Σε ρόλο (και) μεγαλοεπενδυτή ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, δεδομένου πως περιλαμβάνεται στην ελίτ ομάδα των επιφανών αθλητών αλλά και επιχειρηματιών που μετείχαν στην αύξηση κεφαλαίου της WatchBox, η οποία έχει εξελιχτεί στην κορυφαία ηλεκτρονική πλατφόρμα αγοράς και πώλησης πολυτελών ρολογιών διεθνώς.

Μαζί με το Γιάννη Αντετοκούνμπο στη λίστα των επενδυτών που συγκέντρωσαν 165 εκατ. δολάρια για την αύξηση κεφαλαίου της WatchBox ξεχωρίζει ο Μάικλ Τζόρνταν, που ήδη ήταν γνωστός για την λατρεία του στα πολυτελή ρολόγια, οι Κρις Πολ και Ντέιβιντ Μπούκερ των Phoenix Suns, οι Μάικλ Στράχαν και Λάρι Φιτζέραλντ του αμερικανικού NFL, ο ιδιοκτήτης των Milwaukee Bucks Μαρκ Λάσρι και ο διάσημος μεγαλοεπενδυτής Μπιλ Άκμαν.

Αν και η ίδια η εταιρεία δεν έχει δώσει στοιχεία, με τη νέα αυτή εισροή κεφαλαίων η αξία της πλησιάζει το ένα δισ. δολάρια.

Σε συνέντευξη του προ ημέρων, στο CNBC, o διευθύνων σύμβουλος της WatchBox, Τζάστιν Ρέις υποστήριξε πως η εταιρεία οδεύει προς μια κερδοφόρα χρονιά με αύξηση των πωλήσεων κατά 300 εκατ. δολάρια. Μάλιστα αποκάλυψε πως η εταιρεία, που δημιουργήθηκε το 2017, σχεδιάζει μελλοντικά και τη δημόσια εγγραφή της στο χρηματιστήριο.

«Οι επενδυτές και οι συνεταίροι μας προσέρχονται από ένα ευρύ φάσμα κλάδων, από την καταναλωτική αγορά και την τεχνολογία έως το χρηματοπιστωτικό τομέα και τον επαγγελματικό αθλητισμό. Παρόλ’ αυτά όλοι μας ενωνόμαστε από την αγάπη μας για τα ρολόγια» σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Ράις, με αφορμή την επιτυχημένη εισροή νέων κονδυλίων στην εταιρεία. Μάλιστα, όπως εξήγησε, πολλοί από τους νέους επενδυτές ήταν ήδη πελάτες της εταιρείας, οπότε είχαν χτίσει μια «αυθεντική σχέση» με τη φίρμα.

Με τα νέα κονδύλια που συγκέντρωσε, η εταιρεία σκοπεύει να διευρύνει την digital πλατφόρμα της, αλλά και να ανοίξει νέα «σαλόνια» για συλλέκτες σε επιλεγμένες αμερικανικές πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Μαιάμι. Επίσης, η International WatchBox, που έχει ήδη παρουσία σε Ντουμπάι, Χονγκ Κονγκ και Ελβετία, στοχεύει επίσης να διευρύνει, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, τις δραστηριότητες της σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού.

Η WatchBox διαθέτει ένα επίλεκτο απόθεμα σε μάρκες αξίας άνω των 150 εκατ. δολαρίων. Η πλατφόρμα δεν επιτρέπει τις απευθείας συναλλαγές, αλλά αγοράζει η ίδια και εμπορεύεται πολυτελή ρολόγια από όσους επιθυμούν να τα διαθέσουν προς πώληση, επαγγελματίες ή ιδιώτες. Με τον τρόπο αυτό ελέγχει την ποιότητα και την αυθεντικότητα των προϊόντων, ώστε να προσφέρει και τη σχετική εγγύηση, πριν τα μεταπουλήσει σε νέους αγοραστές, πολλοί από τους οποίους είναι συλλέκτες, κερδίζοντας από τις προμήθειες.

Αναλυτές επισημαίνουν πως η δευτερογενής αγορά πολυτελών ειδών και στην προκειμένη περίπτωση ρολογιών έχει ενισχυθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με έκθεση της McKiney οι πωλήσεις ρολογιών από… δεύτερο χέρι ανέβηκαν στα 18 δισ. δολάρια το 2019 και εκτιμάται πως θα εκτιναχθούν έως και στα 32 δισ. δολάρια μέχρι το 2025. Μάλιστα, μέχρι τότε η αγορά των μεταχειρισμένων ρολογιών θα αναλογεί πλέον στο μισό της ευρύτερης λιανικής αγοράς ρολογιών, από το ένα τρίτο που είναι σήμερα.

Για να αντιληφθούμε περίπου το μέγεθος της αγοράς πολυτελών ρολογιών, σύμφωνα με στοιχεία της Morgan Stanley, η Rolex πούλησε πέρυσι 810.000 ρολόγια, η Patek Philippe 53.000, η Audemars Piguet 40.000 ρολόγια και η Richard Mille μόλις 4.300.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης