Ο όμιλος Pepco, που λειτουργεί την Poundland, το «σούπερ μάρκετ των φτωχών» στη Βρετανία, κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά με την εκπτωτική αλυσίδα Pepco.
Τα πρώτα καταστήματα, τα οποία θα διαθέτουν συλλογές ανδρικής, γυναικείας και παιδικής ένδυσης και υπόδησης, αξεσουάρ μόδας, καλλυντικά, παιχνίδια, οικιακό εξοπλισμό και είδη διακόσμησης, είναι προγραμματισμένο να ανοίξουν το φθινόπωρο του 2022.
Η αρχή θα γίνει με 4 καταστήματα, τα οποία θα έλεγε κανείς ότι είναι μια μικρογραφία των Jumbo όσον αφορά τις τιμές, ενώ ταυτόχρονα έχουν χαρακτηριστικά των δανέζικων καταστημάτων Flying Tiger. Το πρώτο κατάστημα θα λειτουργήσει εντός εμπορικού κέντρου, ενώ ακόμη τρία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Θα ακολουθήσει περαιτέρω επέκταση και στην υπόλοιπη χώρα.
Μάλιστα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Pepco επιδιώκει να συνεργαστεί με ιδιοκτήτες και μεσίτες ακινήτων για να εξασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη μίσθωση καταστημάτων μεταξύ 350 τετραγωνικών μέτρων και 650 τετραγωνικών μέτρων σε χώρους λιανικής πώλησης και εμπορικά κέντρα σε πόλεις και κωμοπόλεις άνω των 20.000 κατοίκων.
Η Ελλάδα θα γίνει η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco. Η αλυσίδα λειτουργεί επί του παρόντος τα καταστήματά της από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, την Ιταλία στο νότο και από την Ισπανία στα δυτικά, τη Βουλγαρία στα ανατολικά, ενώ το φθινόπωρο του 2021 επέκτεινε την παρουσία της μπαίνοντας με επιτυχία στην αυστριακή αγορά με την επόμενη χώρα να είναι η Γερμανία.
Με την είσοδο στην Ελλάδα, η επέκταση ολόκληρου του Ομίλου Pepco, ο οποίος λειτουργεί επίσης τις επιχειρήσεις εκπτωτικού λιανικού εμπορίου (Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία) θα φτάσει συνολικά τις 20 αγορές δραστηριοποίησης.
Η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco, δήλωσε: «Το λανσάρισμα στην Ελλάδα σηματοδοτεί για την Pepco το επόμενο σημαντικό βήμα στη τροχιά ανάπτυξης που έχει εισέλθει. Μετά από την αναλυτική έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε και με πρόσφατο επιτυχημένο παράδειγμα την είσοδο μας με καταστήματά σε μεσογειακές χώρες όπως η Ισπανία το 2021 και η Ιταλία το 2020, είμαστε βέβαιοι ότι οι ελκυστικές τιμές, η ποιότητα των προϊόντων και το μεγάλο εύρος επιλογών της Pepco θα αποτελέσουν ισχυρό κίνητρο για τους Έλληνες καταναλωτές.»
Επίσης, πρόσθεσε: «Το 2020, η Pepco αύξησε τον αριθμό των εργαζομένων της κατά περισσότερο από ένα τέταρτο, διατηρώντας παράλληλα ένα πολύ υψηλό ποσοστό διατήρησης προσωπικού. Εστιάζουμε στη δημιουργία ευκαιριών για τους συναδέλφους μας να αναπτυχθούν μαζί μας, οπότε αποτελεί προτεραιότητα για εμάς να προσλάβουμε ανθρώπους που είναι παθιασμένοι, ενθουσιώδεις και θέλουν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να συμβάλουν στην ανάπτυξη της εταιρείας.»
Επί του παρόντος, η Pepco απασχολεί περισσότερους από 22.000 υπαλλήλους και τους παρέχει εκτεταμένη εκπαίδευση για να ενισχύσουν τη συνεισφορά τους στην επιχείρηση και να αναπτύξουν τη σταδιοδρομία τους σε βάθος χρόνου, ενώ παράλληλα τους προσφέρει ευέλικτα μοντέλα εργασίας. Πολλοί εργαζόμενοι στην Pepco σε ανώτερες διευθυντικές θέσεις ξεκίνησαν τη σταδιοδρομία τους δουλεύοντας σε καταστήματα. Η εταιρεία σχεδιάζει αρχικά να προσλάβει 120 υπαλλήλους για να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα.
Εξυπηρετώντας περίπου 20 εκατομμύρια πελάτες το μήνα, η Pepco, που ιδρύθηκε στην Πολωνία το 2004, λειτουργεί πλέον περισσότερα από 2.500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη.
Ο Όμιλος Pepco εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας της Πολωνίας τον Μάιο του 2021 με την επωνυμία PCO.
Latest News
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας
Restart για την Electrolux με νέα δομή και νέα προϊόντα – Οι στόχοι
Η... 105 ετών Electrolux τον τελευταίο χρόνο ολοκλήρωσε την αναδόμηση και τον προσανατολισμό της - Οι αλλαγές που έγιναν σε επίπεδο ελληνικής αγοράς
Τζαννετάκης (Motor Oil): Μηνύματα για μέρισμα αλλά και για το πλαφόν στα καύσιμα
Τι είπε ο Πέτρος Τζαννετάκης αναπληρωτής CEO της Motor Oil στους αναλυτές για τις επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο διυλιστήριο
Στις 12 Δεκεμβρίου η ΓΣ της Μπλε Κέδρος για την ακύρωση 700.000 ιδίων μετοχών
Ποια θέματα θα συζητηθούν
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): «Χτίζουμε» στην επιτυχία του Τζόκερ – Έφθασαν τις 12.000 τα VTLs
Ο ΟΠΑΠ παρουσίασε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το γ' τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2024 - Στα 352 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
Νέα διετής συλλογική σύμβαση εργασίας στην Πειραιώς - Ποιες παροχές αυξάνονται
Ποιες θα είναι οι παροχές στην τράπεζα Πειραιώς - Διεύρυνση και ενίσχυση του ιατροφαρμακευτικού και νοσοκομειακού προγράμματος,
Αντιδρά η εστίαση στην αύξηση των δημοτικών τελών - Επιστολή ΠΟΕΣΕ στον Δούκα
Η ΠΟΕΣΕ τονίζει ότι πρόταση για αύξηση 10% των δημοτικών τελών γίνεται αιφνιδιαστικά χωρίς καμία ενημέρωση και διαβούλευση