
Στην απόφαση της μείωσης των ποσών που θα δαπανήσουν για διαφήμιση τα ερχόμενα Χριστούγεννα οδηγούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στις παραδόσεις αυτοκινήτων, αποτέλεσμα της έλλειψης ημιαγωγών. Όσα πιο λίγα αυτοκίνητα τόσο πιο λίγοι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν τους υποψήφιους πελάτες στους εκθεσιακούς χώρους. Πλέον, η διαφήμιση των νέων μοντέλων έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
Είναι γεγονός ότι πολλές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα σήμερα έχουν στις βιτρίνες τους αυτοκίνητα που είναι ήδη πουλημένα και δεν τα παραδίδουν στους κατόχους τους, γιατί απλά περιμένουν πρώτα την αντικατάστασή τους. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και οι dealers δεν παραδίδουν τα ελάχιστα αυτοκίνητα που έχουν στη διάθεσή τους, γιατί αν το πράξουν ουσιαστικά οι εκθέσεις τους θα μείνουν άδειες.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανία – Πόσο μείωσε την παραγωγή η έλλειψη ημιαγωγών
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε τις προηγούμενες ημέρες το Reuters, διαπιστώθηκε ότι οι διαφημίσεις στα ψηφιακά μέσα μειώθηκαν κατά περίπου 10% το προηγούμενο καλοκαίρι και το φθινόπωρο, ενώ μείωση κατά 5% υπήρξε και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Τώρα που διανύουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα παραδοσιακά για τον χώρο του αυτοκινήτου περίοδο, τίθεται το δίλλημα για το αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι dealers θα πρέπει να κάνουν διαφήμιση των νέων μοντέλων τους. Λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού και τις «αρρυθμίες» λειτουργίας πολλών εργοστασίων παραγωγής που έχουν αναστείλει αρκετές βάρδιες, η διαφήμιση αλλάζει στόχο και η μείωση των διαφημιστικών ποσών έχει τεθεί επί τάπητος.
Η εταιρεία Analytics Pathmatics διαπίστωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μείωσαν τις δαπάνες τους για ψηφιακή διαφήμιση περίπου 10% από τα τέλη Ιουλίου έως τα τέλη Οκτωβρίου, σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα πριν από την πανδημία. Μια άλλη εταιρεία ανάλυσης, η EDO, διαπίστωσε ότι οι δαπάνες στις τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν και αυτές κατά 5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Όμως παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα, σύμφωνα με την έρευνα της Pure Cars, οι έμποροι που μείωσαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες μεταξύ Μαρτίου και Αυγούστου φέτος είχαν μεγαλύτερη συνολική πτώση πωλήσεων σε σχέση με τους αντιπροσώπους που συνέχισαν την διαφήμιση. Διαπιστώθηκε ότι οι αντιπρόσωποι που μείωσαν το ποσό που δαπανούσαν για διαφημίσεις μεταξύ 50%-89% είχαν μέση πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 28%, ενώ άλλοι έμποροι που αύξησαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες είχαν πολύ μικρή πτώση.
Το σίγουρο είναι ότι η αγορά αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα. Οι παραδόσεις των περισσοτέρων μοντέλων ξεπερνούν τους 6 μήνες και σε περίπτωση που ζητηθεί επιπλέον εξοπλισμός και θα πρέπει να μπουν σε ειδική λίστα, η αναμονή φθάνει ακόμη και στους 8 μήνες. Οι περισσότεροι Έλληνες πωλητές αναφέρουν ότι οι παραγγελίες που γίνονται αυτές τις ημέρες θα ικανοποιηθούν το ερχόμενο Πάσχα. Το διάστημα είναι μεγάλο και αποθαρρύνει τους υποψήφιους αγοραστές. Από την άλλη το επόμενο κύμα της πανδημίας δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας και ουσιαστικά αναβάλλει τις όποιες αποφάσεις των καταναλωτών για αγορά νέου αυτοκινήτου…
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Πόσο θα ακριβύνει η Barbie στις ΗΠΑ;
Από τις Barbie ως τα κλιματιστικά 45 είδη αξίας 1 δισ. δολαρίων που εισάγονται στις ΗΠΑ από την Κίνα απειλούνται με τριψήφιους δασμούς

Η Μόσχα επιταχύνει την «αρπαγή» περιουσιακών στοιχείων
Το ξεφάντωμα εθνικοποιήσεων έρχεται καθώς ο Βλαντιμίρ Πούτιν φλερτάρει με δυτικές εταιρείες

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Ανεπηρέαστη από τους δασμούς Τραμπ η Renault
Απομονωμένη από την αναταραχή της βιομηχανίας, η Renault επιδιώκει να προχωρήσει από την ανάκαμψη ενισχύοντας τις πωλήσεις EV και υβριδικών

Το Πεντάγωνο τερματίζει υπηρεσίες συμβούλων αξίας 4 δισ.
Η κίνηση από το Πεντάγωνο είναι μέρος της συνεχιζόμενης εκκαθάρισης των δαπανών παροχής συμβουλών από την κυβέρνηση Τραμπ

Ο Τραμπ σχεδιάζει χωριστούς δασμούς στα εξαιρούμενα ηλεκτρονικά είδη - Δήλωση-βόμβα από Λάτνικ
«Χρειαζόμαστε τα φάρμακά μας και χρειαζόμαστε ημιαγωγούς και τα ηλεκτρονικά μας να κατασκευαστούν στην Αμερική», είπε ο Λάτνικ

Μεγάλα διεθνή συνταξιοδοτικά ταμεία βάζουν... πάγο σε επενδύσεις στις ΗΠΑ
Οι μεγάλοι θεσμικοί επενδυτές από τον Καναδά, τη Δανία και άλλες χώρες επανεξετάζουν την έκθεσή τους στην οικονομία των ΗΠΑ

Με το όπλο επ' ώμου η ΕΚΤ - Έρχεται η «Μεγάλη Πέμπτη» για επιτόκια
Σε νέα μείωση των επιτοκίων στις 17 Απριλίου από την ΕΚΤ ποντάρουν οι αγορές - Οι εκτιμήσεις Στουρνάρα

Χρειάζεται κάθε εταιρεία ένα... βουνό μετρητών όπως αυτό του Μπάφετ; - Ανάλυση Economist
Το 2024, ο βιομηχανικός όμιλος του Μπάφετ, Berkshire Hathaway, πούλησε μετοχές συνολικής αξίας 134 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Δασμοί Τραμπ: Τα πιο περιζήτητα κινεζικά προϊόντα στις ΗΠΑ – Από… ανεμιστήρες μέχρι κούκλες Barbie
Οι δασμοί Τραμπ έχουν το τίμημά τους σε όσους Αμερικανούς ελπίζουν να αγοράσουν παιχνίδια που θα πωλούνται σε υψηλότερες τιμές