
Με επιτυχία παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) η Capital Product Partners, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη. Πρόκειται για το LNGC «Adamastos» μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάσθηκε το 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Διαθέτει τις πιο σύγχρονες κύριες μηχανές διπλού καυσίμου Hyundai WinGD 5X72DF, με δυνατότητα να αναπτύσσουν ταχύτητα 19,5 κόμβων. Συγκριτικό πλεονέκτημα των μηχανών αποτελούν οι μειωμένες εκπομπές καυσαερίων, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου (NOx) και του θείου (SΟx). Επιπλέον, το σύστημα διοχέτευσης αέρα στη γάστρα (air lubrication) μειώνει την τριβή με το νερό και επιτυγχάνει σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και καυσίμων, ενώ η δυνατότητα επανυγροποίησης του φυσικού αερίου επιτρέπει τη μεγιστοποίηση του μεταφερόμενου φορτίου με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Το ADAMASTOS είναι χρονοναυλωμένο στην Engie για περίοδο έως επτά χρόνια. Το πλοίο αποκτήθηκε έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλαίσιο της συμφωνίας άσκησης του δικαιώματος αγοράς τριών πλοίων μεταφοράς LNG που ανακοινώθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2021.
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει ένα στόλο από 21 πλοία εκ των οποίων 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 12 τύπου Neo-Panamax και 3 τύπου Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize και 5 πλοία μεταφοράς LNG ενώ έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη πλοίου LNG


Latest News

Η κυβέρνηση εξετάζει σχέδιο για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Τι είπε ο Κικίλιας
«Προτεραιότητα να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια», σύμφωνα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια

Αντίποινα των Χούθι στις επιθέσεις των ΗΠΑ στην Υεμένη - Στόχος, αμερικανικά πολεμικά πλοία
Οι αντάρτες Χούθι επιτίθενται στις αμερικάνικες δυνάμεις σε ένδειξη συμπαράστασης στη Γάζα

Το LNG κερδίζει έδαφος στη ναυπήγηση πλοίων
Η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τη μετάβασή της προς πιο πράσινες πρακτικές, με το LNG να αυξάνει τη δυναμική του

Κασσελάκης: Δεν θα επιτρέψουμε η ελληνική ναυτιλία να χάσει την πρωτοκαθεδρία της λόγω άστοχων πολιτικών
«Είναι ώρα να διεκδικήσουμε το μέλλον που μας ανήκει, επενδύοντας στη ναυτιλία μας, στηρίζοντας τους ανθρώπους της», τόνισε ο Στέφανος Κασσελάκης

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group

Ένταξη του έργου «βελτίωση λιμενικών υποδομών στο λιμένα Γαλατά»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 124.000 ευρώ, αφορά στην αποκατάσταση-επανακατασκευή του μικρού μόλου στο λιμένα Γαλατά

Κίνα: Ξένοι αγοραστές τροφοδοτούν τον ναυπηγικό τομέα και τη ναυτική της άνοδο
Η Κίνα διαθέτει κυρίαρχο εμπορικό ναυπηγικό τομέα και σημαντική ανάπτυξη στις ικανότητες ναυπήγησης για το πολεμικό ναυτικό της

ΗΠΑ: Ρωσία και Ουκρανία συμφωνούν για εκεχειρία στη Μαύρη Θάλασσα
Ρωσία και η Ουκρανία συμφώνησαν να διασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των εμπορικών πλοίων στη Μαύρη Θάλασσα.

Μελίνα Τραυλού: «Η ναυτιλία θεμέλιο της οικονομικής και γεωπολιτικής σταθερότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Ηγετική παρουσία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην Ευρώπη, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης στις Βρυξέλλες για τη Ναυτιλία «European Shipping Summit 2025»

ECSA: Καμπανάκι για την πρόταση Τραμπ για τέλη στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Επιστολή έστειλε η ECSA που εκπροσωπεί τον ευρωπαϊκό στόλο στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης στις ΗΠΑ