Σε μία ασυνήθιστη κίνηση προχώρησαν ο βρετανικός όμιλος εκδόσεων και εκθέσεων Informa PLC και η Shanghai Society of Naval Architects and Marine Engineers να επιλέξουν τον Ιούνιο του 2022 για την διοργάνωση της ναυτιλιακής έκθεσης Marintec China στην Σαγκάη και ενώ για τον ίδιο μήνα είχε ήδη ανακοινωθεί η διοργάνωση της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης Ποσειδώνια στην Αθήνα.
Όπως έγινε γνωστό η Marintec China, που επρόκειτο να γίνει το διάστημα 7-10 Δεκεμβρίου 2021 στη Σαγκάη, λόγω των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν στην Κίνα ως απάντηση την πανδημία του κορονοϊού, μετατέθηκε, μόλις πριν λίγες ημέρες, για τον Ιούνιο του 2022, χωρίς όμως στην ανακοίνωση να διευκρινίζεται πότε ακριβώς.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία – Κρίσιμη σύνοδος του ΙΜΟ στη «σκιά» της COP26
Πρόκειται για μία πρακτική της Marintec, που δεν συμβαδίζει με τον “κώδικα συμπεριφοράς” των διοργανωτών εκθέσεων, σύμφωνα με τους εκπροσώπους των Ποσειδωνίων, καθώς είθισται να μην «συγκρούονται» οι εκθέτες μεταξύ τους. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Marintec China, πραγματοποιείται Δεκέμβριο μήνα, ανά διετία, στα «μονά» έτη (01, 03, 05, κ.λ.π..), ενώ η διεθνής ναυτιλιακή έκθεση Ποσειδώνια, πραγματοποιείται στην Αθήνα, στις αρχές κάθε Ιουνίου, ανά διετία (τα ζυγά έτη, 00, 02, 04, κ.λ.π.). Για το 2022 η έκθεση είναι προγραμματισμένη για το διάστημά 6-10 Ιουνίου 2022 μετά την ακύρωση της λόγω κορονοϊού το 2020. Μάλιστα οι έλληνες διοργανωτές δεν μετέθεσαν την έκθεση από το 2020 στο 2021, ακριβώς για να μην «πέσει» πάνω σε άλλες διεθνείς εκθέσεις αλλά αποφάσισαν να την επαναφέρουν το 2022 όπως είναι η σειρά της.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς