Ανταγωνίζεται επάξια άλλες διεθνείς εταιρείες του κλάδου της και την προτιμούν μεγάλα ναυπηγεία της Ευρώπης που αναλαμβάνουν την κατασκευή πολυτελών mega yaght που ανήκουν σε δισεκατομμυριούχους επιχειρηματίες όπως ο Τζεφ Μπέζος ή ανθρώπους της τέχνης όπως ο Στίβεν Σπίλμπεργκ. Ο λόγος για την ελληνική εταιρεία MVS & Associates που ασχολείται με την κατασκευή εσωτερικών χώρων -υπερπολυτελών θαλαμηγών, άνω των 100 μέτρων μήκους και πολυτελών κτιρίων. Μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2006 από τον Μάριο Στεργίου και τον Στέφανο Μάνο και βρίσκεται μεταξύ των οκτώ κορυφαίων εταιρειών του κλάδου, παγκοσμίως, με τις παραγωγικές μονάδες της να εκτείνονται σε περισσότερα από 15.000 τετραγωνικά μέτρα – 10.000 στην Ελλάδα και 5.000 τμ στη Γερμανία. Σήμερα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η MVS, απασχολεί συνολικά πάνω από 180 άτομα μόνιμο προσωπικό.
Διαβάστε επίσης: Τζεφ Μπέζος – Αποικίες εργατών στο διάστημα και… διακοπές στη Γη για λίγους
Στην κορυφή
Η MVS συγκαταλέγεται μεταξύ των πρώτων επιλογών για τα κορυφαία ναυπηγεία όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Βορείου Ευρώπης (όπως τα γερμανικά ναυπηγεία Lurssen και τα ολλανδικά ναυπηγεία Oceanco, Amels, Feadship).
Αυτή την περίοδο μεταξύ των άλλων έργων που υλοποιεί σύμφωνα με πληροφορίες είναι κατασκευή των εσωτερικών χώρων στο νέο σκάφος μήκους 127 μέτρων του Τζεφ Μπέζος έργο που υλοποιείται στα ναυπηγεία της Oceanco της Ολλανδία.
Τελευταίο δημιούργημα της στην Ελλάδα η ολική ανακατασκευή των εσωτερικών χώρων του Mega Yacht XANA, πρώην M/Y OURANOS. Πρόκειται για ένα έργο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο 2021. Το M/Y XΑΝΑ είναι το επιτυχημένο παράδειγμα ενός σκάφους, που ναυπηγήθηκε το 1994 στα ιταλικά ναυπηγεία της CODECASA, αλλά ανακαινίστηκε πλήρως στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο ναυπηγείο Ψαρρός στο Πέραμα. Είναι δείγμα της εξαιρετικής δουλειάς που μπορεί να κάνουν οι Έλληνες τεχνίτες και τα ελληνικά ναυπηγεία συγκρινόμενα με τα μεγάλα ναυπηγεία της Βορείου Ευρώπης,, της Γερμανίας και της Ολλανδίας, τονίζουν οι άνθρωποι της MVS.
Διαβάστε επίσης: Το νέο σούπερ γιοτ του Τζεφ Μπέζος
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ολοκληρώθηκε με επιτυχία ένα τόσο σημαντικό έργο ανακατασκευής, όπως το Mega Yacht ΧΑΝΑ σε ελληνικό ναυπηγείο», δήλωσαν οι ιδρυτές της MVS, Μάριος Στεργίου και Στέφανος Μάνος. «Τέτοιου είδους έργα, συμπλήρωσαν, αναδεικνύουν την εγχώρια ναυπηγική βιομηχανία και την τεχνογνωσία των Ελλήνων, που εκ του αποτελέσματος ανταποκρίνονται σε έργα διεθνούς εμβέλειας». Οι προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει η Ελλάδα στον κλάδο κατασκευών και δη ανακατασκευών υπερπολυτελών θαλαμηγών είναι πολύ σημαντικές εκτιμούν οι ίδιοι και για να βοηθηθεί η επίτευξη αυτού του στόχου προτείνουν «την δημιουργία ενός πιο οργανωμένου πλαισίου λειτουργίας, τη δομημένη εκπαίδευση τεχνικών και στελεχών διαφόρων ειδικοτήτων και την ενίσχυση του brand name της χώρας στον συγκεκριμένο κλάδο».
Ανακαίνιση
Στο πλαίσιο των εργασιών ανακαίνισης, που ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2018, η θαλαμηγός αποξηλώθηκε πλήρως και επανακατασκευάστηκε. H MVS ασχολήθηκε εξ ολοκλήρου με την κατασκευή και τοποθέτηση των εσωτερικών χώρων του πλοίου, καθώς και μέρος των εξωτερικών χώρων, υλοποιώντας την αρχιτεκτονική μελέτη του γραφείου AMK Architecture & Design. Η προκατασκευή και κατασκευή του έργου έγινε εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της MVS, στο Κρυονέρι, βάση της κατασκευαστικής εμπειρίας που διαθέτει η εταιρεία σε υπερπολυτελείς κατασκευές θαλαμηγών.
Την ναυπηγική μελέτη ανέλαβε το τεχνικό γραφείο της Navinco Naval Architects και την αρχιτεκτονική η AMK Architecture and Design. Την επίβλεψη είχε ο καπετάνιος κ. Τάσος Κεραμιδάς.
Το σκάφος διαθέτει σύγχρονο στιλ και μίνιμαλ αισθητική εσωτερικά και εξωτερικά, ενώ η επέκταση της πρύμης, του έδωσε νέο μήκος 45 μέτρων από 40,3 μέτρα προσθέτοντας ένα καινούργιο χώρο garage, πλατφόρμα κολύμβησης, καθώς και άνετους εξωτερικούς χώρους φαγητού και χαλάρωσης στα υπόλοιπα καταστρώματα. Συγχρόνως το προφίλ του πλοίου άλλαξε ριζικά με ένα καινούργιο rollbar στο sun deck, με στόχο να παραπέμπει στο Χ από το νέο όνομα του σκάφους XANA. Το M/Y XANA μπορεί να φιλοξενήσει 12 επισκέπτες σε 6 ευρύχωρες καμπίνες και επιπλέον πλήρωμα 8 ατόμων.
Latest News
Έφυγε από τη ζωή ο Δημήτρης Χαΐτογλου - Ο άνθρωπος πίσω από τον «Μακεδονικό Χαλβα»
Ήταν πρόεδρος της βιομηχανίας τροφίμων Αφοί Χαΐτογλου ΑΒΕΕ - Ιδρύθηκε το 1924 στη Θεσσαλονίκη και είχε την μορφή οικοτεχνίας στο κέντρο της πόλης
Περιουσίες με… βαριά ιστορία μένουν στα αζήτητα – Ψάχνουν αγοραστή, αλλά δεν βρίσκουν
Οι πλειστηριασμοί έφθασαν για ιστορικά ακίνητα που έγραψαν ιστορία - Από τον Πύργο του Ανδρέα Βγενόπουλου στην Εκάλη μέχρι την κατοικία Μουσείο του Εμφιετζόγλου
Βαρδής Βαρδινογιάννης: «Πενήντα χρόνια που καθόρισαν τη ζωή μου…» - Ο απολογισμός του ηγέτη της Motor Oil
Η πετρελαϊκή κρίση του ’73, η ένταξη στην ΕΟΚ, η Saudi Aramco, το ΧΑ και οι ΑΠΕ – Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης θυμάται…
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Πώς ο Βαρδής Βαρδινογιάννης έχτισε την αυτοκρατορία της Motor Oil
Ο όμιλος που διοικούσε ο Βαρδής Βαρδινογιάννης - Το deal με Ελλάκτωρ - Οι ΑΠΕ, η ηλεκτροπαραγωγή και το υδρογόνο
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Έφυγε από τη ζωή ο σπουδαίος επιχειρηματίας
Με ανιδιοτελή διάθεση για προσφορά στον τόπο και το κοινό καλό, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ξεχώρισε για τη βαθιά του αγάπη στην πατρίδα και τον συνάνθρωπο
Από το deal με την Walmart στη φιλοξενία του Σταϊνμάιερ – Το «αποτύπωμα» της οικογένειας Κίκιζα
Η οικογένεια Κίκιζα έχει πολυετή παρουσία στο επιχειρείν – Από τα ζυμαρικά Μέλισσα στο ελαιόλαδο με την Terra Creta
Από το αμπέλι μέχρι την πολιτική: Η συναρπαστική ζωή του Γιάννη Μπουτάρη
Οραματιστής, ανεξάντλητος, απολαυστικός, όπως και τα κρασιά του, ο κυρ-Γιάννης Μπουτάρης πέθανε στα 82 του - Το ταξίδι του από τους αμπελώνες στον Δήμο Θεσσαλονίκης
Από τον Φιξ στις μικροζυθοποιίες: Οι «εμφύλιοι» και οι στρατηγικές που σημάδεψαν την αγορά μπίρας
Πλούσια σε ανταγωνισμούς και πάθη η ιστορία της αγοράς μπίρας στην Ελλάδα – Τα γεγονότα σταθμοί στην 150 πορεία της