Σε 1,4 δισ. ευρώ ανήλθαν στο εννεάμηνο φέτος οι εξαγωγές ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας, έναντι του 1,1 δισ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα (+23,7%), όπως αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).
Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές ενδυμάτων «έτρεξαν» στο προαναφερόμενο διάστημα με θετικό ρυθμό 19,2% και ανήλθαν σε 700 εκατ. ευρώ, από 582 εκατ. ευρώ το πρώτο 9μηνο του 2020, ενώ στην κλωστοϋφαντουργία παρουσίασαν ποσοστιαία αύξηση κατά 12,8% και διαμορφώθηκαν σε 330 εκατ. ευρώ. Αυξημένες κατά 47% καταγράφηκαν στο ίδιο διάστημα οι εξαγωγές του πρωτογενούς τομέα, του βαμβακιού, και ανήλθαν σε 360 εκατ. ευρώ.
Μετά το άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων, τα οποία ήταν κλειστά μέχρι και το πρώτο τρίμηνο φέτος λόγω των μέτρων που επιβλήθηκαν για την αποφυγή μετάδοσης του κορωνοϊού, «ο κλάδος ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας βρίσκεται σε ανοδική τροχιά, με όλους τους οικονομικούς δείκτες να παρουσιάζουν διψήφιο ποσοστό ανάκαμψης», υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕΕ. Συγκεκριμένα, ο δείκτης βιομηχανικής παραγωγής στο πρώτο 9μηνο φέτος και έναντι του αντίστοιχου διαστήματος πέρυσι, κατέγραψε άνοδο στην ένδυση κατά 15,2% και στην κλωστοϋφαντουργία κατά 10,8%.
Αυξημένες μεν, αλλά με μονοψήφιο ποσοστό της τάξης του 9,7%, καταγράφηκαν οι εισαγωγές στη χώρα μας στο πρώτο εννεάμηνο φέτος και συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με αυτές των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων στο +18,8% και των ενδυμάτων στο +6,6%.
Θετικό πρόσημο 23,7% παρουσίασαν στο διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2021 και οι λιανικές πωλήσεις στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, αυτές των ενδυμάτων παρουσίασαν αύξηση +24,7% και ανήλθαν σε 1,8 δισ. ευρώ.
Όπως διευκρινίζει ο ΣΕΠΕΕ, «οι λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά για τους μήνες που η αγορά ήταν σε πλήρη λειτουργία, παρουσιάζουν αύξηση κατά 9% έναντι του 2019 προ covid-19».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media