Σε απάντηση της με αριθμό πρωτοκόλλου 2596/09.11.2021 επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και στο πλαίσιο της ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού σχετικά με τις εξελίξεις στη δραστηριότητά της, η «ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS AEBE», παρουσιάζει τα βασικά οικονομικά μεγέθη της, σε ενοποιημένη βάση, για το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης.
Ειδικότερα, στο τρίτο τρίμηνο του 2021 σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2020:
- Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 104.271 χιλ. ευρώ έναντι 86.339 χιλ. ευρώ, παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση κατά 21%.
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ανήλθαν σε επίπεδο Ομίλου σε 3.088 χιλ. ευρώ έναντι 1.932 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 60%.
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 4.812 χιλ. ευρώ έναντι 3.878 χιλ. ευρώ, υψηλότερα κατά 24%.
- Τα κέρδη προ φόρων (EBT) παρουσίασαν την μεγαλύτερη άνοδο κατά 80% και ανήλθαν σε 2.648 χιλ. ευρώ, έναντι 1.475 χιλ. ευρώ. Σε επίπεδο εννεαμήνου, τα αντίστοιχα ενοποιημένα οικονομικά μεγέθη, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020, διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε σημαντικά στα 303.489 χιλ. ευρώ έναντι 234.905 χιλ. ευρώ, ήτοι 29% υψηλότερα.
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) αυξήθηκαν σε πολύ υψηλότερο ποσοστό, ήτοι κατά 76%, και σε απόλυτα μεγέθη διαμορφώθηκαν σε 6.127 χιλ. ευρώ έναντι 3.482 χιλ. ευρώ.
- Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ενισχύθηκαν στα 11.447 χιλ. ευρώ έναντι 9.220 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 24%.
- Τέλος, τα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν κατά 131% και έφτασαν τα 4.560 χιλ. ευρώ έναντι 1.976 χιλ. ευρώ.
Τα ανωτέρω, καθώς και οι μεταβολές στην δανειακή θέση, την κεφαλαιακή διάρθρωση και τα λοιπά βασικά μεγέθη της κατάστασης χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου και της Εταιρίας, όπως διαμορφώθηκαν κατά το γ’ τρίμηνο της χρήσης 2021, απεικονίζονται στους ακόλουθους πίνακες:
Ειδικότερα, όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εφαρμογών ανήλθαν σε 140.823 χιλ. ευρώ, αυξημένες κατά ποσοστό 37% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, αποτελούν δε το 46% του κύκλου εργασιών του Ομίλου (9Μ 2020: 44%). Στις πωλήσεις αυτές περιλαμβάνονται και αυτές, ύψους 17,6 εκατ. ευρώ, που αφορούν το επιδοτούμενο πρόγραμμα ψηφιακής μέριμνας. Παράλληλα, οι πωλήσεις της τηλεφωνίας ανήλθαν σε 58.232 χιλ. ευρώ, αυξημένες κατά 33%, με ποσοστό συμμετοχής 19% στις συνολικές πωλήσεις του Ομίλου (9Μ 2020: 19%).
Η κατηγορία των Ειδών Γραφείου παρουσίασε σταθεροποιητικές τάσεις στις πωλήσεις, στα 73.936 χιλ. ευρώ, αποτελώντας το 24% στις εργασίες του Ομίλου (9Μ 2020: 31%).
Ισχυρή μεγέθυνση παρουσίασαν οι πωλήσεις της κατηγορίας Λευκών Συσκευών, καθώς ανήλθαν σε 28.663 χιλ. ευρώ, αυξημένες κατά 131% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2020. Τέλος, οι πωλήσεις υπηρεσιών αυξήθηκαν σε 1.836 χιλ. από 1.753 χιλ. ευρώ.
Όσον αφορά τις συνέπειες που σχετίζονται με την τρέχουσα υγειονομική κρίση, η μέχρι τώρα πορεία του Ομίλου εντός του 2021 αναδεικνύει την ομαλή και ανοδική εξέλιξη των δραστηριοτήτων του με κύρια χαρακτηριστικά τη διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών, την ενίσχυση των λειτουργικών αποτελεσμάτων και τη συνεπή βελτίωση της κερδοφορίας πριν τη φορολογία. Η αγοραστική εμπειρία μέσω του plaisio.gr, το in-house τηλεφωνικό κέντρο και οι αξιόπιστες παραδόσεις από το στόλο φορτηγών Πλαίσιο δρουν, όπως πάντα, συμπληρωματικά στα καταστήματά μας.
Όσον αφορά τις αυξήσεις των τιμών της ενέργειας, είναι προφανές ότι θα επηρεάσουν το λειτουργικό κόστος του Ομίλου. Ωστόσο, το μέγεθος της εν λόγω επίπτωσης δεν μπορεί να προσδιοριστεί με ασφάλεια καθώς αναμένεται ότι θα αποκλιμακωθούν εντός του 2022.
Τέλος, η Πλαίσιο με απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της 09.11.2021 αποφάσισε την επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους της με καταβολή 0,17 ευρώ ανά μετοχή συνολικού ποσού 3.753 χιλ. ευρώ (καθαρό ποσό). Η επιτυχημένη πορεία της Πλαίσιο στη διάρκεια της πανδημίας σε
συνδυασμό με τα ισχυρά ταμειακά διαθέσιμα που υπερκαλύπτουν το τρέχον επενδυτικό πρόγραμμα των 10 εκ. ευρώ, οδήγησαν σε αυτή την απόφαση που ενισχύει την απόδοση των μετόχων της.
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»