Τη συμφωνία με την εταιρεία UNILEVER ASIA για την αντιπροσώπευση και διανομή των προϊόντων βρεφικής φροντίδας Fissan στην Ελλάδα γνωστοποίησε ο όμιλος Σαράντη. Η αντιπροσώπευση θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2022 και περιλαμβάνει την διανομή σε όλα τα κανάλια διανομής του brand στην ελληνική αγορά.
Το Fissan, με ιστορία 85 ετών στην ελληνική αγορά, αποτελεί μια υψηλής αναγνωρισιμότητας μάρκα περιποίησης του βρεφικού δέρματος. Συνιστάται από παιδιάτρους και το εμπιστεύονται νέες μητέρες για την φροντίδα βρεφών ηλικίας μεταξύ 0-3 ετών, καθώς δεν περιλαμβάνει χρωστικές ουσίες και parabens, ενώ διακρίνεται για την ήπια σύνθεσή του, το ουδέτερο PH και το χαρακτηριστικό απαλό άρωμα.
Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την διανομή του Fissan ανέρχονται σε περίπου 1 εκατ. ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι για την ανάληψη της διανομής ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να προβεί σε κάποια δαπάνη.
«Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών είναι μια ακόμα επιβεβαίωση της εδραιωμένης θέσης του Ομίλου Σαράντη στην αγορά καταναλωτικών προϊόντων και απόδειξη πως το ανεπτυγμένο δίκτυο πωλήσεων και η επιτυχημένη εμπορική εκτέλεση τον καθιστούν πόλο έλξης και ιδανικό συνεργάτη για πολυεθνικές εταιρείες που επιθυμούν να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν την δραστηριότητά τους», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Μέσω της συμφωνίας, η οποία είναι ευθυγραμμισμένη με την αναπτυξιακή στρατηγική του, ο Όμιλος εμπλουτίζει περαιτέρω το προιοντικό του χαρτοφυλάκιο στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του τόσο στο κανάλι της ευρείας διανομής όσο και στο κανάλι του φαρμακείου.
Latest News
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος