
Σε μία ασυνήθιστη κίνηση προχώρησαν ο βρετανικός όμιλος εκδόσεων και εκθέσεων Informa PLC και η Shanghai Society of Naval Architects and Marine Engineers να επιλέξουν τον Ιούνιο του 2022 για την διοργάνωση της ναυτιλιακής έκθεσης Marintec China στην Σαγκάη και ενώ για τον ίδιο μήνα είχε ήδη ανακοινωθεί η διοργάνωση της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης Ποσειδώνια στην Αθήνα.
Όπως έγινε γνωστό η Marintec China, που επρόκειτο να γίνει το διάστημα 7-10 Δεκεμβρίου 2021 στη Σαγκάη, λόγω των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν στην Κίνα ως απάντηση την πανδημία του κορονοϊού, μετατέθηκε, μόλις πριν λίγες ημέρες, για τον Ιούνιο του 2022, χωρίς όμως στην ανακοίνωση να διευκρινίζεται πότε ακριβώς.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία – Κρίσιμη σύνοδος του ΙΜΟ στη «σκιά» της COP26
Πρόκειται για μία πρακτική της Marintec, που δεν συμβαδίζει με τον “κώδικα συμπεριφοράς” των διοργανωτών εκθέσεων, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των Ποσειδωνίων, καθώς είθισται να μην «συγκρούονται» οι εκθέτες μεταξύ τους. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Marintec China, πραγματοποιείται Δεκέμβριο μήνα, ανά διετία, στα «μονά» έτη (01, 03, 05, κ.λ.π..), ενώ η διεθνής ναυτιλιακή έκθεση Ποσειδώνια, πραγματοποιείται στην Αθήνα, στις αρχές κάθε Ιουνίου, ανά διετία (τα ζυγά έτη, 00, 02, 04, κ.λ.π.). Για το 2022 η έκθεση είναι προγραμματισμένη για το διάστημά 6-10 Ιουνίου 2022 μετά την ακύρωση της λόγω κορονοϊού το 2020. Μάλιστα οι έλληνες διοργανωτές δεν μετέθεσαν την έκθεση από το 2020 στο 2021, ακριβώς για να μην «πέσει» πάνω σε άλλες διεθνείς εκθέσεις αλλά αποφάσισαν να την επαναφέρουν το 2022 όπως είναι η σειρά της.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)