
Εντυπωσιακούς ναύλος, εξασφάλισε για ένα από τα πλοία της η Euroseas Ltd. H εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Αριστείδη Πίττα ναύλωσε σε δυο διαδοχικές ναυλώσεις το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V. «Synergy Oakland», μεταφορικής ικανότητας 4.253 TEU που κατασκευάστηκε το 2009.
Στην πρώτη ναύλωση διάρκειας δυο έως τριών μηνών που ξεκινάει το διάστημα από 5-15 Ιανουαρίου ο ναύλος ανέρχεται σε 130.000 δολ την ημέρα, ενώ στη συνέχεια το πλοίο θα απασχοληθεί σε άλλη ναύλωση για περίοδο τουλάχιστον σαράντα οκτώ και κατ’ ανώτατο όριο πενήντα ενός μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με ημερήσιο ναύλο 42.000 δολ , που αρχίζει το αργότερο στις 15 Απριλίου όταν το πλοίο θα παραδοθεί, από τον προηγούμενο ναυλωτή του.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε, μεταξύ άλλων ότι οι πολύ κερδοφόρες νέες ναυλώσεις για το «Synergy Oakland», αντικατοπτρίζουν την εξαιρετική δύναμη της αγοράς. ενώ παρέχουν επίσης εξασφαλισμένη απασχόληση για τουλάχιστον τέσσερα επιπλέον έτη. Ως αποτέλεσμα αυτών των ναυλώσεων, το M/V «Synergy Oakland» αναμένεται να συνεισφέρει στα EBITDA της Euroseas, περίπου 11,5 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 και περίπου 12 εκατ. δολ. ετησίως κατά τη διάρκεια καθενός από τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η συνολική συνεισφορά στα EBITDA ανέρχεται σε περίπου 57 εκατ. δολ. ή περίπου 7,80 δολ ανά μετοχή, κατά τη διάρκεια των νέων ναυλώσεων.
Τόσο η αξία του ναύλου, όσο και η διάρκεια των παραπάνω ναυλώσεων είναι ενδεικτικές της ισχύος και της ανάκαμψης της αγοράς από μια ελαφρά διόρθωση που είχαμε τον τελευταίο μήνα, συμπλήρωσε ο κ. Πίττας.


Latest News

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί