρατήσει στην αγορά εργασίας
H AI θα εξαλείψει θέσεις εργασίας σύμφωνα με την Manpower - Οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης για όσους αναβαθμίζουν τις δεξιότητές τους