Στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών support.gov.gr εντάσσεται ο e-ΕΦΚΑ, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης και βελτίωσης των ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει στους πολίτες και στις επιχειρήσεις. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr ερωτήματα σχετικά με την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ και μετά την επεξεργασία τους, να παραλαμβάνουν τις απαντήσεις τους.
Μέχρι πρόσφατα η υποβολή αιτήσεων-ερωτημάτων των συναλλασμένων για υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ που είναι αναρτημένες στο Gov.gr, εξυπηρετούνταν με επίσκεψη του πολίτη στον δικτυακό τόπο του e-ΕΦΚΑ. Η διαδικασία αυτή πλέον υποκαθίσταται από την ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένας νέος ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και τη λήψη απαντήσεων για τη χρήση του συνόλου των ψηφιακών υπηρεσιών, που είναι αναρτημένες στο Gov.gr.
Πώς λειτουργεί
• Για την υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης, ο συναλλασσόμενος επιλέγει “επικοινωνία” στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ που διατίθεται από το Gov.gr, για την οποία επιθυμεί να υποβάλλει αίτημα εξυπηρέτησης ή ερώτημα.
• Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet, ενώ ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία ενδιαφέρεται ο συναλλασσόμενος, ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία.
• Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων, ζητείται να καταχωρηθεί μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και τηλέφωνο επικοινωνίας του συναλλασσόμενου. Τα στοιχεία επικοινωνίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
• Μετά την υποβολή του αιτήματος, παραλαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) με το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης τους ερωτήματος που έχει τεθεί.
• Τα αιτήματα προωθούνται αυτόματα στα αρμόδια τμήματα των Γενικών Διευθύνσεων της Διοίκησης του e-ΕΦΚΑ, χρεώνονται άμεσα σε εξιδεικευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να παράσχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκρινίσεις ή και έγγραφα, σχετικά με τα αιτήματα ή ερωτήματα των πολιτών.
• Όταν ο εξειδικευμένος υπάλληλος ολοκληρώσει την απάντηση, ο συναλλασσόμενος λαμβάνει ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για να παραλάβει την απάντηση, από το προσωπικό αποθετήριο εξυπηρέτησης του Gov.gr.
H παραπάνω ψηφιακή υπηρεσία εντάσσεται στη συνολική στρατηγική του e-ΕΦΚΑ για αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από ψηφιακά κανάλια (σε λειτουργία 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες, επέκταση υπηρεσίας myEFKAlive, μονιμοποίηση ηλεκτρονικών ραντεβού, διάθεση ψηφιακών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ και μέσω των ΚΕΠ) καθώς και μέσω της λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555.
Latest News
Πότε καταβάλει ο e-ΕΦΚΑ τις συντάξεις Φεβρουαρίου
Οι ημερομηνίες πληρωμής από τον e-ΕΦΚΑ ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ Μισθωτών και Μη Μισθωτών
Ποιοι φορολογούμενοι πρέπει να δηλώσουν το φορολογικό διαζύγιο - 18 ερωτήσεις, απαντήσεις
Άνοιξε η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για τις χωριστές φορολογικές δηλώσεις - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι
Σε εξέλιξη η εγγραφή των υπόχρεων φορέων του Δημοσίου στο μητρώο για τις φορολογικές δηλώσεις
Οι φορείς του δημοσίου τομέα, οφείλουν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στο Μητρώο έως και 15 Ιανουαρίου 2025 στην ψηφιακή πύλη «myAADE»
ΑΑΔΕ: Διαθέσιμο από 13/1 το νέο Μητρώο Δεξαμενών Ενεργειακών Προϊόντων
Η εφαρμογή της ΑΑΔΕ στοχεύει στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των ελέγχων κατά του λαθρεμπορίου καυσίμων
Έρχεται το ψηφιακό πελατολόγιο - Ηλεκτρονικό μάτι της ΑΑΔΕ στους πελάτες επαγγελματιών
Σε ποιους κλάδους κάνει πρεμιέρα μέχρι τέλη Ιανουαρίου το Ψηφιακό Πελατολόγιο - Τι προσφέρει στους επαγγελματίες
Αντίστροφη μέτρηση για τον κατώτατο μισθό του 2025 – Ξεκινά η διαβούλευση
Ο κατώτατος μισθός για το 2025 θα αποφασιστεί την 1η Απριλίου έχοντας προηγηθεί τον Ιανουάριο η διαδικασία διαβούλευσης
Νέα εφαρμογή-όπλο της ΑΑΔΕ για την καταστολή του λαθρεμπορίου καυσίμων
Η εφαρμογή της ΑΑΔΕ αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των ελέγχων κατά του λαθρεμπορίου καυσίμων
Προχωρούν σε τετράωρη στάση εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Ζητούν παρεμβάσεις για την ασφάλεια
Σε απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Η εταιρεία ζητά από τα δικαστήρια να την κηρύξουν παράνομη και καταχρηστική
Το 2024 εργαστήκαμε για το κράτος 179 ημέρες - Τι δείχνει μελέτη του ΚΕΦίΜ [γραφήματα]
Πρόκειται για 2 ημέρες περισσότερες σε σχέση με το 2023 - Τα έσοδα από φόρους και εισφορές του 2024 είναι αυξημένα κατά 5,2%
Έρχονται τέσσερα νέα πακέτα αναδρομικών για τους συνταξιούχους εντός του 2025
Ποια είναι τα ποσά στις συντάξεις και οι δικαιούχοι από τα κομμένα των Μνημονίων, τον επανυπολογισμό της Εισφοράς Αλληλεγγύης κ.ά.