Σημαντική άνοδο στις πωλήσεις και τα κέρδη κατάγραψε στο εννεάμηνο και το τρίτο τρίμηνο του 2021 ο ΟΛΠ σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περιόδους του 2020. Οι πωλήσεις της ΟΛΠ ΑΕ, ανήλθαν σε Ευρώ 113.850 χιλ. στην περίοδο 01.01.2021‐30.09.2021 και σε Ευρώ 41.851 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2021, έναντι Ευρώ 99.381 χιλ. και Ευρώ 32.878 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2020, παρουσιάζοντας θετική μεταβολή κατά 14,56% και 27,29% αντίστοιχα.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε Ευρώ 55.781 χιλ. στην περίοδο 01.01.2021‐30.09.2021 και σε Ευρώ 22.364 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2021, έναντι Ευρώ 45.324 χιλ. και Ευρώ 15.414 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2020, παρουσιάζοντας θετική μεταβολή σε ποσοστό 23,07% και 45,09% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) της εταιρίας, που ανήλθαν σε Ευρώ 54.021 χιλ. στην περίοδο 01.01.2021‐30.09.2021 και σε Ευρώ 22.673 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο, έναντι Ευρώ 46.676 χιλ. και Ευρώ 15.580 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15,74% και 45,53% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 40.619 χιλ. στην περίοδο 01.01.2021‐ 30.09.2021και σε Ευρώ 18.180 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2021, έναντι Ευρώ 33.479 χιλ. και Ευρώ 11.187 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 21,33% και 62,51% αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε Ευρώ 38.213 χιλ. στην περίοδο 01.01.2021‐30.09.2021 και σε Ευρώ 17.375 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2021, έναντι Ευρώ 31.365 χιλ. και Ευρώ 10.519 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 21,83% και 65,18% αντίστοιχα.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 29.099 χιλ. στην περίοδο 01.01.2021‐30.09.2021 και σε Ευρώ 14.005 χιλ. κατά το Γ΄ τρίμηνο 2021, έναντι Ευρώ 23.534 χιλ. και Ευρώ 8.013 χιλ. στις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης 2020, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 23,65% και 74,79% αντίστοιχα.
Η σταδιακή έξοδος των οικονομιών από τα μέτρα περιορισμού λόγω της πανδημίας, στο δεύτερο εξάμηνο του 2021 συνέβαλε στην επανάκαμψη των φορτίων και της διακίνησης προσώπων, σχολιάζει η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ. Η επανεκκίνηση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα έγινε στο δεύτερο εξάμηνο του έτους (14, Μαΐου) και δεδομένου ότι η κρουαζιέρα σταμάτησε ολοκληρωτικά το 2020 η σύγκριση κατ’ εξαίρεση γίνεται με το 2019. Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που κατέπλευσαν στο ενιάμηνο του 2021 είναι μειωμένος κατά 43,2% έναντι του ενιαμήνου 2019 (272 έναντι 479 το 2019). Μείωση 75,6% καταγράφεται στους επιβάτες έναντι του 2019 (205.760 επιβάτες έναντι 844.673 το 2019).
Ακτοπλοΐα
Στην ακτοπλοΐα στο ενιάμηνο καταγράφεται αύξηση 8% στην επιβατική κίνηση (από 8,7 εκατ. σε 9,4 εκατ.) και 7,5% στην διέλευση οχημάτων (από 1,8 εκατ. σε 1,9 εκατ.) σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Στην περίοδο του ενιαμήνου του 2021 στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων καταγράφεται αύξηση 16,6% στη συνολική διακίνηση (από 399.285 TEU σε 465.584 TEU). Η εν λόγω αύξηση προέρχεται από αυξημένη διακίνηση στο εγχώριο φορτίο 29,2% (από 69.091 σε 89.246TEU) όσο και από αύξηση του φορτίου μεταφόρτωσης κατά 14% (από 330.194TEU σε 376.338TEU).
Στην ίδια εννεάμηνη περίοδο στο Car Terminal καταγράφηκε αύξηση κατά 48,8% (από 210.930 σε 313.809) στο σύνολο του φορτίου καθώς τόσο το εγχώριο (22,9%) όσο και το φορτίο μεταφόρτωσης αυξήθηκαν (59,8%). Στον τομέα ναυπηγοεπισκευής τα εξυπηρετούμενα πλοία στις δεξαμενές αυξήθηκαν κατά 13,7% (από 95 σε 108) στο ενιάμηνο έναντι του 2019, αλλά μείωση (8,2%) καταγράφηκε στα πλοία στη ΝΕΖ (από 207 σε 190).
Δανεισμός
Επίσης όπως ανακοινώθηκε ο συνολικός Δανεισμός της Εταιρείας ανήλθε σε Ευρώ 47,5 εκατ. την 30.09.2021, έναντι Ευρώ 50,5 εκατ. την 31.12.2020 λόγω αποπληρωμής 2 δόσεων τρεχόντων δανείων.
Τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε Ευρώ 109,7 εκατ. την 30.09.2021, έναντι Ευρώ 111,4 εκατ. την 31.12.2020. Η οικονομική ρευστότητα της Εταιρείας βρίσκεται σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο λαμβανομένου υπόψη και της αποπληρωμής του μερίσματος χρήσεως 2020 ποσού Ευρώ 10.000 χιλ. που διενεργήθηκε το γ’ τρίμηνο του 2021.
Επενδύσεις
Eπιπλέον, η επενδυτική δραστηριότητα της Εταιρείας συνεχίζεται με βάση το επιχειρησιακό της πλάνο και εντός του γ’ τριμήνου 2021 διενεργήθηκαν επενδύσεις της τάξης των 13,6 εκατ. Ευρώ έναντι 4,1 εκατ. Ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο της προηγουμένης χρήσης.
Τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν σε Ευρώ 264,9 εκατ. την 30.09.2021, έναντι Ευρώ 246,0 εκατ. την 31.12.2020.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ