Στην απόφαση της μείωσης των ποσών που θα δαπανήσουν για διαφήμιση τα ερχόμενα Χριστούγεννα οδηγούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στις παραδόσεις αυτοκινήτων, αποτέλεσμα της έλλειψης ημιαγωγών. Όσα πιο λίγα αυτοκίνητα τόσο πιο λίγοι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν τους υποψήφιους πελάτες στους εκθεσιακούς χώρους. Πλέον, η διαφήμιση των νέων μοντέλων έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
Είναι γεγονός ότι πολλές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα σήμερα έχουν στις βιτρίνες τους αυτοκίνητα που είναι ήδη πουλημένα και δεν τα παραδίδουν στους κατόχους τους, γιατί απλά περιμένουν πρώτα την αντικατάστασή τους. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και οι dealers δεν παραδίδουν τα ελάχιστα αυτοκίνητα που έχουν στη διάθεσή τους, γιατί αν το πράξουν ουσιαστικά οι εκθέσεις τους θα μείνουν άδειες.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανία – Πόσο μείωσε την παραγωγή η έλλειψη ημιαγωγών
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε τις προηγούμενες ημέρες το Reuters, διαπιστώθηκε ότι οι διαφημίσεις στα ψηφιακά μέσα μειώθηκαν κατά περίπου 10% το προηγούμενο καλοκαίρι και το φθινόπωρο, ενώ μείωση κατά 5% υπήρξε και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Τώρα που διανύουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα παραδοσιακά για τον χώρο του αυτοκινήτου περίοδο, τίθεται το δίλλημα για το αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι dealers θα πρέπει να κάνουν διαφήμιση των νέων μοντέλων τους. Λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού και τις «αρρυθμίες» λειτουργίας πολλών εργοστασίων παραγωγής που έχουν αναστείλει αρκετές βάρδιες, η διαφήμιση αλλάζει στόχο και η μείωση των διαφημιστικών ποσών έχει τεθεί επί τάπητος.
Η εταιρεία Analytics Pathmatics διαπίστωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μείωσαν τις δαπάνες τους για ψηφιακή διαφήμιση περίπου 10% από τα τέλη Ιουλίου έως τα τέλη Οκτωβρίου, σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα πριν από την πανδημία. Μια άλλη εταιρεία ανάλυσης, η EDO, διαπίστωσε ότι οι δαπάνες στις τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν και αυτές κατά 5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Όμως παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα, σύμφωνα με την έρευνα της Pure Cars, οι έμποροι που μείωσαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες μεταξύ Μαρτίου και Αυγούστου φέτος είχαν μεγαλύτερη συνολική πτώση πωλήσεων σε σχέση με τους αντιπροσώπους που συνέχισαν την διαφήμιση. Διαπιστώθηκε ότι οι αντιπρόσωποι που μείωσαν το ποσό που δαπανούσαν για διαφημίσεις μεταξύ 50%-89% είχαν μέση πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 28%, ενώ άλλοι έμποροι που αύξησαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες είχαν πολύ μικρή πτώση.
Το σίγουρο είναι ότι η αγορά αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα. Οι παραδόσεις των περισσοτέρων μοντέλων ξεπερνούν τους 6 μήνες και σε περίπτωση που ζητηθεί επιπλέον εξοπλισμός και θα πρέπει να μπουν σε ειδική λίστα, η αναμονή φθάνει ακόμη και στους 8 μήνες. Οι περισσότεροι Έλληνες πωλητές αναφέρουν ότι οι παραγγελίες που γίνονται αυτές τις ημέρες θα ικανοποιηθούν το ερχόμενο Πάσχα. Το διάστημα είναι μεγάλο και αποθαρρύνει τους υποψήφιους αγοραστές. Από την άλλη το επόμενο κύμα της πανδημίας δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας και ουσιαστικά αναβάλλει τις όποιες αποφάσεις των καταναλωτών για αγορά νέου αυτοκινήτου…
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Ξεπέρασε τις προσδοκίες η απασχόληση στις ΗΠΑ - Στο 4,1% η ανεργία
Οι αποδόσεις των ομολόγων αυξάνονται καθώς οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η Fed στις ΗΠΑ θα καθυστερήσει να μειώσει τα επιτόκια
Καλιφόρνια: Η μεγάλη φυγή των ασφαλιστικών και η προσπάθεια δελεασμού για να επιστρέψουν
Οι κανόνες που στοχεύουν να πείσουν τις ασφαλιστικές να επιστρέψουν στην Καλιφόρνια οριστικοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο
Γυρίζουν την πλάτη στην Καλιφόρνια οι ασφαλιστικές εταιρείες - Η φωτιά θα επιδεινώσει το πρόβλημα
Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες διέκοψαν την κάλυψη σε περιοχές της Καλιφόρνια μετά τις πυρκαγιές του 2017 και του 2018
«Ψήνεται» mega deal στην μόδα - Η Prada φλερτάρει με την Versace
Τι θα σημαίνει για την αγορά πολυτελείας η συμφωνία Prada με Versace - Γιατί «κόπηκε» η συμφωνία με την Tapestry και την Coach
Η Ινδία θα... πληρώσει - Οι παγκόσμιες εταιρείες αλκοόλ απαιτούν 466 εκατομμύρια δολάρια
Diageo, η Pernod Ricard και η Carlsberg, ανάμεσα στις επιχειρήσεις που ζητούν τις οφειλές από την Ινδία - Ο ρόλος της κατανάλωσης
Ποιες αναδείχθηκαν οι καλύτερες πόλεις για να ζεις το 2024 - Η θέση της Αθήνας
Στις 25 καλύτερες πόλεις του κόσμου για να ζει κανείς συμπεριλήφθηκε και η Αθήνα για το 2024 - Ποιες είναι οι χειρότερες στη λίστα
Η διώρυγα των «στεναγμών» - Ο Τραμπ ανεβάζει το θερμόμετρο για τον Παναμά [γράφημα]
Ο εκλεγμένος πρόεδρος Τραμπ μεταξύ άλλων κάνει λόγο για σημαντική αύξηση της επιρροής της Κίνας στη διώρυγα του Παναμά
Ολική ανατροπή στην αυτοκινητοβιομηχανία - Επί ποδός για τους δασμούς Τραμπ
Καμπανάκι στην αυτοκινητοβιομηχανία - Κίνδυνος να καταστούν ακριβά πολλά ανταλλακτικά αυτοκινήτων που παράγονται σε αγορές χαμηλού κόστους
Δεν φταίνε οι φόροι για τα αυξημένα δίδακτρα στα ιδιωτικά
Οι μη ακαδημαϊκές δραστηριότητες από το πιάνο μέχρι το πόλο έχουν λάβει μεγάλες επενδύσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση
Η σιωπή της Shein δεν βοηθά στην πολυπόθητη IPO - Τι συνέβη στην ακρόαση στο Λονδίνο
Εάν λάβει την έγκριση, η Shein σκοπεύει να εισαχθεί στο Λονδίνο το πρώτο εξάμηνο του έτους, με την IPO να ολοκληρώνεται και πριν το Πάσχα