Με επιτυχία παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) η Capital Product Partners, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη. Πρόκειται για το LNGC «Adamastos» μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάσθηκε το 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Διαθέτει τις πιο σύγχρονες κύριες μηχανές διπλού καυσίμου Hyundai WinGD 5X72DF, με δυνατότητα να αναπτύσσουν ταχύτητα 19,5 κόμβων. Συγκριτικό πλεονέκτημα των μηχανών αποτελούν οι μειωμένες εκπομπές καυσαερίων, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου (NOx) και του θείου (SΟx). Επιπλέον, το σύστημα διοχέτευσης αέρα στη γάστρα (air lubrication) μειώνει την τριβή με το νερό και επιτυγχάνει σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και καυσίμων, ενώ η δυνατότητα επανυγροποίησης του φυσικού αερίου επιτρέπει τη μεγιστοποίηση του μεταφερόμενου φορτίου με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Το ADAMASTOS είναι χρονοναυλωμένο στην Engie για περίοδο έως επτά χρόνια. Το πλοίο αποκτήθηκε έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλαίσιο της συμφωνίας άσκησης του δικαιώματος αγοράς τριών πλοίων μεταφοράς LNG που ανακοινώθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2021.
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει ένα στόλο από 21 πλοία εκ των οποίων 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 12 τύπου Neo-Panamax και 3 τύπου Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize και 5 πλοία μεταφοράς LNG ενώ έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη πλοίου LNG
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons